Partnerzy serwisu:

Pierwszy dzień z Flirtami w IC [nowe filmy]

jm, Rynek Kolejowy 14.12.2015 202

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-12-14 10:37:53 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
Wkońcu pociąg gdzie w większości są normalne siedzenia w rzędach zamiast tych przeklętych przedziałów!
2015-12-14 12:57:21 Autor: Misiek
---.lukman.pl
To nie są pojazdy PESY tylko Flirty STADLER - tak dla informacji :)
2015-12-14 12:57:21 Autor: dudzik
---.internetdsl.tpnet.pl
hmm jestem w szoku... Flirty są produkowane przez stadler nie przez pese...
2015-12-14 13:00:50 Autor: Misiek
---.lukman.pl
Racja SZOK :)
Flirty dla PKP IC są wyprodukowane przez STADLER.
2015-12-14 14:30:34 Autor: Stadler :)
---.168.187.215
FLIRTY są od STADLERA z SIEDLEC !!!
2015-12-14 14:34:27 Autor: Kibic
---.168.187.215
W ciągu 3 dni wdrożenia na każdym pojeździe jest jeden pracownik stadlera żeby maszyniści i obsługujący przyzwyczaili się do wygody i technologii SZWAJCARSKICH pojazdów. Zobaczcie jacy są dumni z tych pojazdów.....
2015-12-14 14:45:04 Autor: wynalazek
---.168.187.215
Pesowski wynalazek jest zawsze na pierwszym planie ponieważ jak widać na pierwszej stronie sponsoruje RK i w zarządzie Pesy jest dużo popleczników rządowych( cała wawa jeździ na pesie), a jak narazie żaden DART Pesy nie wyjechał (ledwo jeden odebrano przez PKP IC) Ato ci wynalazek...... drugi po Pendolino...... z atrapami kamer i niedziałającymi tempomatami itd.....
2015-12-15 05:44:43 Autor: nekla
---.echostar.pl
Może mi ktoś powiedzieć, dlaczego podłoga w tych pociągach jest tak wysoko?

Wczoraj podczas podróży, widziałem wysoką kobietę, która idąc przez skład ciągle dotykała fryzurą sufitu!

Do tego Flirta, z najwyższych peronów trzeba wchodzić po dwóch, trzech stopniach.
Wiele stacji na których zatrzymują się te pociągi ma niskie perony.

W czym wysokopodłogowy Flirt dla PKP IC jest lepszy, od klasycznego Flirta? np takiego jak Leo Express?

http://www.hybrid.cz/i/leo-express-cestujici-ve-vlaku.JPG - Czechy

http://bi.gazeta.pl/im/f4/0f/11/z17888756Q,Pociagi-Flirt.jpg - Polska
2015-12-15 11:36:10 Autor: On
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post Kibic:
"W ciągu 3 dni wdrożenia na każdym pojeździe jest jeden pracownik stadlera żeby maszyniści i obsługujący przyzwyczaili się do wygody i technologii SZWAJCARSKICH pojazdów. Zobaczcie jacy są dumni z tych pojazdów....."
Po to żeby douczyć maszynistów i obsługę jak wszystko działa i nie popełniali błędów, bo potem taki delikwent jak Ty napiszą że nowe i się psują.
2015-12-15 17:44:23 Autor: do nekla
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podłoga jest tak wysoko bo wszystkie kable idą pod podłogą a nie tak jak zazwyczaj pod sufitem w korytach, w podłodze są koryta i tam puszczone są przewody :)
2015-12-15 19:45:48 Autor: bb
---.centertel.pl
Kable w większości poprowadzone są wysoko nad podsufitkami a pod podłogą jest warstwa wygłuszenia.
2015-12-15 21:03:17 Autor: Pracownik Stadlera
---.82.41.31.ip4.feromedia.eu
Pod sufitem z prawej i lewej strony "lecą" w korytach kablowych przewody, środkiem sufitu kanał klimatyzacyjny, pod podłogą przestrzeń która ma na celu zmniejszenie hałasu generowanego przez toczenie się kół po szynach. Wszystko dla komfortu i bezpieczeństwa pasażerów.
STADLER
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony