Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia]
inf. pras ⚫ 31.05.2022 ⚫
4,9k


![Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia] Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220531135136image011.jpg_60-60.jpg)
![Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia] Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220531135152image010.jpg_60-60.jpg)
![Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia] Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220531135152image009.jpg_60-60.jpg)
![Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia] Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220531135152image008.jpg_60-60.jpg)
![Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia] Nowoczesne maszyny na odbudowie linii 35 Ostrołęka – Chorzele [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20220531135152image007.jpg_60-60.jpg)
PKP Polskie Linie Kolejowe relacjonuje kolejny etap odbudowy linii nr 35 Ostrołęka – Chorzele. Budowany jest budynek lokalnego centrum sterowania w Ostrołęce, na linii pracują specjalistyczne maszyny.
W lipcu 2019 roku PKP PLK podpisała ze swoją spółką córką umowę na modernizację nieczynnego od 18 lat odcinka linii 35 Ostrołęka – Chorzele. Wartość inwestycji to 347 mln zł netto. W lutym postawiono nowy, blisko 1000-tonowy most nad Narwią. Niestety, inwestycja złapała znaczne opóźnienie. Wyjaśniła się za to kwestia dofinansowania inwestycji przez Mazowsze.
Jak czytamy w najnowszej relacji PKP PLK, w maju specjalistyczna maszyna (podbijarka) wyrównywała tor na linii. Tor był unoszony i pod podkłady podsypywany był tłuczeń. Maszyna pracowała już na szlakach Jastrząbka – Parciaki, Grabowo – Jastrząbka, Jastrząbka – Chorzele oraz w obrębie stacji Grabowo. Wykona roboty na stacji Chorzele i na pozostałych odcinkach linii. Przy nowym blisko 250-metrowym moście kolejowym nad Narwią umacniane są skarpy rzeki. Od strony Ostrołęki i Chorzel przygotowywane są najazdy na most. Po przygotowaniu mostu będzie ułożony tor – informowała w ubiegłym tygodniu PKP PLK.
W czerwcu na stacji w Ostrołęce rozpocznie się budowa nowego peronu i demontaż starych torów. Budowany jest budynek lokalnego centrum sterowania (LCS), w którym dyżurni ruchu będą pełnić nadzór nad ruchem kolejowym.
Jak czytamy w najnowszej relacji PKP PLK, w maju specjalistyczna maszyna (podbijarka) wyrównywała tor na linii. Tor był unoszony i pod podkłady podsypywany był tłuczeń. Maszyna pracowała już na szlakach Jastrząbka – Parciaki, Grabowo – Jastrząbka, Jastrząbka – Chorzele oraz w obrębie stacji Grabowo. Wykona roboty na stacji Chorzele i na pozostałych odcinkach linii. Przy nowym blisko 250-metrowym moście kolejowym nad Narwią umacniane są skarpy rzeki. Od strony Ostrołęki i Chorzel przygotowywane są najazdy na most. Po przygotowaniu mostu będzie ułożony tor – informowała w ubiegłym tygodniu PKP PLK.
W czerwcu na stacji w Ostrołęce rozpocznie się budowa nowego peronu i demontaż starych torów. Budowany jest budynek lokalnego centrum sterowania (LCS), w którym dyżurni ruchu będą pełnić nadzór nad ruchem kolejowym.
Komentarze:
Inwestycje liniowe

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |