Partnerzy serwisu:

Nowy tabor dla SKM Trójmiasto pojawi się później

Michał Szymajda, Rynek Kolejowy 12.01.2015 113

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-01-12 11:09:32 Autor: serwis 4
---.dynamic.chello.pl
Dłuższy od EN57, a mniej miejsc siedzących? Ludzi wozicie, a nie bydło! Czas jazdy z Wejherowa do Gdańska to nie 15 minut że można sobie postać.
2015-01-12 12:29:44 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Obstawiam ELFa w wersji SKM Warszawa czyli bez kibla za to z większą ilością miejsc stojących. Impuls raczej odpada, za drogi interes.
2015-01-12 12:46:13 Autor: Tomasz Warszowiak
---.play-internet.pl
Czyli te pociągi mają mieć po czworo czy cztery pary drzwi na człon? Jeśli cztery pary to będą składy o budowie podobnej do EW60 czyli można liczyć na coś podobnego do 19/20we. Życzę wam powodzenia, ponieważ zapowiada się coś interesującego.
2015-01-12 13:05:53 Autor: Pan Egiryk
---.153.55.50
W odpowiedzi na post scorpio:
"Obstawiam ELFa w wersji SKM Warszawa czyli bez kibla za to z większą ilością miejsc stojących. Impuls raczej odpada, za drogi interes."
Hmmm - ostatnimi czasy to jednak Newag wygrywał z PESĄ w dostawach EZT-ów, więc skąd to przekonanie, że Impuls to "za drogi interes"?
2015-01-12 14:22:16 Autor: Wiesław Sedes
---
Kibel będzie i musi być! To podstawowy postulat związków zawodowych dot. nowych składów.
2015-01-12 15:51:51 Autor: GSP
---.centertel.pl
Cztery pary drzwi na człon, to jakby nie liczyć wychodzi po dwie na stronę członu.
2015-01-12 18:13:24 Autor: mk
---.85-237-169.tkchopin.pl
Drzwi i członów będą miały tyle samo co EN71, toalety również zostaną zamontowane. Z cyklu SKM kupuje "miejskie" składy :)
2015-01-12 18:32:35 Autor: marketingf
---.play-internet.pl
PR Gdynia nie spać. Czas na zakupy. Jedyny oddział PR który nic nie robi...
2015-01-12 18:42:38 Autor: marketingf
---.play-internet.pl
PR Gdynia to nawet tabliczek kierunkowych w pociagach nie potrafia zmienic...zero kontroli..jak zaloza tabliczke Elblag-Malbork to tak na wszystkich trasach do konca dnia jest ustawiona.
2015-01-12 19:01:02 Autor: diwu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ktoś tu pisał o elfach. ale przecież one mają wejście dużo niżej niż kible. to raczej było by coś wysokopodłogowego. poza tym sądzę, że to będzie coś bardziej SKMkowego niż impuls\elf\acatus które sa składami regionalnymi
2015-01-12 19:01:26 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Z tą ilością drzwi to mieszają, zapis w SIWZ jest możliwy do interpretacji na różne sposoby.
2015-01-12 19:03:32 Autor: rybak
---.dynamic.chello.pl
Jak dofinansowanie z tej perspektywy nie wchodzi w grę to dajcie sobie spokój z kupowaniem na szybko czegoś co będzie inne od tego co jest teraz i co jest potrzebne. Spokojnie rozpocznijcie dyskusję co jest potrzebne i po decyzji kupcie ze 20 składów.
2015-01-12 19:10:08 Autor: Maćko
---.rzeszow.mm.pl
Niestety czytanie ze zrozumieniem kuleje. Składy mają mieć czworo drzwi na wagon, a zatem dwoje na strone. Tyle samo co EN57 i EN71. Tekst o pasażerach odczujących zmianę zatem w ogóle z kosmosu.
2015-01-12 22:46:18 Autor: Xp
---.158.222.52
Skoro juz sie nie spieszy z dostawa w tym roku, to warto by jednak kupic tabor na miarę...
2015-01-13 10:36:56 Autor: Gdynianin
---.19.244.43
W SIWZ na końcu był poglądowy schemat przykładowego wnętrza, był to Elf z ilością drzwi jak egzemplarze Kolei Mazowieckich lub jeśli by porównywać do taboru SKM to jak EN71. Przez dotychczasowe zwyczaje SKM trudno się spodziewać czegoś mądrego, choć postęp i tak będzie, bo choć ilość członów i drzwi jak w EN71 to całkowita długość będzie bardziej zbliżona do EN57 więc przy zbliżonej długości drzwi będzie więcej i będą bardziej upakowane. W odniesieniu do formy zapisu wymogu ilości drzwi to jednak się zgodzę z ep40, że ten zapis jest niejasny i dałoby radę zrozumieć to jako 2 pary na stronę.
2015-01-13 17:04:48 Autor: Maćko
---.gdynia.mm.pl
Nie jest roznie mozliwy do interpretacji. Czworo drzwi na wagon, a nie na strone w kazdym wagonie. Nie da sie tego inaczej interpretowac, bo godziloby to w zasady logiki.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony