Partnerzy serwisu:

PKP Cargo pyta rynek o lokomotywy. Ma być full-service

jm, Rynek Kolejowy 16.09.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2014-09-16 11:19:21 Autor: 310.23
---.opera-mini.net
Ciekawe, kto te lokomotywy będzie prowadził? Same lokomotywy nie wystarczą, potrzebny jeszcze wagon sypialny z częścią gastronomiczną. Chyba, że maszynista ma mieszkać w hotelach na koszt przewożnika.
2014-09-16 11:39:17 Autor: Polak mały
---.icpnet.pl
A może by tak wzorem niemców robią zakupy u siebie a nie w Polskich firmach. Lokomotywy ZNLE niczym nie odbiegają od zachodnich a na pewno przewyższają jakością. Zatem Cargo jako przewoźnik krajowy winien robić zakupy u siebie w kraju wzorem DB. Nie piszę o składakach PESY, ostatnimi czasy dowiedziałem się że połowa ludzi na produkcji to obcokrajowcy za 9 zł na godzinę. Olewanie polskich pracowników źle mi się kojarzy a mocarze tej firmy to sroce z pod ogona wyskoczyli czy może coś innego?
2014-09-16 11:49:12 Autor: stk
---.net.hawetelekom.pl
Dobry masz nick bo takie farmazony piszesz że aż strach.
2014-09-16 11:54:30 Autor: Polak mały
---.icpnet.pl
@stk
Nie podniecaj się spróbuj zrozumieć, chyba że jesteś z " pesy " to wszystko tłumaczy
2014-09-16 12:15:39 Autor: Maćko
---.gdynia.mm.pl
Stk ma racje, piszesz takie farmazony, że klawiatura opada.
2014-09-16 12:55:15 Autor: cosmo-pl
---.google.com
ZNLE już się pogrzebało, bo nie robiło dopuszczeń, także pobożne życzenia, żeby wystartowali.
2014-09-16 12:55:16 Autor: cosmo-pl
---.google.com
ZNLE już się pogrzebało, bo nie robiło dopuszczeń, także pobożne życzenia, żeby wystartowali.
2014-09-16 13:29:11 Autor: 310.23
---.adsl.inetia.pl
Lokomotywy są, bo naprodukowano na zapas. Tylko, że jak się wchodzi na zagraniczny rynek to trzeba utrzymać siebie i gospodarza z jego taborem. Za postoje rodzimego taboru też trzeba płacić.
Maszynista pracuje za dwie osoby - za siebie i za swego kolegę, który jest w gorowośći do podjęcia służby na lokomotywie.
2014-09-16 22:29:54 Autor: taaaa...
---.snydernet.net
Polaku mały, a jakie lokomotywy najnowszej polskiej produkcji są dopuszczone w tych krajach? Czy te wszystkie urządzenia wymagane w tych krajach, czy tylko tak sobie piszesz? Czy były gdzieś już testowane i dostły dopusczenia eksploatacyjne?
No oświeć nas, prosimy...
2014-09-16 23:41:30 Autor: 310.23
---.adsl.inetia.pl
10 lokomotywami to można po CMK jeździć. Na tym obszarze jest ok 700 lokomotyw podzielonych na grupy w różnych wariantach wykonania.

Podstawowa klasa to klasa austro-szwajcarska, później jest austriacko-węgierska, austriacko-włoska, itd...

Ciekawą rzeczą jest to, że podjeżdza jeden zestaw lokomotyw a zjeżdza drugi zestaw lokomotyw.
Czyli na przełęcz Brenner jedzie 2x1016 lub 1x1016/1x1044 a zjeżdza 2xEU11. I to nie o napięcie chodzi. Zmiana ciśnienia wraz ze zmianą wysokości.
2014-09-17 00:10:02 Autor: o co tu pytać
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pytają pro forma. Liczą się tylko dwie firmy, a w zasadzie tylko jedna, ta na S.
2014-09-17 11:25:01 Autor: gali-matjas
---.14.208.233
No przecież muszą udawać, że przetarg. Liczy się ten na S, może jeszcze tan na B, a reszta dostałapytania, na które nie ma co odpowiedzieć.
Ale w papierach porządek, bo NIKuś przyjdzie i pogrzebie sobie w najlepsze.
2014-09-17 11:45:58 Autor: 310.23
---.adsl.inetia.pl
Firma S chciała oddać wszystko firmie A. Sprężarki są o podwyższonej wydajności, muszą podczas podjazdu dopompowywać powietrze do układu hamulcowego składu, żeby pociąg nie zahamował. Dwie lokomotywy to minimum na styk.
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony