Partnerzy serwisu:

Pierwszy wydłużony Flirt dla ŁKA już na testach w Żmigrodzie

Michał Szymajda 09.10.2020 4,6k

arrow
arrow
Pierwszy wydłużony Flirt dla ŁKA już na testach w Żmigrodzie
Fot. Stadler Polska
Pierwszy wydłużony Flirt dla ŁKA już na testach w Żmigrodzie
Pierwszy wydłużony Flirt dla ŁKA już na testach w Żmigrodzie
Pierwszy wydłużony Flirt dla ŁKA już na testach w Żmigrodzie
Stadler Polska prowadzi obecnie w Żmigrodzie proces wydłużania dziesięciu z dwudziesty łódzkich Flirtów 3 o jeden człon środkowy. ŁKA jako pierwsze w Polsce zdecydowało się na dodanie członu do elektrycznego zespołu trakcyjnego.
Łączenie dodatkowego członu środkowego w pierwszym Flircie dla ŁKA miało miejsce ostatniego dnia lipca. Końcowy montaż elementów wyposażenia, okablowania itd. trwał przez następne tygodnie.

– Pojazd ten jest obecnie w Żmigrodzie, gdzie prowadzone są dynamiczne testy typu. W tym roku planujemy także przeprowadzenie testów jazdy w trakcji wielokrotnej z pojazdami dwuczłonowymi – napisała Marta Jarosińska, rzecznik prasowy Stadlera Polska.

Jak wyjaśnia, Stadler na razie otrzymał jeden zespół trakcyjny do rozbudowy. Dopiero kiedy zakończą się wszelkie badania i trójczłonowy zestaw zostanie dopuszczony do ruchu, producent przebuduje dziewięć kolejnych. Dzieje się tak dlatego, że ŁKA pozostałymi pojazdami (ma ich dwadzieścia, ale przebudowa obejmie połowę z nich) cały czas prowadzą regularny ruch.

– Po zakończeniu testów i uzyskaniu homologacji pojazd zostanie przekazany przewoźnikowi. Kolejny pociąg do rozbudowy ma zostać nam dostarczony przez ŁKA w 2021 roku – dodaje Marta Jarosińska.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony