Partnerzy serwisu:

Nowe perony na trasie Siedlce – Terespol

PKP PLK 01.12.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2014-12-01 08:38:34 Autor: m.h.
---.48.17.186
Ciekawy jestem czy pokażą zdjęcia nowych peronów na stacji Siedlce. Zburzono leciwe i brudne, ale estetyczne i "miejskie" piaskowcowe wyjścia z przejść podziemnych i postawiono wiejskie g w n o z blachy falistej wz. PKP. Ale to dostrzeże tylko stary bywalec. Założę się natomiast, że już każdy dojrzy, że kratownica podtrzymująca sieć trakcyjną wyłazi wprost ze środka peronu. Trudno nawet mi sobie wyobrazić, co za bezdenny idiota coś takiego mógł narysować... Zanim przyszła "modernizacja" było trochę brudno i staro, a teraz jak w reklamie: horror, dramat i żużel.
2014-12-01 08:58:36 Autor: maks-777
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Zabrakło niebieskiej farby i czerwonej kostki???? No i jakoś to wygląda.
2014-12-01 09:07:17 Autor: laik
---.dynamic.gprs.plus.pl
Oł je, niu E20 rejlrołd dizajn. Krytykowane żółte z niebieskim zastępują odcienie szarości. Ujednoliceniu barw podlegają wszystkie budowle stare i nowe. Nawet obleśne budy blaszane na peronach (wiaty dla pasażerów wg PLK) dostają nowy pajnting w 2 odcieniach szarości a płoty dostają siatkę jasno szarą z kontrastującymi ciemno szarymi słupkami. ŁOŁ!
2014-12-01 09:36:55 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
a będą nowe perony na trasie Kraków - Katowice?
2014-12-01 10:19:08 Autor: mieszkaniec
---.siedlce.vectranet.pl
Siedlce - nowy peron w zamyśle nr 3 ma około 500 metrów - już widzę inwalidę na wózku jak zapycha te 500 metrów do windy, kiedy pociąg zatrzyma się na wysokości nastawni dysponującej (tam teraz jest koniec peronu), a winda jest z drugiej strony peronu. Zejścia są tak potwornie strome, że ci co mają lęk przestrzeni będą musieli korzystać z windy - a wiadomo jak one są sprawne. W tunelach, które były (na razie jeszcze jest 1/2) były/są pochylnie po których z wielką biedą można było większy bagaż wciągnąć na górę. A jeszcze jedno - były pochylnie bezpośrednio z peronów do poziomu szyn, a teraz będzie pochylnia ale do połowy torów (brak przejścia w poziomie szyn w kierunku zachodnim) - prawdopodobnie ogrodzone i brama zamykana na kłódkę jak w Tomyślu. Projekt z 2007 roku, a kostka brukowa na peronach.
2014-12-01 10:40:42 Autor: Drogowiec
---.112.109.214
@soad
Jako były Krakus popieram Twoje żądania!
Myślę, że się doczekamy zmodernizowanej linii KRK-KTW, ale dopiero gdy tajna umowa ze Stalexportem wygaśnie...

W Siedlcach będą teraz dwa wejścia na perony (od strony zachodniej, gdzie powstaje nowe przejście i od strony wschodniej, bezpośrednio z nowego przejazdu pod torami). Z której strony są windy? (Bo nie sądzę, że gdyby PLK wymyśliło windy z obydwu przejść to już dostaliby Nobla...)
2014-12-01 11:24:21 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
szkoda, że takich wiat nie ma w Dębicy, tam miasto prawie 50k mieszkańców ma 2 wielkie perony a na nich żałosne budki komunikacji miejskiej.
http://miasto.debica.pl/aktualnosci/pokaz/14350/Czytelnicy+listy+pisza+nowe+wiaty+na+debickich+peronach
2015-01-06 19:30:46 Autor: pas
---.siedlce.domtel.com.pl
nowy peron od kilku tygodni jest. z tym, że zamknięty. Siedlce-Kotuń od miesięcy ruch prowadzony jest jednym torem - szkoda, że nie uwzględniono tego w rozkładzie (pociąg z sdl rusza do Wwy 6:03 a z przeciwnej strony wjeżdża 6:06 - czyli trzy minuty jadą tym samym torem?) ciekawą kwestią jest też popołudniowa Łukowianka, która od ponad roku nie przyjechała punktualnie do Siedlec - zawsze min 10 minut opóźnienia.... z czego to wynika? chodzi o pokazanie, że Wwa Wsch-Siedlce pociąg "potrafi" jechać 59 min? potrafi tylko na papierze. ale cóż wszyscy są przyzwyczajeni do 10-15 min opóźnienia. codziennie....
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony