Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia]
Roman Czubiński ⚫ 10.01.2022 ⚫
7,6k


![Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia] Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220107151345pic01.jpg_60-60.jpg)
![Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia] Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220107132410Gama1.jpeg_60-60.jpg)
![Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia] Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220107132410Gama2.jpeg_60-60.jpg)
![Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia] Pesa: Pierwsza Gama Marathon dla LTG CARGO Polska [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220107132410Gama3.jpeg_60-60.jpg)
Polski oddział Kolei Litewskich będzie wykonywał przewozy przy pomocy czterech nowych, spalinowo-elektrycznych lokomotyw Gama Marathon – informuje Pesa. Pojazdy zostały wydzierżawione od Rail Capital Partners. Obie strony deklarują zamiar rozszerzania współpracy.
Jak czytamy w komunikacie producenta, zarządzany przez Polski Fundusz Rozwoju pool taborowy Rail Capital Partners zakończył w grudniu negocjacje z PESA Bydgoszcz w sprawie dostaw kolejnej partii lokomotyw czteroosiowych. W rezultacie Spółka mogła spełnić oczekiwania klientów poprzez dostawę kolejnych czterech nowoczesnych lokomotyw GAMA 111Ed z systemem dojazdowym Marathon.
– Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że grono naszych partnerów biznesowych stale się zwiększa, co świadczy o zaufaniu klientów do świadczonych przez naszą Spółkę usług. Życzymy LTG Cargo Polska jak najwięcej sukcesów. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie każdej stronie wymierne korzyści i rozwój dla obu Spółek – podkreślił prezes zarządu RCP Ireneusz Kozłowski.
Dla odbiorcy rozpoczęcie współpracy z RCP jest kolejnym krokiem i potwierdzeniem długofalowej strategii rozwoju na polskim rynku. – Liczymy na rozszerzenie naszej współpracy w najbliższej przyszłości i realizację nowych projektów taborowych – zadeklarował prezes zarządu LTG Cargo Polska Michał Szlendak. Spółka Kolei Litewskich LTG Cargo to największy operator kolejowy w krajach bałtyckich i ósmy co do wielkości przewoźnik w UE.
Nadzieję na dalsze kontrakty wyrażają też przedstawiciele Pesy. – Fakt, że LTG Cargo Polska wybrała lokomotywę do realizacji swoich usług to powód do satysfakcji i potwierdzenie, że Gama z silnikiem dojazdowym doskonale odpowiada na potrzeby przewoźników. Liczymy na rozwój współpracy pomiędzy LTG Cargo i Pesą w kolejnych projektach – stwierdził kierownik sprzedaży bydgoskiej firmy Piotr Rościszewski.
Gama Marathon to czteroosiowa lokomotywa elektryczna ze spalinowym silnikiem manewrowym, dzięki któremu przewoźnicy nie potrzebują dodatkowych lokomotyw do prac manewrowych i rozładunkowych na niezelektryfikowanych odcinkach linii w portach lub na bocznicach towarowych. Silnik o mocy 5600 kW pozwala na bezproblemową obsługę wszystkich bocznic. Kabina, pulpit i zaplecze socjalne powstały przy udziale maszynistów i instruktorów. Z myślą o potrzebach użytkowników lokomotywa została wyposażona w toaletę i funkcjonalną kuchenkę z lodówką, mikrofalówką i czajnikiem bezprzewodowym.
– Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że grono naszych partnerów biznesowych stale się zwiększa, co świadczy o zaufaniu klientów do świadczonych przez naszą Spółkę usług. Życzymy LTG Cargo Polska jak najwięcej sukcesów. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie każdej stronie wymierne korzyści i rozwój dla obu Spółek – podkreślił prezes zarządu RCP Ireneusz Kozłowski.
Dla odbiorcy rozpoczęcie współpracy z RCP jest kolejnym krokiem i potwierdzeniem długofalowej strategii rozwoju na polskim rynku. – Liczymy na rozszerzenie naszej współpracy w najbliższej przyszłości i realizację nowych projektów taborowych – zadeklarował prezes zarządu LTG Cargo Polska Michał Szlendak. Spółka Kolei Litewskich LTG Cargo to największy operator kolejowy w krajach bałtyckich i ósmy co do wielkości przewoźnik w UE.
Nadzieję na dalsze kontrakty wyrażają też przedstawiciele Pesy. – Fakt, że LTG Cargo Polska wybrała lokomotywę do realizacji swoich usług to powód do satysfakcji i potwierdzenie, że Gama z silnikiem dojazdowym doskonale odpowiada na potrzeby przewoźników. Liczymy na rozwój współpracy pomiędzy LTG Cargo i Pesą w kolejnych projektach – stwierdził kierownik sprzedaży bydgoskiej firmy Piotr Rościszewski.
Gama Marathon to czteroosiowa lokomotywa elektryczna ze spalinowym silnikiem manewrowym, dzięki któremu przewoźnicy nie potrzebują dodatkowych lokomotyw do prac manewrowych i rozładunkowych na niezelektryfikowanych odcinkach linii w portach lub na bocznicach towarowych. Silnik o mocy 5600 kW pozwala na bezproblemową obsługę wszystkich bocznic. Kabina, pulpit i zaplecze socjalne powstały przy udziale maszynistów i instruktorów. Z myślą o potrzebach użytkowników lokomotywa została wyposażona w toaletę i funkcjonalną kuchenkę z lodówką, mikrofalówką i czajnikiem bezprzewodowym.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |