Nowy peron i kolejny etap prac na stacji w Ożarowie Mazowieckim
inf. pras oprac. JM ⚫ 05.11.2022 ⚫
1,9k






Na stacji w Ożarowie Mazowieckim pasażerowie od 6 listopada skorzystają z nowego peronu - zapowiada PKP PLK. Przygotowano nową wiatę. Zakończył się pierwszy etap opóźnionej aż o trzy lata przebudowy tej stacji.
Na stacji w Ożarowie Mazowieckim prace wystartowały w marcu 2023 roku. Po przebudowie będą tu dwa nowe wyspowe perony. Jak zapowiada PLK, od niedzieli 6 listopada pasażerowie skorzystają z pierwszego przebudowywanego peronu od strony ul. Żeromskiego. Przygotowana jest długa ok. 170 metrowa wiata, nawiązująca formą i kształtem do pierwotnego obiektu. Wykonawca przygotował nowy tor. Zamontowane zostały komputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym.
W listopadzie prace będą widoczne od strony budynku dworca. Budowane będzie przejście podziemne i demontowana kładka nad torami. Dojście do peronów zapewnione będzie od strony dworca przez zamknięte tory oraz od strony ul. Żeromskiego przez przejazd kolejowo-drogowy.
Organizacja ruchu pociągów w kierunku Sochaczewa i Warszawy została przygotowana z przewoźnikami. Przyjęte rozwiązanie umożliwi przewozy i realizację prac modernizacyjnych. Za niektóre pociągi została wprowadzone zastępcza komunikacja autobusowa. Szczegóły dostępne są u przewoźników i na stronie portalpasażera.pl. Przebudowa stacji usprawni dojazdy zarówno w stronę Warszawy, jak i w stronę Kutna.
Projekt o wartości blisko 120 mln zł netto - „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa - Kutno etap I Prace na linii kolejowej nr 3 na odc. Warszawa - granica LCS Łowicz” finansowany jest w 85% ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie prac przewidziane jest w 2023 roku - informuje PKP PLK. Niedawno zapowiadano, że pierwszy etap zakończy się w III kwartale 2022 roku, ale wszystkie prace - w połowie 2023 roku. Start inwestycji opóźnił się aż o trzy lata - pierwotnie podpisana w 2017 roku umowa przewidywała zakończenie prac w 2020 roku.
W listopadzie prace będą widoczne od strony budynku dworca. Budowane będzie przejście podziemne i demontowana kładka nad torami. Dojście do peronów zapewnione będzie od strony dworca przez zamknięte tory oraz od strony ul. Żeromskiego przez przejazd kolejowo-drogowy.
Organizacja ruchu pociągów w kierunku Sochaczewa i Warszawy została przygotowana z przewoźnikami. Przyjęte rozwiązanie umożliwi przewozy i realizację prac modernizacyjnych. Za niektóre pociągi została wprowadzone zastępcza komunikacja autobusowa. Szczegóły dostępne są u przewoźników i na stronie portalpasażera.pl. Przebudowa stacji usprawni dojazdy zarówno w stronę Warszawy, jak i w stronę Kutna.
Projekt o wartości blisko 120 mln zł netto - „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa - Kutno etap I Prace na linii kolejowej nr 3 na odc. Warszawa - granica LCS Łowicz” finansowany jest w 85% ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie prac przewidziane jest w 2023 roku - informuje PKP PLK. Niedawno zapowiadano, że pierwszy etap zakończy się w III kwartale 2022 roku, ale wszystkie prace - w połowie 2023 roku. Start inwestycji opóźnił się aż o trzy lata - pierwotnie podpisana w 2017 roku umowa przewidywała zakończenie prac w 2020 roku.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |