Partnerzy serwisu:

Nowy system informacji na stacji Poznań Główny

PKP SA 21.03.2014 112

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-03-21 11:04:29 Autor: g0sc123
---.fucio.net
Wow, 94 wyświetlacze peronowe na kilkunastu krawędziach peronowych, czyli ile na krawędź? Czemu PKP nie pochwalą się systemem w Katowicach? Czyżby dlatego, że Katowice są na Śląsku i w związku z tym "zasługują" na _aż_ 16 wyświetlaczy peronowych na 4. peronach? Czyli "oszałamiającą" ilość dwóch wyświetlaczy na krawędź?
Ale szczerze gratuluję i jako mieszkaniec Górnego Śląska zazdroszczę :)
2014-03-21 11:16:38 Autor: KB
---.146.237.14.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wady systemu w Poznaniu:
- bardzo długie odświeżanie tablic zbiorczych - znikają komunikaty na jednym panelu, pojawiają się nowe po ok. 10 s.
- informacja o opóźnieniu na zbiorczych podobnie: pojawia się w kolumnie przewijający się napis: opóźnienie po polsku, niemiecku, angielsku - jest to bardzo powolne - aby poznać rzeczywisty czas opóźnienia to trzeba czekać powyżej 15 s. - a jak się śpieszymy na opóźniony pociąg z Centrum Handlowego na 6 peron to istotna informacja czy trzeba biec czy można iść
- tablice peronowe - nieczytelne informacje o nazwie pociągu (napis niebieski na białym tle)
- odnoszę wrażenie, że zegary wskazówkowe na tablicach nie są zsynchronizowane z czasem np. GPS lub DCF - bynajmniej na początku miałem rozbieżności z moim zegarkiem sterowanym DCF o 1-2 minuty
- tablice przy kasach są na sćianach zamiast nad kasami, tak więc stojąc w środkowej kolejce nie widzimy czy pociąg jest opóźniony, bo kolejka zasłania tablice świetlne
- dziwny układ, zwłaszcza w centrum handlowym, niespotykany, iż na górnej tablicy są odjazdy a na dolnej przyjazdy
- reklamy pod sufitem zasłaniają tablice - nie można zobaczyć ich dokładnie z części restauracyjnej na 2 piętrze
- informacje o pociągach znikają z tablic zanim pociąg odjedzie - było to strasznie uciążliwe w trakcie ataku zimy
- tablice z rozkładem całej stacji - aby przewinąć na koniec trzeba się naklikać - dla to zbędny wydatek - albo powinny się automatycznie przewijać w ciągu dnia i pokazywać stronę z odjazdami o danej godzinie
2014-03-21 15:14:30 Autor: Gość67
---.static.icpnet.pl
Tego gniota zwanego teraz dworcem nic nie jest w stanie uratować przed kompromitacją. Cesarz i Bismarck w grobach się przewracają patrząc z góry na to co polscy kolejarze, geszefciarz z Trigranitu i miasto zrobili z tym miejscem. Ale jakie miasto, taki "dworzec" - prowincja.
2014-03-21 17:00:32 Autor: z torów plk
---.dynamic.gprs.plus.pl
94 panele ? Chyba że liczą 1 wyświetlacz na tablicy zbiorczej jako 6/8/12 w zależności od umiejscowienia ( dworzec/przed dworcem/w tunelu przy Zachodnim .
Minusy :
- złe rozmieszczenie wyświetlaczy na peronach - czasem stoja 2 pociągi a można info wyświetlić o jednym pociągu.
- brak możliwości 'programowania indywidualnego" wyświetlaczy.
- mimo zastosowania czujników ruchu informacja "ginie' w przypadku opóxnienia pociągu
- nieczytelne info w przypadku opóznienia czy nazwy pociągu.
- brak frazy "przyjazd" przy relacji pociągu w przypadku pociągów kończących bieg. Info , ze to "przyjazd" ( pociąg kończy bieg ) nieczytelna na białym pasku. W przypadku pociagów z nazwą brak info, że to "przyjazd" i wprowadza pasażerów w błąd.
2014-03-21 23:57:30 Autor: jajakomara
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokładnie - po kiego grzyba te przyjazdy na peronach?
Poza tym "przez/via/uber" pisane kursywą i bez spacji - po prostu miszcze!!!
No i ta Ivona po mutacji...
Ja pierniczę, Panowie, dobrze kombinujecie!
Co by tu jeszcze spieprzyć?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony