Partnerzy serwisu:

Nowy rekord Polski na torach (zdjęcia)

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 31.08.2015 232

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-08-31 09:56:23 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
Newag klasa a czy Pesa poradzi sobie z problemami Darta m.in.nadwagą i zdąży na czas -wątpliwe
2015-08-31 11:04:15 Autor: praktyk branżowy
---.mnc.pl
Wniosek dla przewoźników dalekobieżnych powinien być jeden: od teraz każdy zamawiany EZT dla ruchu IC powinien osiągać prędkość co najmniej 200 km/h. Tak też powinno być w przypadku nowego przetargu, który zostanie ogłoszony jeśli PKP IC nie odbierze Dartów. A czy tak się stanie - nie wiem.

pb
2015-08-31 11:23:37 Autor: patwrobel
---.128.229.4
Żeby bawić się w prędkości 160+ pociąg musi być wyposażony w urządzenia ECTS - cały proces prowadzenia musi być starowany komputerowo. Pytanie czy nasi producenci mają już takie doświadczenie (mi wydaje się że nie) wiec narazie niech zrobią jednego EZT z systemem ECTS a dopiero później pobijają magiczną porędkość 200 km/h której i tak bez ECTS nie da się używać komercyjnie z pasażerami :/

PROPAGANDA i MARKETING nic dla pasażera
2015-08-31 11:42:48 Autor: esie
---.p.lodz.pl
@patwrobel
Filtry ŁKA mają zainstalowany ETCS poziomu 2. Tylko tam gdzie jeżdżą w torze nie ma nic :(
2015-08-31 12:39:27 Autor: Lech
---.adsl.inetia.pl
Podobno Jakubas biegł przed Impulsem i informował o biciu rekordu.
2015-08-31 13:29:49 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@ patwrobel:
Nasi producenci, ale czego? Urządzeń ERTMS jak na razie żadne polskie firmy nie produkują. Urządzenia o funkcjonalności ERTMS np. słowacki Mirel VZ1 firmy HMH montował nasz warsztat, czyli zwykły warsztat w lokomotywowni...
2015-08-31 13:53:53 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Co tak śmierdzi w nowych impulsach? Klej czy klima?
2015-08-31 14:39:03 Autor: Sarmata
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje dla Newaga. Mnie zastanawia z drugiej strony żółć wylewana na Pesę? Piszecie to dla pieniędzy, czy macie jakieś problemy ze sobą? Nie można cieszyć się z sukcesów wszystkich POLSKICH firm ?
2015-08-31 15:35:39 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
Powiedz to pesofilom gościu ... Ich zapytaj z czym mają problem ... I przy okazji zapytaj ich dlaczego ED74 gniją w Bieżanowie zamiast jeździć.Przecież to produkty Pesy ...
2015-08-31 16:21:17 Autor: Pesofil
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post obiektywnie:
"Powiedz to pesofilom gościu ... Ich zapytaj z czym mają problem ... I przy okazji zapytaj ich dlaczego ED74 gniją w Bieżanowie zamiast jeździć.Przecież to produkty Pesy ..."
ED74 gminą bo PIC skąpi kasy na ich naprawy.
2015-08-31 17:17:49 Autor: Madison
---.wroclaw.dialog.net.pl
A której to firmy produkt wyhamował na kozle oporowym w Malborku ,w sobotę 29 sierpnia......relacja Grudziądz- Malbork
2015-08-31 18:25:34 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
Ale co się tam psuje że trzeba owe ED74 stale naprawiać ? Przecież one mają niewiele wyjeżdżone bo się sypią.I jak zwykle w peso-przypadku Pic winny bo skąpi na naprawy a plk bo pewnie szyny "są zbyt stalowe" jak to już kiedyś było.Ech firma ... A co z krakowskimi tramwajami ? Pewnie miasto winne ...
2015-08-31 18:58:36 Autor: hubert1
---.dynamic.chello.pl
@obiektywnie

"Krakowiaki" sam Kraków sobie składa w Bydgoszczy :)
2015-08-31 21:51:26 Autor: cieslik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W 2013 roku 31WE pojechało 211,6 km/h. Teraz mamy 2015 i 45WE pojechało 226 km/h czyli w 2017 kolejny pociąg z rodziny impulsów pojedzie 241km/h i takim sposobem tym samym pojazdem dojedziemy do 250km/h w 2019/2020. Nie warto było pojechać 31WE z prędkością 250km/h??
31WE i 45WE chyba różnią się ilością członów a konstrukcja ta sama. Więc gdzie tu doszukiwać się nowych rozwiązań :):)?? Panowie pora wymyślić coś nowego a nie chwalić się bądź co bądź już starą konstrukcją. Pokażcie, że potraficie. Polish high speed z NEWAGU to dopiero będzie nowina :):) a nie pobicie rekordu o niecałe 15km/h :):)
2015-09-01 08:05:48 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Madison:
"A której to firmy produkt wyhamował na kozle oporowym w Malborku ,w sobotę 29 sierpnia......relacja Grudziądz- Malbork"
To przecież nie samolot :) Hamulec bezpieczeństwa powinien zadziałać zawsze, a przynajmniej częściowo tzn. w najgorszym przypadku w części wagonów, kół, wózków...
2015-09-02 20:54:24 Autor: atr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W kolejnych postach był filmik z jazd. Czy ktoś wie co się z nim stało??
Czyżby Newag coś namieszał :):)??? Może fotomontaż nie udany?? :):)
2015-09-03 12:34:41 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post atr:
"W kolejnych postach był filmik z jazd. Czy ktoś wie co się z nim stało??
Czyżby Newag coś namieszał :):)??? Może fotomontaż nie udany?? :):)"
Nie było żadnego fotomontażu. Tabor i załogę testowano w nocy, a jak wiadomo człowiek w w nocy powinien spać, a nie pracować. 45WE na testowym odcinku przyspieszał od 200 do 225 w 50 sekund. Prędkość 225 km/h uzyskiwał przynajmniej dwa razy i nie zawsze potrzebne było do tego 100% mocy. Podczas jednego z przejazdów zadajnik mocy ustawiony był na 84%, a moc pobierana np. przy 223 km/h wynosiła niecałe 2770 kW (całkowity pobór z sieci 838A przy napięciu 3304 V). Moc ta wystarczała do przyspieszenia od 222 do 226 w ok. 10 sekund. Przy czym, 226 wskoczyło już przy niemal wyłączonym napędzie...
2015-09-03 19:33:17 Autor: atr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do konkretów. To gdzie są filmiki?? Tak bez powodu zostały skasowane ze strony?? Coś to bardzo dziwne. Czyżby osoby znające się na branży zaczęły wyłapywać błędy :):):) niewygodne dla producenta?? Dziwna sprawa :):). Pachnie machlojami na odległość.
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony