Partnerzy serwisu:

Pełna liberalizacja rynku przewozów w 2019 roku?

Dziennik Gazeta Prawna 14.01.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2013-01-14 12:30:48 Autor: parabuch
---.icpnet.pl

parabuch
To znaczy, że samorządowi przewoźnicy nie mają racji bytu. I po co wam to było Ślązacy, Dolnoślązacy, Wielkopolanie i Mazowszanie?
2013-01-14 12:40:36 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
Niekoniecznie. Dlatego, że to nie będzie pełna liberalizacja. Przynajmniej w ruchu regionalnym. Będzie ją ograniczać dopuszczalny poziom rozsądnego zysku, który nie jest specjalnie atrakcyjny dla kapitału prywatnego.
2013-01-14 12:42:27 Autor: tm
---.251.119.198
Dlaczego nie mają racji bytu? Naprawdę sądzisz, że koleje niemieckie, francuskie czy włoskie będą chętne startować w przetargach na połączenia wojewódzkie? Nic się nie zmieni, poza formułą przetargów.
2013-01-14 12:43:52 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
ale \"koszty\" można mieć różne?
2013-01-14 12:59:10 Autor: parabuch
---.icpnet.pl

parabuch
Ale jest i druga strona medalu. Spółki samorządów wojewódzkich będą mogły startować w przetargach - bez konieczności zdobywania zagranicznych licencji - również w innych państwach UE. Koleje Śląskie, jako najbardziej ekspansywna firma i posiadająca różnorodny tabor, rozjadą i Czechów, i Słowaków. Zatrzymają się dopiero na granicy Hiszpanii ze względu na szerokość toru.. Albo na odwrót.
2013-01-14 13:20:46 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@parabuch
A zobacz jak jest z przetargami na zakupy i remonty taboru. Masowo w Polsce wygrywa je Zachód??
Ciepło pozdrawiam
2013-01-14 13:38:54 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
@Kflik: rozsądny zysk liczy się od zaangażowanego majątku.
2013-01-14 14:40:40 Autor: mimi
---.acn.waw.pl
obcy przewoznik bedzie mogl sie ograniczyc do obslugi najbardziej intratnych tras, pomijajac te mniejsze... -tzn ze prywatne obce firmy beda zarabialy na obsludze korytarzy transportowych [trasy typu warszawa-poznan, krakow -trojmiasto] a male linie lokalne beda dalej niedofinansowane, bez regularnych polaczen i generalnie do rozbiorki... -no b o poco komu zrownowazony rozwoj, po co jeden sliny panstwowy przewoznik [dzialajacy jako przedsiebiorstwo urzytecznosci publicznej] mialby zarabiac na obsludze duzych tras i uzyskane dochody przekazywac na obsluge tras malych, ale waznych spolecznie... Cale gadanie o zrownowazonym rozwoju i uzytecznosci publicznej mozna przerobic na makulature... a a makulatury wiadomo co sie robi.
2013-01-16 07:46:53 Autor: Oburzony
---.abaks.pl
Kolejne posunięcia UE do zlikwidowania suwerenności państw i poddania ich pod kolejną niemiecką okupację.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony