Partnerzy serwisu:

Pięć lat DB Schenker w Polsce

DB Schenker 21.12.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2014-12-21 11:37:13 Autor: abc
---.dynamic.chello.pl
Niech napiszą ile zwolnili osób w wieku 50+ na koniec roku.
2014-12-21 11:44:35 Autor: obser
---.158.218.250.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szkoda tylko że nie przenieśli norm pracy z Niemiec, traktują nas jak trzeci świat
2014-12-21 12:31:32 Autor: xxxinfo
---.dynamic.chello.pl
Na Infokolej moderatorzy i tak napiszą, ze to super przewoźnik, bez żadnej skazy...

Banda manipulatorów.
2014-12-21 13:13:09 Autor: Xawery
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oby nie przejęli wszystkiego lub większości bo będzie u nas kolejny zagraniczny monopol jak Orange, który w Polsce, Polakom dyktuje warunki, ceny, a kase bierze do swojego kraju.
2014-12-21 13:17:33 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Do Polski to tylko używanym autem wjeżdżam-nowe zostawiam koło domu niezamknięte.
O używane muszę się bać też bo...........przecież ukradną.
2014-12-21 15:37:11 Autor: teletechnik
---.olsztyn.vectranet.pl
Przecież to był plan Balcerowicza. Polacy nie potrafią. Sprzedać wszystko.
2014-12-21 19:19:09 Autor: MARCIO
---.adsl.inetia.pl
O pięć la za dużo.
2014-12-21 21:11:18 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech się lepiej pochwalą sukcesami na polu przewozów piasku podsadzkowego, zwłaszcza przerżnięcia (dwa razy) przetargu na obsługę szybu Witczak KWK Bobrek Centrum. W 2012 Wygrało PKP Cargo z KP Kotlarnia a w 2014 CTL Maczki Bór. To samo mogę powiedzieć o pozostałych szybach - Wschodni KWK Wieczorek, Poniatowski KWK Wieczorek czy Wentylacyjny KWK Wujek. Jedyne co im zostało to szyb Staszic KWK Staszic i most zsypowy piasku budowlanego Wysoki Brzeg. A na stacji Szczakowa Północ, w Rybniku oraz w Sławięcicach mamy stosy lokomotyw i wagonów przeznaczonych na złom a zezłomowano już nowoczesne Brennerloki. Pola Piaskowe Ciężkowice i Bukowno ledwo dychają, Magistrali Północnej prawie nie ma - od Barbary nędzne resztki do Siemianowic, Magistrala Wschodnia zdeelektryfikowana, pozbawiona SBL i okrojona o jeden tor, nieprzejezdny odcinek do Elektrowni Siersza. Można by tak wymieniać długo. Jedynie infrastruktura po PTKiGK Rybnik jakoś się trzyma. W Zabrzu Rokitnica zamknięta, Kuźnica Warężyńska cienko przędzie, Magistrala Błędowska zlikwidowana a mogłaby służyć Elektrowni Łagisza jako skrót dla dostarczania węgla i wywozu popiołów a także poprawie dostępności transportowej Dąbrowy Górniczej i Zagłębia ze Śląskiem.
2014-12-21 21:11:19 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech się lepiej pochwalą sukcesami na polu przewozów piasku podsadzkowego, zwłaszcza przerżnięcia (dwa razy) przetargu na obsługę szybu Witczak KWK Bobrek Centrum. W 2012 Wygrało PKP Cargo z KP Kotlarnia a w 2014 CTL Maczki Bór. To samo mogę powiedzieć o pozostałych szybach - Wschodni KWK Wieczorek, Poniatowski KWK Wieczorek czy Wentylacyjny KWK Wujek. Jedyne co im zostało to szyb Staszic KWK Staszic i most zsypowy piasku budowlanego Wysoki Brzeg. A na stacji Szczakowa Północ, w Rybniku oraz w Sławięcicach mamy stosy lokomotyw i wagonów przeznaczonych na złom a zezłomowano już nowoczesne Brennerloki. Pola Piaskowe Ciężkowice i Bukowno ledwo dychają, Magistrali Północnej prawie nie ma - od Barbary nędzne resztki do Siemianowic, Magistrala Wschodnia zdeelektryfikowana, pozbawiona SBL i okrojona o jeden tor, nieprzejezdny odcinek do Elektrowni Siersza. Można by tak wymieniać długo. Jedynie infrastruktura po PTKiGK Rybnik jakoś się trzyma. W Zabrzu Rokitnica zamknięta, Kuźnica Warężyńska cienko przędzie, Magistrala Błędowska zlikwidowana a mogłaby służyć Elektrowni Łagisza jako skrót dla dostarczania węgla i wywozu popiołów a także poprawie dostępności transportowej Dąbrowy Górniczej i Zagłębia ze Śląskiem.
2014-12-21 22:42:06 Autor: real
---.38.100.14.internetia.net.pl
"DB Schenker Rail Polska wprowadziła do oferty pociągi liniowe – stałe, regularne połączenia kolejowe między Polską, Niemcami i Czechami. Obecnie klienci korzystają z trzech takich połączeń. Odnotowało w ostatnich latach wzorst udziału w rynku transportów intermodalnych do 23%."


pełne gratulacje... :)
2014-12-22 00:33:39 Autor: osservatore romano
---.play-internet.pl
Ostatnio kadra DB Schenker jeden po drugim desantuje się do Intercity. Zapewne nie pozbywaliby się najlepszych ludzi, więc kto tam trafia?
2014-12-22 16:49:59 Autor: miejscowy
---.237.91-rev.victor.pl
Odcinek ze stacji podkoparkowej Ciężkowice do elektrowni Siersza fizycznie już nie istnieje, a nie jest nieprzejezdny.
2014-12-23 08:33:01 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Nie lubie ReichBahnu, ale b.dobrze że DB kruszy monopol "naszego narodowego przewoźnika".
2014-12-23 15:42:08 Autor: kola
---.dynamic.chello.pl
Ja też nie mam dobrego zdania o tej firmie. Niby błahostka. Przed siedzibą firmy w Zabrzu stoi odnowiony przez tą firmę parowóz Ty2 odziedziczony po kolejach piaskowych. Potrzebowałem zrobić zdjęcia tego parowozu z zewnątrz. Zdjęcia miały posłużyć jako foto tekstury do modelu do pewnej gry kolejowej. Wszedłem na plac gdzie stoi parowóz, bo za bramą ciężko zrobić dobre zdjęcia. Przyleciał ochroniarz (rozumiem taką ma pracę), więc wytłumaczyłem, że tylko kilka zdjęć z zewnątrz do parowozu nie będę wchodził nic nie będę dotykał, trawy nie zadepczę. Niestety nie wolno potrzebna zgoda. Więc poprosiłem ochroniarza aby zapytał osoby uprawnionej czy mogę kilka zdjęć pstryknąć. Wrócił po kilku minutach z informacją, że muszę złożyć podanie i muszę się umówić na godzinę inaczej kategorycznie zakaz. 4 zdjęcia, ja mam składać podanie... Po prostum nie spuszczono. Za co bardzo dziękuję firmie DB Schenker
2014-12-26 15:03:59 Autor: MAN
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

MAN
Co za brednie!!!!

"- Przez pięć lat obecności Grupy DB Schenker Rail w Polsce, osiągnęliśmy silną pozycję rynkową i zbudowaliśmy solidne podstawy dla dalszego rozwoju naszej firmy."

Bzdura. A na spotkaniu zarządu z pracownikami, mówili, że odchodzą od przewozów węgla, bo są nieopłacalne.

"- Tabor firmy jest na bieżąco remontowany i podawany okresowym rewizjom przez należący do spółki, nowoczesny warsztat remontów taboru w Rybniku."

Bzdura. Wodzisław Śląski, Boguszowice - stoi mnóstwo węglarek, którym dawno powychodziły rewizje. A nie ma komu ani gdzie remontować. Jedne warsztaty przeszły pod PROTOR, w pozostałych nie ma komu robić. Mnóstwo taboru poszło na złom. Niedługo nie będzie czym wozić.

" - Spółka jest rynkowym liderem w transportach międzynarodowych..."

Otóż to! Dla ludzi na Śląsku nie ma pracy. Za to jest dla nich praca np. w Swarzędzu na terminalu samochodowym. Po co ludzie mają pracować na miejscu, gdzie jest przemysł i duży potencjał przewozów, skoro mogą pracować na delegacji po 2 tygodnie poza domem.

A po za tym to w tej firmie lepiej już nie będzie. Niektórzy nie widzieli podwyżek od 5 lat, np. ludzie pracujący na warsztatach. Kto ma możliwość, niech czym prędzej ucieka do innej pracy. Przecież wszyscy, którzy pracują w DB Schenker Rail Polska, są zgodni, że firma pędzi po równi pochyłej w dół. Jakieś rozpaczliwe szukanie oszczędności w skróceniu czasów napraw i przeglądów. Jeszcze trochę i to wszystko padnie.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony