Partnerzy serwisu:

Opóźni się procedura ws. łącznicy w Krakowie Krzemionkach. Trzydzieści odwołań

dl, Rynek Kolejowy 16.04.2014 100

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-04-16 12:47:21 Autor: byly pasazer
---.hist.uj.edu.pl
Najpopularniejsze artykuly na RK:


Nie będzie...

Koniec z ...

Likwidacja...

Opóźni sie...


I tak dalej. PRzeciez ja od razu wiedzialem, ze to nie bedzie na czas. Zbyt piekne, by moglo byc prawdziwe. To malopolska.
2014-04-16 14:17:10 Autor: metropolitan.
---.dynamic.chello.pl
Bez tej łącznicy nie ruszy 2 linia SKA (Podbory Skawińskie - Sędziszów).

A czy coś wiadomo nt. remontu linii kolejowej Zabłocie - Dworzec Główny ?
Budowie tam estakady kolejowej między tymi stacjami, i dobudowie drugiej pary torów dla SKA ?

Dlaczego tyle lat trzeba czekać na realizację tych metropolitarnych projektów ???
2014-04-16 17:58:51 Autor: prs
---.free.aero2.net.pl
Każdy powód dobry aby opóźnić inwestycję. Wszystkie inwestycje centralne w Małopolsce są zablokowan dlatego ta informacja to żadne zaskoczenie. Najbardziej jaskrawy przykład to linia kolejowa Kraków-Katowice. W tym roku modernizacja tej lini powinna być kończona. Ale uwaga!!!! jeszcze się nie rozpoczęła (poza krótkiem fragmentem od Katowic) i nie ma żadnej informacji kiedy się rozpocznie. Pociągi wloką się z prędkością 30km/h. Ponad 1 mld zł unijnej dotacji stracone. Kto poniósł odpowiedzialność za ten skandal? Nikt. Całkowita cisza. Powoli będą wychodzić przekręty obecnej bandy rządzącej, a na inwestycje Małopolska nie ma żadnych szans bo nie ma tu kolesiów do transferowania kasy.
Pozostaje już tylko czekać na zmianę rządu bo to jedyna już szansa że cokolwiek się w sprawie inwestycji w Małopolsce zmieni.
2014-04-16 18:00:28 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Dlaczego nie chce obrażać ale chyba widzisz dlaczego 30 odwołań potem 60 odwołań od odwołań a wy wszyscy będziecie obwiniać PLK. Drogi mają spec ustawę i olewają odwołania czyli najpierw budujemy potem się będziemy sądzić. A kolej ma pod górkę jest odwrotnie nieskutecznie i długo. Dodać do tego bankructwa wykonawców i macie powody nie udanej modernizacji sieci PLK. Wszystko uchwalił sejm i to oni decydują wiec do nich pretensje.
2014-04-16 18:15:46 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieję że projekt rozwiercenia estakady i średnicówki nie przejdzie.
Ta łącznica to też jest zły pomysł.
2014-04-16 19:29:04 Autor: busiarzewon
---.centertel.pl
Pewnie busiarczyki mają mieć bazę i parking dla buszów ma terenie, przez który ma przebiegać łącznica.
2014-04-16 21:38:51 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Nie będzie ani roku 2016 ani następnego. Nie będzie też roku 2020. Siła kombinatorów i spekulantów zatrzyma wszystko.
2014-04-17 08:07:27 Autor: Anonim
---.mos.gov.pl
do Trako

Kolej ma swoją spec ustawę - specustawa kolejowa – ustawa z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz.U.2013.1594 j.t.). Zgodnie z artykułem  9w ust. 1 wojewoda nadaje decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej rygor natychmiastowej wykonalności na wniosek PLK S.A., uzasadniony interesem społecznym lub gospodarczym. To daje możliwość wykonania tej decyzji, jeżeli taki rygor będzie nadany.

Tylko że PLK musiałaby złożyć taki wniosek i go uzasadnić czymś więcej niż "bo my tu sobie tory chcemy pyknąć".
2014-04-17 22:09:10 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post Anonim:
"do Trako

Kolej ma swoją spec ustawę - specustawa kolejowa – ustawa z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz.U.2013.1594 j.t.). Zgodnie z artykułem  9w ust. 1 wojewoda nadaje decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej rygor natychmiastowej wykonalności na wniosek PLK S.A., uzasadniony interesem społecznym lub gospodarczym. To daje możliwość wykonania tej decyzji, jeżeli taki rygor będzie nadany.

Tylko że PLK musiałaby złożyć taki wniosek i go uzasadnić czymś więcej niż "bo my tu sobie tory chcemy pyknąć"."
O! A to ciekawa sprawa. Ta specustawa dla kolei. Nie wiedziałem. Dzięki!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony