Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]
Michał Szymajda ⚫ 17.03.2022 ⚫
1,3k


![Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja] Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220316172246skawina.jpg_60-60.jpg)
![Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja] Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220316172259skawina1.jpg_60-60.jpg)
![Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja] Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220316172259skawina2.jpg_60-60.jpg)
![Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja] Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220316172300skawina3.jpg_60-60.jpg)
![Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja] Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220316172300skawina4.jpg_60-60.jpg)
![Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja] Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220316172300skawina5.jpg_60-60.jpg)
![Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja] Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220316172300skawina6.jpg_60-60.jpg)
![Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja] Nowy przystanek Skawina Zachodnia [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220316172300skawina7.jpg_60-60.jpg)
Od niedzieli 13 marca można dojechać z przystanku Skawina Zachodnia i stacji Podbory Skawińskie w mniej niż 30 minut do stolicy Małopolski. To efekt inwestycji PKP PLK na odcinku Kraków – Skawina – Oświęcim.
Od niedzieli 13 marca pociągi obsługują zmodernizowany przystanek Skawina Zachodnia i przebudowaną stację Podbory Skawińskie. Nowe połączenia kolejowe umożliwiają dojazd do Krakowa w czasie krótszym niż połączenia drogowe.
Modernizacja stacji w Podborach Skawińskich i przebudowa przystanku Skawina Zachodnia to efekt inwestycji Polskich Linii Kolejowych na odcinku Kraków – Skawina – Oświęcim. Już od grudnia 2021 r. pasażerowie codziennie dogodnie podróżują ze Skawiny do stolicy Małopolski.
[aktualizacja] Na skutek błędnie podanych informacji w wyszukiwarce połączeń PKP i na Portalu Pasażera, poinformowałem w pierwotnej wersji tekstu o 11 parach pociągów między Skawiną a Krakowem. W rzeczywistości jest ich znacznie więcej (31 par). Za błąd przepraszam.
Skawina Zachodnia w innym miejscu
– Przystanek Skawina Zachodnia został „przesunięty” o kilkaset metrów. Dzięki temu perony są bliżej osiedli. Podróżni mają do dyspozycji dwa perony połączone przejściem podziemnym. Warunki podróży ułatwiają windy. Z myślą o potrzebach pasażerów przebudowano stację Podbory Skawińskie, zlokalizowaną na terenie Borku Szlacheckiego. Wybudowano dwa większe i wyższe perony. Komunikacje ułatwia przejście podziemne, które bezpiecznie łączy przyległy do kolei teren – czytamy w komunikacie PLK
Do tej porty za przeszło 250 mln zł wymieniono tory, sieć trakcyjną i zamontowano nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Są nowe przystanki Kraków Opatkowice i Skawina Jagielnia. Perony na 6 stacjach i przystankach podwyższono i dostosowano do potrzeb wszystkich podróżnych.
Modernizacja stacji w Podborach Skawińskich i przebudowa przystanku Skawina Zachodnia to efekt inwestycji Polskich Linii Kolejowych na odcinku Kraków – Skawina – Oświęcim. Już od grudnia 2021 r. pasażerowie codziennie dogodnie podróżują ze Skawiny do stolicy Małopolski.
[aktualizacja] Na skutek błędnie podanych informacji w wyszukiwarce połączeń PKP i na Portalu Pasażera, poinformowałem w pierwotnej wersji tekstu o 11 parach pociągów między Skawiną a Krakowem. W rzeczywistości jest ich znacznie więcej (31 par). Za błąd przepraszam.
Skawina Zachodnia w innym miejscu
– Przystanek Skawina Zachodnia został „przesunięty” o kilkaset metrów. Dzięki temu perony są bliżej osiedli. Podróżni mają do dyspozycji dwa perony połączone przejściem podziemnym. Warunki podróży ułatwiają windy. Z myślą o potrzebach pasażerów przebudowano stację Podbory Skawińskie, zlokalizowaną na terenie Borku Szlacheckiego. Wybudowano dwa większe i wyższe perony. Komunikacje ułatwia przejście podziemne, które bezpiecznie łączy przyległy do kolei teren – czytamy w komunikacie PLK
Do tej porty za przeszło 250 mln zł wymieniono tory, sieć trakcyjną i zamontowano nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Są nowe przystanki Kraków Opatkowice i Skawina Jagielnia. Perony na 6 stacjach i przystankach podwyższono i dostosowano do potrzeb wszystkich podróżnych.
Komentarze:
Rozkład jazdy

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |