Partnerzy serwisu:

Ostatni Impuls przekazany Zachodniej Grupie Zakupowej

jm, Rynek Kolejowy 16.04.2015 273

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-04-16 10:58:37 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
"Zamówione pojazdy są czteroczłonowe i przeznaczone do eksploatacji z prędkością 160 km/h.
Tabor zakupiony przez województwo lubuskie będzie obsługiwał połączenie Poznań – Zielona Góra – Nowa Sól."

Naprawdę pojadą 160 do Poznania?
http://czt.org.pl/aktualnosci/kolej/przewozy-pasazerskie/lubuskie/item/100-lubuskie-tabor-i-tory-na-%20160-km-h-pociagi-pojada-100
2015-04-16 11:06:04 Autor: WB
---.dynamic.gprs.plus.pl
Super pojazdy. komfortowo, szybko. Dostępny internet, gniazdka deo laptopów, czynne WC:). Po co więc przepłacać za pierdziolino?
2015-04-16 11:42:06 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Piotr
Do grudnia będą jeździć 110 km/h, od grudnia 130 km/h. I więcej nie potrzeba bo raz, że koszty, dwa nie są to przyspieszone składy, trzy odcinek na rozbujanie się do tak magicznej prędkości to jedynie 1/3 trasy (Zbąszynek - Poznań Główny), bo z Zielonej Góry do Czerwieńska 120 km/h a od Czerwieńska do Zbąszynka nie ma nawet 120 (jedynie 100 km/h, choć można było wycisnąć 120).
2015-04-16 11:47:29 Autor: Zdenek
---.43.4.226
Dlaczego dla matek z dziećmi? Jako ojciec z dzieckiem nie mogę przewinąc/przbrać swojej córki w bezpiecznych warunkach bo nie jestem matką?! Pora skończyć z takim systemem informacyjnym rodem z XVI wieku. Dawno temu w UK były nalepki „Parent and child”, były krytkowane i teraz jest poprostu "Baby changing unit". W PL oczywiscie się nie da?
2015-04-16 11:55:48 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
jeszcze bym zrozumiał, że trasują na 120/130 (ale pewnie maszyniści nie mają szkoleń na symulatorze), ale 100 to żenada
2015-04-16 12:02:03 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@Zdenek
w Pendolino jest dobrze opisane :)
http://blogtransportowy.blox.pl/resource/DSC08714z_dw.jpg
mnie bardziej dobija to, że często przewijak jest montowany tylko w damskiej toalecie. na szczęście większość Pań sama zachęca do skorzystania z ich toalety, żeby nie trzeba było przewijać dziecka w męskiej na podłodze czy w inny dziwny sposób
2015-04-16 12:31:09 Autor: Zdenek
---.43.4.226
@wdr
Dzięki za linka. To jest dobry opis. :) Kiedyś w UK przwijaki były tylko w ubikacjach dla Pań, ale od kilku lat to porawiają i instalują albo też u Panów albo w oddzielnej ubikacji dla inwalidów. Mało dzie zostały takie anachronizmy.

Zdenek
2015-04-16 12:51:02 Autor: WJ&CK
---.play-internet.pl
@wdr

To jeszcze jeden powód, żeby kupowac tabor zachodni.
2015-04-16 13:03:48 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@scorpio:
Dziękuję za info. Oczywiście 160 nie jest tu potrzebne, ale trasowanie takich składów w parametrach EN57 to też przegięcie.
A pociągów w tej relacji przybędzie, czy nadal zostanie tyle, ile jest obecnie?
2015-04-16 14:03:41 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post .Piotr:
"@scorpio:
Dziękuję za info. Oczywiście 160 nie jest tu potrzebne, ale trasowanie takich składów w parametrach EN57 to też przegięcie.
A pociągów w tej relacji przybędzie, czy nadal zostanie tyle, ile jest obecnie?"
Tyle ile obecnie, zmiana dotyczy godzin. PS Prawdopodobnie nie będzie RExów Poznań - FFO. Projekt rozkładu na stronie UMWL
2015-04-16 15:17:32 Autor: tzj
---.dip0.t-ipconnect.de
"OSTATNI Impuls przekazany Zachodniej Grupie Zakupowej"

"…dostarczone zostały WSZYSTKIE pociągi dla Z.G.Z."


Żeby nie był wątpliwości: chodzi o 2 (DWA !) ezt-y.
2015-04-16 16:50:39 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
Może takie trasowanie jest zabezpieczeniem w razie gdyby w początkowej fazie eksploatacji były częste podmiany na EN57.
2015-04-16 17:07:25 Autor: xyz321
---.play-internet.pl
PR Gdynia patrz i ucz się od lepszych
2015-04-16 17:54:51 Autor: wasyl
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Maszyniści PR-Poznań mieli szkolenie na symulatorze i są przygotowani do jazd 130km/h.
2015-04-16 20:49:49 Autor: scropio
---.adsl.inetia.pl
"Do grudnia będą jeździć 110 km/h, od grudnia 130 km/h"

Tak, na pewno... OPR Zielona Góra zamówiła nawet na 100 dla ED78....
Sprawdź dobrze zanim zaczniesz "powielać"....
2015-04-16 20:52:17 Autor: scropio
---.adsl.inetia.pl
Sorry, 110....
2015-04-16 21:58:48 Autor: czarek
---.173.4.36.tesatnet.pl
Zachodnia Grupa Zakupowa - czyli 12 Impulsów dla zachodniopomorskiego i 2 dla lubuskiego, buahahha
2015-04-17 13:47:05 Autor: dbvfdvfd
---.swiebodzin.vectranet.pl
Mam nadzieję, że teraz te Impulsy będą jeździć regularnie. Odkąd PR ZG przejęły połączenia na odcinku Zbąszynek-Poznań skomunikowane z Rzepin-Zbąszynek, komfort podróży spadł - dawniej z Rzepina do Zbąszynka można było przeboleć te EN57, by potem pojechać wygodnym Elfem, a teraz często i tu i tu jedzie stary, ciasny skład. W dodatku przy takim rozkładzie na ten sam pociąg z/do Poznania składają się potoki podróżnych z linii na Rzepin, z ZG/Sulechowa/NS, i z odcinka wielkopolskiego, więc tłok jest straszny, tym bardziej w EN57 (KW dawało w godzinach szczytu podwójne składy, u PR się z tym jeszcze nie spotkałem). Miejmy nadzieję, że te czasy zaraz się skończą...
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony