Partnerzy serwisu:

Od września metro szybciej i częściej

wu, Transport-publiczny.pl 03.07.2015 114

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-03 12:38:44 Autor: Maciek
---.48.17.186

Maciek
A konserwacja (bo trudno to nazwać modernizacją) linii średnicowej umożliwi zwiększenie częstotliwości o oszałamiające 0%. Brawo PLK!
2015-07-03 14:08:36 Autor: Dagmara
---.29.137.171
Czekamy na rezultaty.....
2015-07-03 14:58:16 Autor: Mariosti*
---.251.119.196
A nie obniżali parę lat temu z 70 do 60 w celu "ograniczenia zużycia energii"?
Swoją drogą mogliby się pochwalić na ile szacują maksymalną liczbę pociągów które będą mogli wpuścić na I linię dzięki tym modernizacjom, no i np o ile skróci się czas przejazdu między centrum i końcami linii.
2015-07-03 16:30:47 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Wypada zapytać dlaczego dotąd jeżdżono wolniej i rzadziej skoro można szybciej i częściej? Nie wprowadza się przecież żadnego ultranowoczesnego systemu który nie był znany od wielu lat. No wiec dlaczego zmarnowano pasażerom tyle czasu?
2015-07-04 11:22:26 Autor: pwlk
---.play-internet.pl
I linia była od początku przystosowana do prędkości eksploatacyjnej 80 km/h. System SOP-2 na całej linii poza miejscowymi ograniczeniami pokazywał Vmax 85 km/h. W czasie jazd próbnych przed otwarciem odcinka Kabaty-Politechnika w 1995 roku jeżdżono 90 km/h.
2015-07-13 11:52:23 Autor: RAZR
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jestem ciekawy co stanie się przy pierwszej poważniejszej awarii kiedy to pociągi ze względu na skrócone odstępy będą stać w tunelu ????
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony