Nowy tabor w Pol-Miedź Trans. Gamy Marathon od Pesy
Redakcja ⚫ 29.03.2018 ⚫
8,1k

fot. prasowe
Spółka Rail Capital Partners wygrała postępowanie przetargowe, prowadzone przez Pol-Miedź Trans w Lubinie, na dzierżawę czterech lokomotyw elektrycznych typu 111Ed serii Gama Marathon, z dodatkowym agregatem spalinowym. Wykonawca dostarczy lokomotywy produkowane w zakładach bydgoskiej Pesy.
Dzierżawa nowego taboru rozpoczynająca się jeszcze w 2018 r. zapewni spółce dostęp do nowoczesnych lokomotyw, bez konieczności ponoszenia znaczących nakładów kapitałowych. Stworzy też szansę dalszego dynamicznego rozwoju przewozów m.in. intermodalnych w Polsce.
Obecnie Pol-Miedź Trans dysponuje ponad 60 lokomotywami pociągowymi oraz manewrowymi, w tym 9 lokomotywami nowej generacji, ponad 1500 wagonami różnego przeznaczenia przystosowanymi do prowadzenia ciężkich składów towarowych. Misją spółki jest dynamiczny rozwój przewozów kolejowych na rynku zewnętrznym, ale na wciąż niestabilnym rynku przewozów wygodniejsze jest długoterminowe dzierżawienie pojazdów – zadaniowe, celowe i przede wszystkim określone w czasie. Taką właśnie możliwość daje podpisanie umowy współpracy i formuła dzierżawy oferowana przez RCP. Pol-Miedź Trans, decydując się na skorzystanie z formuły dzierżawy, dopasowała długość trwania okresu dzierżawy taboru do długości kontraktów przewozowych.
Działalność spółki RCP, która została uruchomiona we współpracy bydgoskiej Pesy i Polskiego Funduszu Rozwoju, wpisuje się w ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju Plan na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Pesa Bydgoszcz jest jednym z dwóch polskich producentów lokomotyw, oferujących własne rozwiązania konstrukcyjne, konkurencyjne wobec czołowych globalnych producentów.
Oferta RCP była konkurencyjna cenowo m.in. dzięki zaoferowaniu lokomotyw jednosystemowych z silnikiem dojazdowym oraz pełnym pakietem utrzymania, co jest rozwiązaniem dopasowanym do potrzeb przewozowych Pol-Miedź Trans, a jednocześnie optymalnym kosztowo.
Obecnie Pol-Miedź Trans dysponuje ponad 60 lokomotywami pociągowymi oraz manewrowymi, w tym 9 lokomotywami nowej generacji, ponad 1500 wagonami różnego przeznaczenia przystosowanymi do prowadzenia ciężkich składów towarowych. Misją spółki jest dynamiczny rozwój przewozów kolejowych na rynku zewnętrznym, ale na wciąż niestabilnym rynku przewozów wygodniejsze jest długoterminowe dzierżawienie pojazdów – zadaniowe, celowe i przede wszystkim określone w czasie. Taką właśnie możliwość daje podpisanie umowy współpracy i formuła dzierżawy oferowana przez RCP. Pol-Miedź Trans, decydując się na skorzystanie z formuły dzierżawy, dopasowała długość trwania okresu dzierżawy taboru do długości kontraktów przewozowych.
Działalność spółki RCP, która została uruchomiona we współpracy bydgoskiej Pesy i Polskiego Funduszu Rozwoju, wpisuje się w ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju Plan na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Pesa Bydgoszcz jest jednym z dwóch polskich producentów lokomotyw, oferujących własne rozwiązania konstrukcyjne, konkurencyjne wobec czołowych globalnych producentów.
Oferta RCP była konkurencyjna cenowo m.in. dzięki zaoferowaniu lokomotyw jednosystemowych z silnikiem dojazdowym oraz pełnym pakietem utrzymania, co jest rozwiązaniem dopasowanym do potrzeb przewozowych Pol-Miedź Trans, a jednocześnie optymalnym kosztowo.
Komentarze:
Pesa

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |