Partnerzy serwisu:

Pasikowski: Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych idzie dobrze

Michał Szymajda 15.01.2015 148

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-01-15 11:38:58 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
Ciekawsze było potwierdzenie, że to PR-y wycofały wniosek na trasę dla Matejki. Z powodu - uwaga - braku taboru, który nie godziłby w wizerunek spółki. Czyli Wasiak łażąc po mediach kłamała, że chodziło o brak przepustowości/blokowanie pendolinów...
2015-01-15 11:58:01 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
"Agencja Rozwoju Przemysłu zaangażuje się w restrukturyzację spółki"

W ARP pracował prezes J.K.:
http://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KAE/struktura/KMSP/katedra/sklad/Strony/Karnowski.aspx
2015-01-15 11:59:16 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
Tylko po co podzielono ruch pasażerski na IC i PR? A teraz bezsensowna konkurencja TLK z IR!
2015-01-15 13:25:10 Autor: dertuf
---.dynamic.chello.pl
Również nie rozumiem po co zrobiono konkurencję dla TLK, czyli IR. Dla pasażera jest to dobra ofera, ale biorąc pod uwagę zadłużenie obu spółek, które nie są prywatne, jest to przegięcie. IC powinno zajmować się tylko połączeniami dalekobieżnymi, a PR tylko lokalnymi. Do tego powinna być wspólna oferta biletowa, a nie taka szopka jak teraz. Dawniej pasażer mógł sobie podjechać poaiągiem osobowym na większą stację i stamtąd jechać gdzieś dalej pociągiem pośpiesznym. Do tego oferta była przejrzysta. Teraz mamy spółki samochądowe, pociągi PR, oraz PKP IC, które nijak ze sobą współpracują i pasażer ma tylko przez to pod górkę. Według mnie z punktu ekonomicznego PKP IC powinno zajmować się przewozami komercyjnymi, a PR dotowanymi, czyli IC, TLK, IR oraz Regrio i dostawać od państwa dotację. PKP IC powinno za to oferować większy standard, wyższe ceny i nie dostawać żadnych dotacji. Konkurencja obu spółek to jawne działanie na szkodę kieszeni podatnika.
2015-01-15 15:17:48 Autor: bzyk
---.centertel.pl
Co będzie jak UE nie poprze tego projektu, znając urzędników z UE jest to możliwe. IC dostały kolejną dotacje , a PR nie mogą liczyć na taką chojność ,bo to nie a PKP.
2015-01-15 16:39:23 Autor: mathewicforum
---.133.192.36
66,6% nieco trąci satanizmem, ale... niechże i tak będzie!

Oczywiście przyszłośc WSZYSTKICH pociągów iR od grudnia br, myślę, że jest jasna...
Cóż, pozostaje liczyć na REGIO i REGIOplus, no i jakiś 400 nowiutkich ETZtów, oby polskich :D.
2015-01-15 17:33:05 Autor: marketinf
---.play-internet.pl
Polecam zacząć od masowych zwolnień w PR Gdynia i tak są nieprzydatną. Zapuścić PR Gdynia tak ze hoho..
2015-01-15 17:34:07 Autor: marketinf
---.play-internet.pl
Polecam zacząć od masowych zwolnień w PR Gdynia i tak są nieprzydatni. Zapuścili PR Gdynia tak ze hoho..*
2015-01-15 19:24:53 Autor: szcz
---.dynamic.chello.pl
Polecam zwolnic caly zaklad w Poznaniu tam i tak nic nie robia, tylko tolerancja i teczowe flagi.
2015-01-15 22:06:08 Autor: sheva17
---.play-internet.pl
W Sejmie mówił na temat IR Matejko co trzeba, także będzie ok. Przy pierwszej korekcie wyleci jeszcze IR Piast to restrukturyzacja będzie szła jeszcze lepiej.
2015-01-15 22:39:39 Autor: komando PRL
---.dynamic.gprs.plus.pl
No właśnie organy UE nawiedzone zostaną przez lobby producenckie :D...PR- Y wymagają setek nowych pojazdów szynowych :D.....

Proszę pokornie Rząd by sensownie przedstawił całą sprawę w Brukseli .


2015-01-16 08:16:32 Autor: mathewicforum
---.133.192.36
Trzeba zrobić linie nr 8 przez Radom i kupić 400 nowych EZTów. I tyle, 3h30min z Krakowa do Warszawy p. Kielce i będzie cacy dla dzieciaków :D.
2015-01-16 09:58:05 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@mathew:
Nie dla dzieciaków.

Dla mieszkańców tego kraju. Bo tak powinna wyglądać normalna kolej pasażerska. Krk-Wawa do 2h po CMK, 3h30' linią 8.
2015-01-16 14:53:13 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@.Piotr:

Jedno nie wyklucza drugiego. Z resztą wszyscy jesteśmy Dziećmi Bożymi, takim Ludem Bożym.
2015-01-16 17:48:10 Autor: 5th
---.internetdsl.tpnet.pl
@mathewic od grudnia wszystkie interregio idą do piachu? to regiokarty lepiej nie kupować? ;-)
2015-01-17 00:17:26 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@5th:

Są dwa scenariusze:

1. Robimy REGIOplus, taki przyspieszony na mocy porozumień max. trzech marszałków, który jest dotowany przez nich, jak i przez państwo, albo;

2. Robimy REGIO, klasyczne, normalne, które wszędzie się zatrzymuje i jedzie przez max. dwa regiony i jest w pełni dotowane tylko przez w/w oba samorządy.

I tak napisałem za dużo :D.
2015-07-30 22:14:48 Autor: Krakuss
---.59.67.38
Niech się PR restrukturyzuje, byle szybko, bo to nie może tak być, żeby ciągle tylko zabierali tańsze połaczenia i wciskali drogich przewoźników. Skoro droższym się opłaca, to tańszym tym bardziej.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony