Partnerzy serwisu:

Nowy peron na stacji w Radomiu gotowy (zdjęcia)

PKP PLK 10.09.2015 359

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-09-10 15:14:37 Autor: ciekawy
---.113.121.211
Będą tylko wiecznie zamknięte windy czy też od czasu do czasu działające ruchome schody?
2015-09-10 15:14:47 Autor: ciekawy
---.113.121.211
Będą tylko wiecznie zamknięte windy czy też od czasu do czasu działające ruchome schody?
2015-09-10 15:39:40 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Ministra przyjedzie?
2015-09-10 18:36:38 Autor: kolejTAR
---.112.182.216
Heh, jak widze to polskie wykonanie made in PLK, to mi sie plakac chce..wszystko siermiezne jak za Gierka..pisze akurat z Austrii,jadac super fajnym RailJetem ;) Dworzec w Salzburgu,czy Wien Hbf.to jest design klasa i nowoczesnosc...gdzie tam naszym do nich..czy naprawde przy okazji remontu czy budowy nowych dworcow w PL nie da sie zrezygnowac z kas za szyba jak za komuny na rzecz normalnych pomieszczen typu Reisezentrum ???komuna u nas wiecznie zywa...
2015-09-10 18:36:40 Autor: kolejTAR
---.112.182.216
Heh, jak widze to polskie wykonanie made in PLK, to mi sie plakac chce..wszystko siermiezne jak za Gierka..pisze akurat z Austrii,jadac super fajnym RailJetem ;) Dworzec w Salzburgu,czy Wien Hbf.to jest design klasa i nowoczesnosc...gdzie tam naszym do nich..czy naprawde przy okazji remontu czy budowy nowych dworcow w PL nie da sie zrezygnowac z kas za szyba jak za komuny na rzecz normalnych pomieszczen typu Reisezentrum ???komuna u nas wiecznie zywa...
2015-09-10 20:41:43 Autor: PsychoMantis
---.204.tronic.pl
Architektura w stylu: brutalizm PKP PLK
Funkcjonalność: zgodna ze standardem w Polsce dla radzieckich pociągów z wojskiem > http://czt.org.pl/aktualnosci/kolej/dworce/polska/przepasc-przed-pociagiem-czyli-skrajnia-wnp-w-polsce jeśli chodzi o "dziurę" pomiędzy peronem a pociągiem.
Wysokość 76 jak na peron budowany w dużym mieście na 50 lat to też bieda, powinno być 86 albo 96 cm.
Jestem z Radomia.
Czy narzekam? Nie, realnie oceniam rzeczywistość inwestycji na kolejne 50 lat.
2015-09-11 04:23:52 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Dupy nie urywa,ale jest poprawnie. To że w takim mieście jak Radom, nie ma takiej architektury jak w Salzburgu wynika jedynie z faktu,że pomimo ekstremalnych budżetów modernizacyjnych PLK, występuje nadal ekstremalny brak świadomości,jak może wyglądać dziś struktura dworcowa na miarę XXI wieku. Gdyby w Radomiu dobrano na perony dobre ''meble'', wiatrołapy, to przy uniwersalnej szarości,to by się w polskich realiach nawet obroniło...

Jak się widzi ''halę peronową'' w Gliwicach za kosmiczne pieniądze, gdzie, pomimo dobrej koncepcji zastosowano różowe płyty krawędziowe i tablice SIDP,których NIE NA W WYTYCZNYCH opadają ręce.

Przy okazji...trwa budowa peronu 4 na terenie Warszawy Gdańskiej.Za 3 lata ma to być główny dworzec Warszawy na czas modernizacji średnicy i co? Robią tam też bunkier-wiaty zamiast hali peronowej...widocznie Gliwice są większym węzłem dla PKP SA.
2015-09-11 10:02:45 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
A czy Kible Mazowieckie utrzymają ruch do Drzewicy lub choćby Przysuchy, skoro dziary z ŁZPR mają posostałą część linii w doopie?
2015-09-14 07:25:10 Autor: Pablo
---.16.3.137
A jakieś tablice elektroniczne z informacją o pociągu to będą?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony