Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia]
Michał Szymajda ⚫ 20.06.2017 ⚫
4,3k


![Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia] Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/860316842653342.jpg_60-60.jpg)
![Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia] Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20170620104125Flirt2.jpg_60-60.jpg)
![Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia] Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20170620104126Flirt4.jpg_60-60.jpg)
![Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia] Pierwszy bimodalny Flirt dla regionu Doliny Aosty zaprezentowany [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20170620104126Stadler2.jpg_60-60.jpg)
15 czerwca w szwajcarskiej siedzibie Stadlera w Bussnang pokazano pierwszy spalinowo-elektryczny zespół trakcyjny przeznaczony dla włoskiego alpejskiego regionu Doliny Aosty.
Pierwszy z pojazdów wyposażony jest w silniki elektryczne, zdolne rozpędzić pojazd do prędkości 160 km/h, a także spalinową jednostkę Deutz V8, która pozwala rozpędzić się do 140 km/h. Mimo obecności dość ciężkiego silnika dieslowskiego na jednostce, udało się zachować niską wagę pojazdu, dzięki czemu nacisk na osie wynosi jedynie 18 ton. Dzięki temu będzie mógł poruszać się także po drugorzędnych liniach o górskim profilu. Podobnie jak elektryczne zespoły trakcyjne znane choćby z polskich torów, nowy szkielet nowego Flirta także zbudowany jest z profili aluminiowych. Jest długi na 66,8 metrów.
Region Doliny Aosty zamówił 5 takich bimodalnych Flirtów w maju 2015 rok. Od momentu projektowania do zakończenia prac nad pierwszą jednostką minęło więc 25 miesięcy. Teraz zamawiający rozpocznie testy pociągów potrzebne do uzyskania certyfikatów. Dopiero wtedy rozpocznie jazdy z pasażerami. Ma się to stać w maju 2018. Bimodalne Flirty połączą Aostę z Turynem.
Więcej informacji na temat produkcji Stadlera można znaleźć tutaj.
Region Doliny Aosty zamówił 5 takich bimodalnych Flirtów w maju 2015 rok. Od momentu projektowania do zakończenia prac nad pierwszą jednostką minęło więc 25 miesięcy. Teraz zamawiający rozpocznie testy pociągów potrzebne do uzyskania certyfikatów. Dopiero wtedy rozpocznie jazdy z pasażerami. Ma się to stać w maju 2018. Bimodalne Flirty połączą Aostę z Turynem.
Więcej informacji na temat produkcji Stadlera można znaleźć tutaj.
Komentarze:
STADLER

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |