Partnerzy serwisu:

PKP bliżej rozwiązania problemów z PNI

Rynek Kolejowy 06.03.2013 254

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-03-06 19:57:29 Autor: kolejarz_
---.50.132.30
czy tylko w PNI są zwolnienia? czym pracownicy tej firmy są lepsi od pozostałych ?
2013-03-06 20:58:42 Autor: Kłamstwo
---.168.195.231
\"Chodzi m.in. o modernizację torów na linii Warszawa – Łódź oraz Kraków – Katowice\"

Jak zwykle kłamstwo odnośnie Kraków-Katowice. PNI odpowiada TYLKO za fragment Kraków-Krzeszowice. Krzeszowice-Sosnowiec Jęzor, który jest w znacznie gorszym stanie (do tego jednotor od Szczakowej), nie ma NIC wspólnego z PNI! Komu zależy na tym, aby utrwalić w społeczeństwie FAŁSZYWĄ informację, jakoby to upadłość PNI była jedynym powodem kompletnej rozwałki tej na tej trasie?
2013-03-06 21:43:22 Autor: toromistrz IZ
---.lukman.pl
Dlaczego piszą wszyscy jakieś bajki.
PKP niema wystarczającej ilości sprzętu i ludzi aby wykonać niezbędne roboty utrzymaniowe (biurokracji jest do oporu).
Brak jest fachowców z takich dziedzin jak utrzymanie łuków,utrzymanie rozjazdów,utrzymanie przejazdów itd.(dla ciekawych-głowica stacji Warszawa Praga,system torowy na Śląsku,łuk koszowy.krzywa przejściowa,rozprężanie toru-wstawki przed-semaforowe,spięcie łuku torowego,praca zespołu defektoskopowego,balansowanie torowiska,likwidacja szkud górniczych.......WIECIE O CZYM MÓWIĘ).
Firmy krzaczki nie mają tutaj startu .
PLK wie znakomicie kto posiada wystarczające doświadczenie i środki aby tym zadaniom podołać.

Nie znam żadnego pracownika z nadzoru PLK aby powiedział złe zdanie na temat jakości robót wykonanych przez PNI .

Wszyscy się tego trzymajmy i uszanujmy tą firmę,jej pracowników.

Przykro by było pracownikom liniowym PLK jak by ta firma została zlikwidowana ze względu na prowadzoną dziwną politykę na wyższych szczeblach PKP

Łatwe jest strzelenie sobie w kolano ale dla chirurga już nie.
2013-03-06 22:33:52 Autor: franek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To wszystko jest śmieszne, władzom Budimeksu od dawna nie zależało na pozyskaniu nowych kontraktów, od kiedy kupili PNI, firma wygrała chyba tylko jeden i to mały przetarg w Białymstoku, którego zresztą i tak nie skończyła nie licząc drobnych robót utrzymaniowych pozyskanych od jednej ze spółek PKP PLK. Jak można utrzymać firmę nie pozyskując żadnych zleceń i mając pełna świadomość, że te pozyskane przed kupnem przynoszą straty?? Myślę, że w normalnej sytuacji prezes firmy, który publicznie przyznaje się, że przepłacił za zakup PNI jakieś 180 mln zł i dodatkowo w ratowanie sytuacji dokłada do interesu kilkadziesiąt mln, nie byłby już prezesem... Przed prywatyzacją PNI wygrywała przetargi i nie było słychać o żadnych stratach czy opóźnieniach... Szkoda pracowników, których zwolniono (ok 700-800 osób!!!) i których jeszcze zwolnią... A miało być tak pięknie...
2013-03-06 22:42:47 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
To, że PNI nie jest jedyną czy też wiodącą spółką na wszystkich odcinkach E-30 z Katowic do Krakowa - to wybrani wiedzą. Nie zmienia to faktu, że pomiędzy w/w nie dzieje się nic! W tym roku ma być zrobione 14 km linii (2 x 7 km obu torów), a za rok i dwa więcej - tyle \"Plan Wieloletni\" (na 2 lata :D).

Fakty są takie, że kłopoty PNI nie są na rękę PLK i PKP Energetyka, także z powodu braku fachowców i wcześniej maszyn.
2013-03-06 22:42:48 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
To, że PNI nie jest jedyną czy też wiodącą spółką na wszystkich odcinkach E-30 z Katowic do Krakowa - to wybrani wiedzą. Nie zmienia to faktu, że pomiędzy w/w nie dzieje się nic! W tym roku ma być zrobione 14 km linii (2 x 7 km obu torów), a za rok i dwa więcej - tyle \"Plan Wieloletni\" (na 2 lata :D).

Fakty są takie, że kłopoty PNI nie są na rękę PLK i PKP Energetyka, także z powodu braku fachowców i wcześniej maszyn.
2013-03-07 01:33:00 Autor: BZYK
---.xdsl.centertel.pl
Jak PKP chciało mieć problemy to sobie sprzedało PNI, a teraz je rozwiązuje i banda darmozjadów ma robotę.
2013-03-07 14:35:37 Autor: Danio
---.175.174.179
Nieroby i pierdzistołki w PLK szukaja przykrywki do swojego nieudacznictwa. Ponieważ realizowane projekty nie wychodzą a pieniądze biorą to szukają kogo by tu wskazać jako winowajce wszystkich niepowodzeń. Wiedzą że nic do tej pory nie zrobili - jak tu pokazać UE aby pieniądze z tej perspektywy przeniosła na kolejną a rząd mógł powiedziec ile to więcej środków załatwił na lata 20154 - 20120 na kolei. Ciekawe jak długo ta błoga atmosfera dla nieudacznictwa będzie tolerowana przez nierząd. Chyba tylko rząd fachowców może to zmienić. Jak długo można tak lierować PLK - tak a teraz to mamy samych fachowców od sejfów.
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony