Partnerzy serwisu:

PKP Cargo kupuje połowę Pol-Miedź Transu

PKP Cargo 02.02.2015 212

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-02-02 13:42:59 Autor: abc
---.opera-mini.net
Przyznać trzeba, że Cargo się umacnia. Niedługo wszystkie mniejsze firmy kupią.
2015-02-02 13:45:47 Autor: Błażej
---.dynamic.gprs.plus.pl
Oby następny news nie był o zakupie PKP Cargo przez DB Schenker. HSW też miała świetne wyniki,innowacyjneość, sprzedaż i rozwój, a nagle kupili ją Chińczycy i dziś to jest Lju Gong Stalowa Wola.
2015-02-02 14:36:02 Autor: prawdomowa
---.warszawa.vectranet.pl
Prawda jest taka, że PKP Cargo jeszcze żadnego przewoźnika nie przejęło i nie wiadomo czy przejmie. Ale marzyć każdemu wolno i wolno opowiadać o tym w komunikatach.
2015-02-02 16:36:08 Autor: WÓR
---.dynamic.chello.pl
Przede wszystkim to mniejszym firmą brakuje Cargowskiego Know-How. Tak więc na pewno sami będą chcieli wejść pod skrzydła tego koncernu. Mniejsze firmy nie radzą sobie w tym biznesie bo mają bardzo małe doświadczenie a posiada je PKP CARGO.
2015-02-02 18:37:06 Autor: Jako
---.dynamic.chello.pl
Do 'WÓR'
Akurat PMT nie należy do tych małych, co sobie nie radzą. PMT radzi sobie bez PKP Cargo, jednak PMT patrzy w przyszłość i rozwój a dzięki połączeniu tylko zyska. Stąd taki pomysł. KGHM i tak pozostawił sobie pakiet większościowy pozwalający na decydowanie o losach PMT. A należało by dodać że obecnie KGHM to najbardziej obciążona podatkami firma w kraju.
2015-02-02 19:19:16 Autor: siemianówka
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kupią wszystkich z nowym taborem,bo wlasny maja na wymarciu.Kilka procent po modernizacji a reszta z bardzo dużym przebiegiem lub oczekuje naprawy.
2015-02-02 23:40:34 Autor: matematyk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedyś na "arytmetyce" - szkoła podstawowa, uczyli mnie, że połowa to 50% a nie 49%.
Kupując 49% płaci się dużo, a wpływ na decyzje - żaden.
Pozdrawiam Rynek Kolejowy.
2015-02-03 09:45:20 Autor: asad
---.play-internet.pl
mieli kupowac fabrycznie nowe lokomotywy a skończyło sie na przejęciu firmy przez PKP Cargo. To wieszczy koniec samodzielnego bytu tej firmy.
2015-02-03 12:18:36 Autor: Y
---.static.ip.netia.com.pl
@matematyk
Bo to jest tzw. "mniejsza połowa".
2015-02-03 16:15:22 Autor: Slavko
---.dynamic.gprs.plus.pl
Czegoś tu nie rozumiem. Raz podaja iz dobrowolnie odejdzie z PKP Cargo około 3000 pracowników którzy otrzymają odprawę , a teraz że przejmuja PMT. To kto to obrobi? I skąd maja taką kase aby kupić i AWT i PMT i jeszcze dać odprawę pracownikom. Przeciez na to potrzeba ileś tam milionów . Taka bogata jest ta firma? Jak maja za duzo kasy to może czas na inwestycje taborowe, wymiane lokomotyw, wagonów , poprawienie warunków socjalnych pracownikom oraz podniesienie im stawek aby godnie zarabiali.
2015-02-05 00:39:34 Autor: cargul
---.53.155.168
Na wszystko jest tylko na poprawy nie ma,ale za to sa nieswiadczenia pracy.Na robolach trzeba zaoszczedzic.Ale jak jeszcze troche poprzejmuja to moze jakas robota bedzie,bo samo cargo to sie tylko roboty pozbywa.Menedzerow od przetargow to mamy boskich.Co przetarg to przegrana.Dobrze ze jeszcze na kopalniach cargo servis daje nam troche roboty,ale to tez juz sie konczy.
2015-02-08 00:31:03 Autor: krino
---.6core.net
Już widzę, jak kupią... Nie takie numery w tej firmie widziałam.
No chyba, że będą szukać zajęcia dla tych nowych, których teraz w stolicy zatrudniają. Zatrudniają w Warszawie, a zaraz to całe towarzystwo będą chcieli upchnąć w Katowicach.
A czy zarząd podpisywać się będzie osobiście pod decyzjami o zakupie, czy wystawi do tego kolejnych przydoopników-prokurentów?
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony