Partnerzy serwisu:

Nowy POIiŚ opublikowany. Będą środki na tabor

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 31.12.2014 199

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-12-31 12:51:57 Autor: WCH
---.tktelekom.pl
Może chodzi o reanimacje?
2014-12-31 13:34:13 Autor: m-no85
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co z linią kolejową Kraków - Katowice ?
2014-12-31 13:50:04 Autor: lol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak już wprowadza się jakieś nowe pojęcie (rehabilitacja), to warto wytłumaczyć na czym ono polega, zwłaszcza w stosunku do stosowanej dotychczas rewitalizacji... Czego oni uczą w szkołach na języku polskim w dzisiejszych czasach? Chyba tylko rozwiązywania testów, bo pisania najwyraźniej już nie.
2014-12-31 14:03:28 Autor: sid vicious
---.dynamic.mm.pl
Rehabilitacja - to chyba tępych umysłów. Urzędnicze pyehdolenie o Szopenie. Dla Pana Inżyniera będzie to naprawa główna. Ponadto skąd wzięli oni zapisy o 740m, jak we wszelkich dokumentach jest mowa o dostosowaniu korytarzy do składów o długości 750m?
2014-12-31 14:25:16 Autor: dżep
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najwyższy czas, żeby po latach kompromitacji nastąpiła rehabilitacja kolei, bardzo dobrze!
2014-12-31 15:26:07 Autor: hjdud
---.i02-6.onvol.net
redakcjo a link do tego co opublikowano dziś?
2014-12-31 15:29:15 Autor: hahahah
---.play-internet.pl
tylko 4mld zł rocznie średnio na kolej....śmiech na sali....wystarczy na kawałek torów i parę pociągów
2014-12-31 16:23:44 Autor: .Piotr
---.g-net.pl
Tabor? Bardzo dobrze!

Teraz małopolska biurwa będzie musiała nieźle nakombinować, żeby nie zrobić żadnej moderny w ramach RPO. A tu KE kazała im zmienić zapisy RPO tak, aby uwzględniały "budowę i modernizację linii kolejowych", czego lajkoniki bardzo nie chciały.
No to będzie ciekawie.

PLK do pracy!
2014-12-31 16:40:52 Autor: BvL
---.play-internet.pl
https://www.pois.gov.pl/2014_2020/Documents/POIS_2014-2020_po_negocjacjach_30122014.pdf
2015-01-01 18:30:26 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
Piotr

Nie martw się, już oni coś wykombinują, żeby nie ruszyć w ogóle linii na południe od smoczej jamy. Np. wymyślą modernizację linii Wieliczka-Balice do prędkości 160 km/h, i jeszcze drugi tor na całej trasie. Jak się dobrze postarać, to można w tym utopić ładnych parę miliardów
Fundusze unijne
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony