Partnerzy serwisu:

PKP Cargo wozi towary do... Szwecji

PKP Cargo 05.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-03-05 11:32:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
900 ton to wielki sukces :)
Szwecja obok krajów alpejskich należy do europejskich liderów w udziale transportu szynowego w przewozie towarów, który jest tam prawie 2x wyższy niż w Polszy.
Największą porażką PKP Cargo i PKP PLK jest zupełny brak przewozów do Prybałtyki, która udział ten ma prawie 4x większy od Polszy - zbliżony do znienawidzonej Rossiji (światowego lidera w tej materii), a przecie zmiana rozstawu szyn w Szóstakowie koło Suwałk jest mniejszym problemem niż wyprawienie wagonów w morze na MF Kopernik. Do Prybałtyki wszystko wali TIRami, kktóre rozjeżdżają Puszcze Knyszyńską z kilkoma rezerwatami przyrody, bezcenną dolinę Biebrzy i tą nieszczęsną dolinę Rospudy, na której się wypromowali "ekolodzy"
Źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_usage_statistics_by_country#Freight_Modal_share_.28in_all_kinds_of_transport.29
2015-03-05 12:15:19 Autor: cargo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ogromny sukces PKP Cargo. To jakieś c.a. 30 Tirów. Trochę mniej wagonów. Cargo zarzuci tymi nawozami całą Szwecję. A tak przy okazji może Pan Prezes Purwin łaskawie powie jaki procent masy ładunkowej promu stanowi te 900 ton. Ile razy w tygodniu pływają promy Cargo i ile wożą powietrza. I ile tygodniowo generuje to strat dla Cargo.To by była rzetelna informacja, również dla czcigodnych akcjonariuszy.
2015-03-05 12:30:59 Autor: cargo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W uzupełnieniu poprzedniego postu podpowiadam Panu Prezesowi Purwinowi (dane dostępne na stronie Unity Line): Promy Kopernik i Śniadecki kursują do Szwecji codziennie. Łączna - dzienna długość torów to 1190,5 m, a długość pokładów przeznaczonych dla ciężarówek wynosi 812 m. Łatwy rachunek - ta "gigantyczna" dostawa do Szwecji zapełniła wyłącznie jednodniowe pokłady przeznaczone dla ciężarówek. Pozostałe powierzchnia to powietrze. A co z pozostałymi 6 dniami w tym, poprzednich i następnych tygodniach.
2015-03-05 12:31:35 Autor: Pablo
---.play-internet.pl
@ Stefan - do Prybałtyki nie ma obecnie co wozić na kołach , a co dopiero koleją??
2015-03-05 12:41:23 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Pablo
Pojedź kolego do Suchowoli, Sztabina, a nawet Grajewa, zaś przede wszystkim Suwałk i zobacz jak wygląda Twoje "nie ma co wozić" na uroczych uliczkach ww.miejscowości. Zobacz też jak wyglądają zardzewiałe szyny szlaku Trakiszki-Maćkowo, jedynego który łączy Finlandię i Prybałtykę z jewroSojuza.
(Adminie! Nie kasuj, bo to jest na temat!)
Finowie zamiast samolotem / promem-drogami woleliby wozić towary i się pociągiem, ale PKP PLK jest dla nich większą barierą komunikacyjną niż Zatoka Fińska!!!
2015-03-05 13:57:39 Autor: Sid vicioud
---.centertel.pl
@cargo- z tego co wiem aktualnie tylko Sniadecki bierze wagony w jakis symbolicznych ilosciach...
2015-03-05 16:34:46 Autor: mix
---.t-n-media.de
900 ton??
Buahahaha.... Też pan Arkadiusz ma się czym chwalić...
No chyba, że tam przynajmniej jednego zera brakuje? Redakcjo, na koretkę czekamy.
2015-03-05 17:42:48 Autor: jaruba
---.dynamic.gprs.plus.pl
Zawsze wozenie promami było niedochodowe
2015-03-05 17:59:05 Autor: myślący
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
900 ton... toż to informacja takiej kategorii jakby Intercity się chwaliła, że dziś o 3 podróżnych więcej w Pendolino przewiozło.
2015-03-05 20:18:39 Autor: robol z cargo
---.dynamic.chello.pl
Wszyscy skaczemy z radości...toż to sukces na intergalaktyczną skalę. Proponuję władzom spółki przyznać sobie nagrody z tego tytułu.
2015-03-05 22:58:29 Autor: sala
---.compute-1.amazonaws.com
900 ton ma być rewolucją? Takie bzdury na branżowym portalu...
Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
2015-03-06 08:52:00 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
A ja się tak tylko zastanawiam kiedy Cargule wpadną na taki arcyboleśnie oczywisty pomysł, że można przecież zbijać interesy na przewozie towarów TIRanozaurami. Skoro zarówno PKP PIC jak i ku wielkiej radości Gorala także Patologie Regionalne mogą wozić ludzi gumobusami ICBus, RegioBus oraz IRBus i to bynajmniej nie tylko w ramach ZKA wymuszonej remontem - to może najwyższy czas aby na rynku transportowym pojawiła się marka PKP CARGOTruck?
2015-03-06 09:10:25 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
Po prostu nagłówek artykułu jest jakiś dziwny, jakby przewozy do Szwecji były czymś niewyobrażalnym... Szanowna Redakcjo, trochę więcej pomyślcie przed publikacją...

PKP CARGO od lat wozi ładunki dla Szwecji. I to nie tylko dla Azotów, ale chociażby dla Kronospanu, dla którego od lat transportuje płyty z zakładu w Szczecinku do do szwedzkich producentów mebli.

Nie rozumiem, skąd te szydercze komentarze... Bardzo dobrze, że PKP się tym chwali, to swego rodzaju reklama tej usługi jest.
2015-03-06 11:15:17 Autor: mirko
---.centertel.pl
Gubernator Kalifornii ma rację, dla PKP to jest pozytyw bo zawsze kolejny kontrakt, a Azoty coraz bardziej wchodzą na rynki EU i global, więc też napędzają rynek transportowy
2015-03-06 16:26:07 Autor: mintaj
---.torservers.net
Mirko, rzecz w tym, że artykuł piszą jak o wielkim osiągnięciu.
Osiągnięciem to nie jest, bo kolejowa przeprawa promowa i same przewozy nie są niczym nowym. Pociagi do Szwecji transportowane są co najmniej od 20 lat, wiele razy z ciekawością obserwowałem załadunek na prom.
Do tego to epokowe osiągnięcie okazuje przewiezieniem 900 ton ładunku, czy jednego niezbyt ciężkiego pociągu (zgaduję, że brutto 1400-1500 max).

Nie ma się co dziwić, że czytelnicy-fachowcy się śmieją.
2015-03-06 18:47:12 Autor: mintajka
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro chwalą się czymś takim malutkim i robionym od lat, ido tego po różnych mediach, to znaczy, że już kompletnie nie mają czym.
2015-03-07 15:24:56 Autor: dorsz do kompletu ;)
---.host.redstation.co.uk
Czemu ten artykuł o tak epokowym wydarzeniu jak pociąg do Szwecji już zniknął ze strony głównej?
2015-03-08 20:03:40 Autor: mirko
---.centertel.pl
Heh, ja tu nie widzę jakiejś przesady w tym komunikacie, ale wiadomo że każdy inaczej interpretuje. Z resztą tu jest właśnie mowa o jednym transporcie, gdzie wiadomo że globalnie jest tego duuużo więcej, patrząc na to ile produkują i sprzedają Azoty. Nie ma co się czepiać słówek ;)
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony