Partnerzy serwisu:

Nowe udogodnienia dla osób niepełnosprawnych na Portalu Pasażera

Michał Szymajda 07.02.2021 15

Nowe udogodnienia dla osób niepełnosprawnych na Portalu Pasażera
Zdjęcie ilustracyjneFot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Na Portalu Pasażera, firmowanym przez PKP Polskie Linie Kolejowe, pojawiły się nowe funkcjonalności istotne zwłaszcza dla osób z ograniczonymi możliwościami poruszania się.
Jak zapewnia PKP PLK, Portal Pasażera oraz aplikacja mobilna iOS i Android są na bieżąco udoskonalane. Z myślą o ułatwieniach dla podróżnych wprowadzane są nowe funkcjonalności. PP to podstawowe źródło informacji o rozkładzie jazdy i bieżącym ruchu pociągów pasażerskich w Polsce.

– Dla użytkowników aplikacji w ostatnim czasie wprowadzony został m.in. czarny motyw, co ułatwia korzystanie z portalu i aplikacji w różnych warunkach. Dla osób słabowidzących przygotowana została wersja kontrastowa interfejsu. Jest również możliwość powiększania czcionki – napisała Magdalena Janus z biura prasowego PKP PLK.

W Portalu Pasażera wprowadzono także informacje istotne dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej i ich opiekunów. Dotychczasowe komunikaty o dostępności stacji zostały rozszerzone o dane dotyczące sytuacji bieżących, w tym czasowej niedostępności platform i wind. Jeśli z jakiegoś powodu winda jest zepsuta, informacja o tym powinna znaleźć się w aplikacji razem z danymi dotyczącymi spodziewanego usunięcia usterki.

– Komunikaty te są w Portalu Pasażera na bieżąco uzupełniane, według danych od służb technicznych odpowiedzialnych za dworce i stacje – poinformowała Magdalena Janus.
PARTNERZY DZIAŁU




Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony