Partnerzy serwisu:

Nowy prezes Kolei Dolnośląskich jechał pociągiem

UMWD/Rynek Kolejowy/Lwowecki.info 07.07.2014 167

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-07-07 10:50:26 Autor: Tubylec
---.204.54.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tytul artykuly zabrzmial mi jak nie przymierzajac, wielki zolty napis na TVN24 podczas Euro2012: "Pilkarze zjedli sniadanie".
Panie i Panowie; sensacja!
Poza tym art mily, nie czepiam sie:-)
2014-07-07 10:58:24 Autor: gosc
---.legnica.vectranet.pl
Szczególnie że Prezes jeździ tymi pociągami z Wrocławia do Legnicy nie tylko od święta :)
2014-07-07 10:59:26 Autor: Pn11
---.ip.netia.com.pl
Bardzo optymistycznie zabrzmiało o rewitalizacji Świdnicy, bo ot obecnie największa dolnośląska patologia, żeby linia kolejowa wchodząca prosto do miasta była nieczynna. Ale panowie, jest jeszcze jedna ważna rzecz - co z Lwówkiem?
2014-07-07 11:11:33 Autor: gosc
---.legnica.vectranet.pl
I jeszcze: http://lgof.pl/attachments/File/sprawozdanie.pdf

"W spotkaniu, które odbyło się 24 czerwca 2014r. w ramach projektu „Zintegrowany system powiązań miast w Legnicko-Głogowskim Obszarze Funkcjonalnym (LGOF)” uczestniczyło 38 osób. Głównym tematem była przyszłość połączeń kolejowych w powiecie złotoryjskim.
Jako pierwszy wypowiedział się starosta Ryszard Raszkiewicz, który był gospodarzem i inicjatorem spotkania. W trakcie przemówienia wyraził nadzieję na powrót kolei do Złotoryi „w pełnej krasie”, czyli nie tylko połączeń towarowych, ale także pasażerskich. Starosta widzi w tym szansę dla rozwoju gospodarczego powiatu.
Następnie pan Janusz Wolski, przedstawiciel Zakładu Linii Kolejowych w Wałbrzychu, opowiedział o stanie i perspektywach modernizacji linii kolejowych. Przyznał, że obecnie nie ma środków na znaczącą poprawę stanu infrastruktury. Celem jest jedynie utrzymanie połączeń w niskim standardzie 20km/h. Linia 284 (Legnica – Złotoryja – Jerzmanice-Zdrój), ma potencjał na ok. 80 km/h, jednak wymagałoby to znacznie większych nakładów. Szansą dla linii takich jak ta może być nowa perspektywa finansowa Unii Europejskiej oraz fakt, że linie magistralne są już w dużej części zmodernizowane i środki mogą trafić na pozostałe. "

Na razie temat trafił na grunt kampanii wyborczej i na różnych odczytach obiecuje się świetlaną przyszłość tych połączeń. Natomiast rzeczywistość jest taka, że pociągów do Lwówka nie ma wcale od 15 czerwca i wszystko wskazuje na to że nie wrócą. ZVON w swoim rozkładzie pokazuje już KKZ ( http://www.zvon.de/pl/fps/2014_250_1506.672.pdf ), natomiast w rozkładzie PLK i KD stała komunikacja zastępcza będzie wpisana najpewniej przy najbliższej korekcie, o ile Prezes nie dojdzie do słusznego poniekąd wniosku, że KD nie jest przewoźnikiem autobusowym tylko kolejowym i obecny stan rzeczy nie ma sensu i 1 września wespół z Urzędem Marszałkowskim nie zlikwiduje tych połączeń do czasu remontu linii. Z Jeleniej Góry przez Lwówek do Bolesławca jest 10 dużych autobusów dziennie, gdzie jak się uprzeć to i rower zabiorą w bagażniku. Jak na razie żadna strata. Szkoda tylko trochę Marczowa, gdzie muszą drałować na autobus kawałeczek do skrzyżowania i Dębowego Gaju. Ale w końcu kolej służy do przewozu masowego, a wsi i miasteczek bez dostępu do pociągu jest od groma.
2014-07-07 11:16:51 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@Tubylec: Pamiętam ten napis na pół ekranu. Tak samo jak należy wspomnieć o transmisjach na żywo sprzed - nomen omen - dość przyzwoitego hotelu, w trakcie których informowano o jadłospisie…
2014-07-07 11:21:06 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Trochę mnie niepokoi robienie wydarzenia z tego, że prezes jechał swoją kolejką. Chodzi o uświadomienie podróżnym, że prezes wie, czego jest prezesem??? Taki poziom PR nie wróży najlepiej odbudowie zaufania podróżnych.
2014-07-07 12:15:35 Autor: et21
---.wifi.univ-lorraine.fr
Tak sobie wyobrażam pewien utopijny świat... że wszyscy którzy się zajmują zarządzaniem i organizacją transportu publicznego, powinni mieć OBOWIĄZEK osobistego skorzystania z połączeń którymi zarządzają/organizują. Włącznie z niektórymi pracownikami liniowymi. Przynajmniej kilkukrotnego podczas obowiązywania rozkładu jazdy, w różnych warunkach pogody, ruchu i frekwencji... A fakt wypełnienia obowiązku powinien być kontrolowany na podstawie imiennego biletu i weryfikacji tegoż biletu podczas przejazdu.
2014-07-07 12:52:30 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
Czy nie byłoby lepiej, żeby się pan marszałek przejechał w największym upale jakimś przepełnionym EN57 z zablokowanymi oknami, przez godzinę siedząc na plastikowych siedzeniach, na trasie gdzie dopuszcza się 20 km/h...
2014-07-07 13:34:40 Autor: et21
---.wifi.univ-lorraine.fr
@Drogowiec

Siedząc? Nieeee, to by było za proste.... Proponuję jako konduktor/kierownik, w EN57 full-plastik, z zablokowanymi oknami, +30oC, frekwencji na glonojada, 30km na szlaku z 20km/h i jeszcze z obowiązkiem samodzielnego sprawdzenia wszystkich biletów, wystawienia (z awanturą) kilku wezwań do zapłaty i dopadnięcia amatorów ze stacji pośrednich i wymuszenia na nich zakupu biletu...

Alternatywnie, zamiast EN57 full-plastik może być SA134 z frekwencją na EN57 z koniecznością zostawiania pasażerów na peronie.

Odnoszę jednak wrażenie, że mimo wszystko, poza izolowanymi przypadkami, w DŚl takie numery się nie zdarzają. Aczkolwiek, taką sytuację (ale chyba była derma, nie full-plastik) miałem w 2011 pomiędzy Piłą a Szczecinkiem.
2014-07-07 13:39:27 Autor: et21
---.wifi.univ-lorraine.fr
Ach, zapomniałem...

Wezwania powinny być wystawiane następującym osobom:
- narkoman,
- student prawa bez legitymacji,
- matka 9-letniego dzieciaka jadącego bez legitymacji (może być z niepodbitą legitymacją),
- matka z dzieckiem w wózku bez biletu ze zniżką 100% i bez kasy na opłatę manipulacyjną.
2014-07-07 13:50:23 Autor: maszynista
---.swidnica.mm.pl
He he "projekt rewitalizacji linii 285" - od 2000 roku czyli od roku w którym zawieszono przewozy pasażerskie , co roku słyszę o rewitalizacji linii 285 i wznowieniu regularnych połączeń pasażerskich !!!
2014-07-07 16:54:11 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Pierwszy raz w życiu? Gratulacje.
2014-07-07 22:32:46 Autor: ziuuuuutek
---.centertel.pl
Komentując tytuł: ojejku, ojejku...
2014-07-14 17:58:33 Autor: ŚLyczny Zenon
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Malinowski też dojeżdżał ze Skierniewic do Warszawy i jak skończył? Prezesie, nie tędy droga!
2014-07-15 14:05:21 Autor: zbychu
---.um.torun.pl
A Impuls jechał zgodnie z rozkładem 160 km/h, czy jak zazwyczaj 130 km/h z powodu wiadomych oszczędności?
2015-02-05 09:40:54 Autor: laura
---.104.179.227
Prezesie Kolei Dziadowskiej, dawniej parowozy jeździły szybciej.Widać, że KD to biedota!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony