Partnerzy serwisu:

Oddział napraw PKP Cargo w Szczecinku do likwidacji?

ms, Rynek-Kolejowy.pl 27.02.2015 498

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-02-27 13:25:57 Autor: Okolice
---.69.89.208
Jeżeli Szczecinek padnie raczej nie ma bliskiego oddziału PKP Cargo jak dobrze Pamietam. Zawsze Szczecinek był takim stacją idealną na pograniczy trzech województw sensie o lokalizacje logistyczną. Jednym wielkim zakładem to jest kronoszpan co daje prace przewozową Cargo tam a pozostałe tylko przewóz drzewa z okolicznych terenów.
2015-02-27 13:30:17 Autor: głos z kujpomu
---.play-internet.pl
Los taki sam jak Grudziądza...
2015-02-27 15:12:23 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
przewozy maleją a biurokracja kwitnie
2015-02-27 17:04:56 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
Cargo w ostatnich latach zwija coraz więcej punktów eksploatacji taboru - w moim regionie niedawno padł Żagań i Wałbrzych - że niedługo to chyba zostanie im jedna szopa gdzieś w Łodzi na całą Polskę.
2015-02-27 18:03:38 Autor: luk80
---.play-internet.pl
Łazy też padło i prseszło na Dabrowe towarowa, ogolnie bałagan panuje i nie wiadomo co dalej
2015-02-28 11:40:11 Autor: edi
---.centertel.pl
Kilka lat temu padly warsztaty w Wodzislawiu Sl,Raciborzu,Kedzierzynie-Kozlu a byly blisko wielkiego przemyslu.PKP Cargo wszystko likwiduje tylko biurokracja kwitnie i jej ciagle malo ,panie prezese tak dalej trzymac ,brawo
2015-03-01 22:59:56 Autor: Pablo
---.cpe.marton.net.pl
W Łazach został się punkt przeglądów kontrolnych. Cała reszta została przerzucona na Szczakową a nie na DGT. Z tego co słyszałem to Cargo chce przenieść cały rozrząd wagonów na DGT, część rewidentów została już przerzucona. Jeśli tak się stanie to Łazy padną całkowicie, zostaną się tylko KŚ na lokomotywowni i Mega-Met na wagonówce a stacja zarośnie.
2015-03-11 13:44:47 Autor: ad
---.CNet2.Gawex.PL
Może prócz kronospanu i zakładu płyt w Karlinie nic się nie ładuje ale ile się rozładowuje tego nie napisali. A dzieje się sporo jak na ten nieco zacofany gospodarczo rejon. Teraz do Szczecinka przyjeżdża mobilny punkt napraw wagonów. Część ludzi doraźnie dalej dłubie na miejscu na konto Szczecina. Krono się wkurza bo problem z wagonami. Pociągi stoją bo brakuje maszyn zarówno spalinowych jak i elektrycznych (pk, naprawy). Maszyniści mają sporo dodatkowej roboty i specjalizują się w pociągach lokomotywowych (powyżej 3 sztuk TH) do Szczecina i Poznania (prawie po 200 km). Dziwna ta ekonomia ale może się nie znam.
2015-03-13 21:56:38 Autor: sa
---.216.116.1
Tak to prawda. W Człuchowie powstała baza nawozowa Zakładów Azotowych i ponad setka wagonów miesięcznie się rozładowywuje
2015-03-26 17:36:52 Autor: sa
---.216.116.1
a dzisiaj cysterny z nawozem przyciągnął LOTOS lokomotywą prawdopodobnie TRAXX F140 DE
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony