Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia]
Michał Szymajda ⚫ 24.02.2021 ⚫
27,3k


![Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia] Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210224101441ed3.jpg_60-60.jpg)
![Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia] Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210224101453ed.jpg_60-60.jpg)
![Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia] Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210224101453ed1.jpg_60-60.jpg)
![Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia] Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210224101453ed2.jpg_60-60.jpg)
![Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia] Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210224101454ed4.jpg_60-60.jpg)
![Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia] Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210224101454ed5.jpg_60-60.jpg)
Pierwszy elektryczny zespół trakcyjny ED74, na którym prowadzona była głęboka modernizacja i przebudowa zlecona przez PKP Intercity, jest już niemal gotowy. Publikujemy pierwsze zdjęcia pojazdu od wewnątrz.
Umowę na kompleksową przebudowę „Edyt” podpisano w czerwcu 2019 roku. Czternaście zespołów trakcyjnych przechodzi metamorfozę, która zmieni je z pojazdów do ruchu regionalnego w pociągi do obsługi dłuższych relacji. Jak przebiegła ta metamorfoza możemy powoli wnioskować ze zdjęć, które na profilu „Komunikacja Zastępcza” opublikował Piotr Rachwalski.
Pierwszą, najbardziej widoczną zmianą są okna, które stały się mniejsze. Poprawi to sztywność konstrukcji i pomoże zachować wewnątrz właściwy komfort cieplny. W środku pojawiły się nowe, regulowane fotele Growagu, które w klasie pierwszej są nieco szersze i mają skórzane zagłówki. Pojawił się elektroniczny system informacji o zajętości miejsc oraz zupełnie nowe oświetlenie, sufity i nowy system informacji pasażerskiej.
Więcej o pojazdach będziemy mogli napisać w przyszłym tygodniu. Ich producent – ZNTK Mińsk Mazowiecki z Grupy Pesa, oraz PKP Intercity, planują bowiem ich prezentację. Wtedy też opublikujemy więcej zdjęć pojazdu dobrej jakości.
Pierwszą, najbardziej widoczną zmianą są okna, które stały się mniejsze. Poprawi to sztywność konstrukcji i pomoże zachować wewnątrz właściwy komfort cieplny. W środku pojawiły się nowe, regulowane fotele Growagu, które w klasie pierwszej są nieco szersze i mają skórzane zagłówki. Pojawił się elektroniczny system informacji o zajętości miejsc oraz zupełnie nowe oświetlenie, sufity i nowy system informacji pasażerskiej.
Więcej o pojazdach będziemy mogli napisać w przyszłym tygodniu. Ich producent – ZNTK Mińsk Mazowiecki z Grupy Pesa, oraz PKP Intercity, planują bowiem ich prezentację. Wtedy też opublikujemy więcej zdjęć pojazdu dobrej jakości.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |