Partnerzy serwisu:

Pasażerowie wciąż zadowoleni z PKP Intercity

Jakub Madrjas 10.05.2017 388

Pasażerowie wciąż zadowoleni z PKP Intercity
Rys. PKP Intercity
Pasażerowie ocenili podróże pociągami PKP Intercity na 5,8 w skali siedmiostopniowej – informuje PKP Intercity, podsumowując badania satysfakcji klientów.
Jak informuje przewoźnik, najwyższą notę otrzymały pociągi Express InterCity Premium – Pendolino – średnio 6,03 na siedem możliwych punktów. Trasy obsługiwane przez EIP były też najwyżej oceniane jeśli chodzi o czas przejazdu.

Blisko 85 procent podróżnych dobrze ocenia pracę drużyn konduktorskich a 8 na 10 pasażerów chwali Strefy Ciszy. 78% pasażerów jest zadowolonych z bezpieczeństwa na pokładach pociągów, a 75% – z wygody zakupu biletu. Już 89% pasażerów planuje podróż w internecie.

Badania satysfakcji prowadzone są cyklicznie przez Grupę PKP. Ostatnia edycja odbyła się pod koniec 2016 roku. Wzięło w niej udział ponad 1600 pasażerów z całej Polski. We wrześniu ubiegłego roku informowano, że 72% pasażerów PKP Intercity jest zadowolonych z podróży pociągami tego przewoźnika. – Wskaźnik satysfakcji, tzn. liczba zadowolonych pasażerów, pozostał na takim samym poziomie co ostatnio – zapewnia Anna Zakrzewska z PKP Intercity.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony