Partnerzy serwisu:

Pasażerowie jak sardynki w zastępczym busie PKP Intercity

Michał Szymajda 05.07.2018 72

Pasażerowie jak sardynki w zastępczym busie PKP Intercity
Fot. czytelnik RK
Pasażerowie jadący do i z Gorzowa Wielkopolskiego nie mają lekko. PKP PLK prowadzi w tym mieści szerokie prace inwestycyjne, w związku z tym między wojewódzkim miastem a Strzelcami Krajeńskimi Wschód trzeba było uruchomić zastępcze autobusy. Autobusy. Nie busy.
– 3 lipca PKP Intercity zamiast autobusu dowożącego na pociąg IC Kociewie (z niego można się przesiąść na IC Mehoffer w kierunku Poznania, Wrocławia, Krakowa i Przemyśla – dop. red) do Strzelec Krajeńskich pasażerowie mieli dojechać 28-miejscowym busem, chociaż pasażerów było prawie 40 i mieli jeszcze bagaże – napisał do nas czytelnik. Jak by tego było mało, autobus zamiast o 5:48 odjechał z Gorzowa około 6:15, ponieważ do Gorzowa dotarł opóźniony.

Jak podaje czytelnik – w zastępczym busie brakowało nie tylko miejsc, ale także pracownika PKP Intercity i informacji o tym, co się dzieje.

Co ciekawe, wygląda na to, że przewoźnik nie miał świadomości tego, że kurs wykonał nieprzygotowany do przewiezienia takiej liczby pasażerów bus i sugerował, że to być może bus należący do Przewozów Regionalnych, które także uruchamiają autobusową komunikację zastępcza do stacji Strzelce Krajeńskie Wschód. Pasażer odpowiednio udokumentował jednak przejazd i PKP Intercity przyznało się do winy i bije się w piersi.

– Aktualnie jesteśmy w trakcie wyjaśniania zaistniałej sytuacji zatłoczenia w pojeździe z przedsiębiorstwem, któremu PKP Intercity zleciło usługi przewozu pasażerów zastępczą komunikacją autobusową. Przepraszamy podróżnych za opóźnienie wyjazdu, które wynikło na trasie pociągu do Gorzowa Wielkopolskiego, oraz za wszelkie niedogodności, na jakie zostali narażeni na odcinku w kierunku Strzelec Krajeńskich – napisała Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

PKP Intercity przypomniała, że każdy pasażer ma prawo złożenia reklamacji na usługę. Można to zrobić w kasie PKP Intercity, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl. – Reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity – dodaje Agnieszka Serbeńska i jeszcze raz przeprasza pasażerów za problem.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Rozkład jazdy
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony