Nowak: Przeżyję to jakoś
TOK FM/RK ⚫ 29.12.2011 ⚫
104
Archiwum RK
Komentarze:
2011-12-29 08:54:21 Autor: xx
---.superkabel.de
To jest porazka, widze ze lobby polskich producentow taboru \\\"zaplacilo odpowiednia cene\\\" za podjecie takiej a nie innej decyzji przez ministra transportu -teraz czekaja na zamowienia .........
2011-12-29 09:11:49 Autor: Cisc
---.111.166.137
Mądrze gada. Tak trzymać - jeżeli kiedyś wrócimy do tematu KDP, to raczej nie w kształcie Ygrek\'a.
2011-12-29 09:12:16 Autor: inzynier
---.200.225.99
Nie, synu. To jak najbardziej racjonalna decyzja. Wyremnotujmy najpierw to co mamy, zeby ludziom w tym kraju zapewnic masowy transport szynowy na dobrym poziomie, a bajanie o 350 km/h zostawmy na pozniej.
2011-12-29 09:13:03 Autor: inzynier
---.200.225.99
Odnosilem sie do postu kolegi xx-a.
2011-12-29 09:18:06 Autor: Pio
---.wifi-networks.pl
Będzie kolejne bicie piany o KDP. Co tam kupmy sobie (szczególnie 4 miastom) szybkie i wygodne limuzyny, a reszta niech się kisi w zardzewiałych pudłach.
Na KDP przyjdzie czas. Zaróbmy najpierw na nie.
Wg mnie lepiej skupić się na modernizacji (wymianie na nowe) istniejącej sieci.
Nowe pociągi, dostosowanie sieci do 200km/h i tak byłoby to przyspieszenie o lata świetlne naszej kolei.
Na KDP przyjdzie czas. Zaróbmy najpierw na nie.
Wg mnie lepiej skupić się na modernizacji (wymianie na nowe) istniejącej sieci.
Nowe pociągi, dostosowanie sieci do 200km/h i tak byłoby to przyspieszenie o lata świetlne naszej kolei.
2011-12-29 09:18:36 Autor: stand
---.tczew.vectranet.pl
Bujdy na resorach. Nie 200 - 220 a 160 -200 km/h, jeśli będzie odpowiednie zasilanie. I żadne tam Pendolino, bo nie będzie tiltu. Oczywiście ani słowa na temat proporcji finansowania dróg do kolei w Polsce. To jest cały Nowak. Spec od wciskania kitu.
2011-12-29 09:25:27 Autor: xx
---.superkabel.de
do @ inzynier
a moze ja corka -niewazne czy syn czy corka w kazdym badz razie na pewno nie twoj/twoja .
Czytaj to co napisane jako calosc -tylko wtedy ma to sens - Brak rozumu i kultury nie usprawiedliwia glupoty
a moze ja corka -niewazne czy syn czy corka w kazdym badz razie na pewno nie twoj/twoja .
Czytaj to co napisane jako calosc -tylko wtedy ma to sens - Brak rozumu i kultury nie usprawiedliwia glupoty
2011-12-29 10:03:24 Autor: Ja nie wiem
---.42.93.50
Co minister miał na myśli dodając \"ale przynajmniej nie wymagają specjalnego śladu i specjalnego toru – dodał\"?
2011-12-29 11:08:56 Autor: bbb
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Minister Nowak kompletnie nie zna się na kolei i mówi tylko to, co mu podpowiedzą doradcy. Jestem ciekaw jak szybko nadejdzie chwila, w której minister Nowak padnie ofiarą żartu swoich doradców i palnie - za ich podpowiedzią - taką głupotę, że cała kolej spłonie ze wstydu :)
2011-12-29 11:10:15 Autor: klimczak
---.tktelekom.pl
Lepiej kilkadziesiąt razy brylować przy przecinaniu wstęgi niż tylko raz. Proste jak drut
2011-12-29 11:34:40 Autor: Gubernator Kalifornii
---.128.126.130.static.crowley.pl

Gubernator Kalifornii
Co jeszcze ministrant palnął w TOK FM, co łyka każdy słuchacz i inny nieznający się na komunikacji człowiek? A więc:
CYTAT:\"Wtedy będziemy mogli jechać z prędkością 200-230 km/h z Gdańska do Katowic - stwierdził.\"
Hmmm. Nie dziwi nikogo ten kłamliwy tekst? Przecież to jest zwykła propaganda. Gdyby był uczciwy powiedziałby: - Wtedy będziemy mogli jechać NA NIEKTĂRYCH ODCINKACH z prędkością 200-230 km/h z Gdańska do Katowic... Jakoś nie obiło mi się o uszy, że z Zawiercia do Katowic ma być wyremontowana linia i to do 2014 roku... A jak tam węzeł warszawski - jakby nie było kilkadziesiąt kilometrów długości? Też ma być wtedy gotowy?
Oj ministrancie Slavko Novaku... A co z liniami na Górnym Śląsku? Same się naprawią? Czy uważa pan, że linia Gliwice - Jaworzno i Zebrzydowice - Katowice - Zawiercie to wszystko, czym powinien się pana resort zajmować?
źródło: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/nowak-jesli-zacznie-padac-snieg-i-beda-pekac-szyny,1,4984182,wiadomosc.html
CYTAT:\"Wtedy będziemy mogli jechać z prędkością 200-230 km/h z Gdańska do Katowic - stwierdził.\"
Hmmm. Nie dziwi nikogo ten kłamliwy tekst? Przecież to jest zwykła propaganda. Gdyby był uczciwy powiedziałby: - Wtedy będziemy mogli jechać NA NIEKTĂRYCH ODCINKACH z prędkością 200-230 km/h z Gdańska do Katowic... Jakoś nie obiło mi się o uszy, że z Zawiercia do Katowic ma być wyremontowana linia i to do 2014 roku... A jak tam węzeł warszawski - jakby nie było kilkadziesiąt kilometrów długości? Też ma być wtedy gotowy?
Oj ministrancie Slavko Novaku... A co z liniami na Górnym Śląsku? Same się naprawią? Czy uważa pan, że linia Gliwice - Jaworzno i Zebrzydowice - Katowice - Zawiercie to wszystko, czym powinien się pana resort zajmować?
źródło: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/nowak-jesli-zacznie-padac-snieg-i-beda-pekac-szyny,1,4984182,wiadomosc.html
2011-12-29 14:31:14 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Nowak - cytat:
\"skupiamy się na rewitalizacji istniejących linii kolejowych, aby do Wrocławia pojechać w 3,5 godz. już w 2013 roku.\"
MOCNE!!!
Pożyjemy, zobaczymy. PO OWOCACH! Najpierw trzeba KIBLE poustawiać na torach dodatkowych na czas pędzenia Icków protezą i E 30 (tylko tych torów dodatkowych jakby... nie ma!), a potem się zobaczy.
\"Tak zwane Pendolino tym się różni od TGV, które miały być budowane na Igreku, że jeżdżą 200-230 km/godz., a nie 300-350 km/godz., ale przynajmniej nie wymagają specjalnego śladu i specjalnego toru – dodał.\"
Znowu pendolinowe bździny. Minister NIE ZNA parametrów kupowanych pociągów. Kto Panu tak ładnie podpowiada? ;-)
\"skupiamy się na rewitalizacji istniejących linii kolejowych, aby do Wrocławia pojechać w 3,5 godz. już w 2013 roku.\"
MOCNE!!!
Pożyjemy, zobaczymy. PO OWOCACH! Najpierw trzeba KIBLE poustawiać na torach dodatkowych na czas pędzenia Icków protezą i E 30 (tylko tych torów dodatkowych jakby... nie ma!), a potem się zobaczy.
\"Tak zwane Pendolino tym się różni od TGV, które miały być budowane na Igreku, że jeżdżą 200-230 km/godz., a nie 300-350 km/godz., ale przynajmniej nie wymagają specjalnego śladu i specjalnego toru – dodał.\"
Znowu pendolinowe bździny. Minister NIE ZNA parametrów kupowanych pociągów. Kto Panu tak ładnie podpowiada? ;-)
2011-12-29 14:38:39 Autor: Maurycy_
---.97.198.165
pewno Massel - superteoretyk
2011-12-29 18:02:54 Autor: marian1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@RW: Na szczescie nie Ty :)
2011-12-29 18:18:26 Autor: Rybik
---.toya.net.pl
Sama intencja ministra jest dobra bo okej każdy by chciał dojechać szybko i wygodnie czyli lepszy tabor i dostosowanie torów do 200 km/h co było by już super , ale co po tym , zrobią to wszystko i potem będą musieli to rozebrać bo KDP potrzebuje zupełnie innego rodzaju podłoża torowiska , potrzebuje innych zabezpieczeń w przypadku kryzysowych sytuacji , odpowiadając na poprzednie pytanie co pan minister ma na myśli , proszę obejrzeć chociaż by filmik z TGV jak jedzie . Tor na którym on jedzie jest całkowicie odgrodzony , tam nie ma prawa wtargnąć jakaś sarenka albo chociażby człowiek co w naszym kraju jest dość powszechne . Jeżeli zrobią tego Ygreka to inne rejony będą musiały lekko nadgonić i w ten sposób do 2030 będziemy mieli skomunikowanie wszystkich dużych miast KOLEJÄ DUĹťYCH PRÄDKOŚCI
2011-12-29 18:54:56 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
Na takie połączenie Wrocław - Praga to nie ma szans. bo KDP jest Ulm - Praga - Wiedeń/Kraków. Kierunek na Wiedeń jest korzystniejszy dla Czechów i Słowaków, gdyż jest możliwość zrobienia odnogi do Bratysławy, gdzie jest fabryka VW w okolicy. Czesi i Słowacy na coś takiego raczej nie pójdą, tym bardziej, że mają już problemy z 25kV AC z Pendolino.
2011-12-29 19:44:20 Autor: kieroownik
---.play-internet.pl
panie nowak jesteś pan lepszy od swego poprzednika
2011-12-29 19:46:12 Autor: stand
---.tczew.vectranet.pl
@ Rybik
Marzycielu niepoprawny. Do 200 km/h pojedziesz tylko na CMK, pod warunkiem, że da się stan torów utrzymać w przyzwoitym stanie. Skoro nie da się przynajmniej czyścić rowów odwadniających na liniach do 120 km/h czy regularnie tory podbijać, to minister - specjalista od wciskania kitu przez Radio Gdańsk nie mający zielonego pojęcia o taborze i infrastrukturze może mieć tylko dobre chęci, a tymi jak wiadomo jest piekło wybrukowane. Nie będzie ani KDP, ani poprawy na kolei, bo musi być wola równoważenia transportu, a tuskland uzależniony jest od lobby paliwowo - drogowego.
Marzycielu niepoprawny. Do 200 km/h pojedziesz tylko na CMK, pod warunkiem, że da się stan torów utrzymać w przyzwoitym stanie. Skoro nie da się przynajmniej czyścić rowów odwadniających na liniach do 120 km/h czy regularnie tory podbijać, to minister - specjalista od wciskania kitu przez Radio Gdańsk nie mający zielonego pojęcia o taborze i infrastrukturze może mieć tylko dobre chęci, a tymi jak wiadomo jest piekło wybrukowane. Nie będzie ani KDP, ani poprawy na kolei, bo musi być wola równoważenia transportu, a tuskland uzależniony jest od lobby paliwowo - drogowego.
2011-12-29 21:38:37 Autor: Piotr (Tczew)
---.38.108.58.internetia.net.pl
KDP czas zacząć budować i to już. Jako pierwszy odcinek należy zbudować NOWÄ linię od OLEŚNICY do SIERADZA (dedykowaną docelowo na 300-350km/h) i natychmiast ją włączyć do istniejącej sieci kolejowej, a potem można dobudowywać dalej do tej linii kolejne odcinki w kierunku Warszawy i Pragi. Wystarczy spojrzeć na mapę, a od razu widać, że po wybudowaniu tego odcinka na trasie Wrocław - Łódź - Warszawa powstanie namacalna i efektywna (nie tylko efektowna) nowa jakość.
Kto policzy ile czasu potrwa podróż z Wrocławia Głównego do Warszawy Centralnej przez Łódź Kaliską (z prędkościami aktualnymi na Odcinkach Wrocław - Oleśnica i Sieradz - Warszawa aktualnymi dziś) i z założeniem, że zostanie włączony do ruchu odcinek Oleśnica - Sieradz na którym rozkładowa prędkość będzie wynosiła tylko 200 km/h?
Kto policzy ile czasu potrwa podróż z Wrocławia Głównego do Warszawy Centralnej przez Łódź Kaliską (z prędkościami aktualnymi na Odcinkach Wrocław - Oleśnica i Sieradz - Warszawa aktualnymi dziś) i z założeniem, że zostanie włączony do ruchu odcinek Oleśnica - Sieradz na którym rozkładowa prędkość będzie wynosiła tylko 200 km/h?
2011-12-30 00:00:54 Autor: Mateusz Cieślak
---.dynamic.chello.pl
szkoda ze moje gdanskie podworko ciagle realizuje sprawdzoną dewize \"ciemny lud to kupi\"...
2011-12-30 08:18:58 Autor: Marcin B.
---.globalconnect.pl

Marcin B.
Piotr(Tczew)
Około 5h przez Koluszki - Widzew, a przez Łowicz kilkanaście minut szybciej.
Około 5h przez Koluszki - Widzew, a przez Łowicz kilkanaście minut szybciej.
2011-12-30 09:24:23 Autor: JarMark
---.60.citypartner.pl
Na szczęście nowy Minister nie patrzy tylko koniunkturalnie i dobrze, że myśli bardziej perspektywicznie o CAŁEJ infrastrukturze kolejowej. No i cieszę się, że wygrywa zdrowy rozsądek i logika, a nie emocje i mrzonki. Z KDP jest tak jak z metrem np.w Krakowie - nie stać nas na to po prostu (przynajmniej na frazie, przez najbliższych 20-30 lat)..
Zdecydowanie wolę, aby środki finansowe (w tym moje, jako obywatela) były wydawane racjonalnie - w pierwszej kolejności na rewitalizację i modernizację istniejącej - potwornie zaniedbanej - infrastruktury kolejowej.
Gratuluję Panu Nowakowi mądrości - zobaczycie, że będzie miał rację.
Popieram i pozdrawiam z Krakowa
Zdecydowanie wolę, aby środki finansowe (w tym moje, jako obywatela) były wydawane racjonalnie - w pierwszej kolejności na rewitalizację i modernizację istniejącej - potwornie zaniedbanej - infrastruktury kolejowej.
Gratuluję Panu Nowakowi mądrości - zobaczycie, że będzie miał rację.
Popieram i pozdrawiam z Krakowa
2012-01-01 11:43:03 Autor: werdis
---.dynamic.chello.pl
\"że wydaje się, iż 20, 25, a niektórzy mówią, że nawet 30 mld zł, to jest cały czas za dużo biorąc pod uwagę nasze możliwości finansowe\".
A ile przeznaczy się na budowę autostrad w PL w 2012 ???? Możecie poszukać. Nie trudno znaleźć.
A ile przeznaczy się na budowę autostrad w PL w 2012 ???? Możecie poszukać. Nie trudno znaleźć.
2012-01-01 19:22:11 Autor: ktoś kto wie o co chodzi
---.play-internet.pl
Co ma rewitalizacja istniejącej infrastruktury do KDP. Toż to inne źródła finansowania. Jeżeli nie zrealizujemy projektu POIiŚ 7.1-26 (ok. 290 mln) za środki z UE w 85% to zabulimy ze środków własnych PLK już wydane ok 50 mln. Panie Nowak ludzie z KE się z nas śmieją. Mam nadzieję że ktoś Pana za to rozliczy. To jest działanie na szkodę RP.
2012-01-03 20:24:58 Autor: Dzban
---.246.236.24
@JArMArk
Następny. Jak można mówić że nas nie stać skoro buduje się setki kilometrów nowych dróg i wykonuje drogie kiepskie modernizacje obecnej infrastruktury kolejowej. Nie dziwi Cię że \\\"decyzję\\\" podjęto przed skończeniem Studium Wykonalności które dokładnie miało pokazać ile będzie kosztować linia Y i jak ją sfinansować? To że z Y zrezygnowano \\\"z braku funduszy\\\" to kompletna bujda. To decyzja czysto polityczne i ma związek z miejscem zamieszkania nowego ministra transportu. Być może jest to też próba wykreowania nowego tematu zastępczego w wykonaniu rządzącej partii.
Następny. Jak można mówić że nas nie stać skoro buduje się setki kilometrów nowych dróg i wykonuje drogie kiepskie modernizacje obecnej infrastruktury kolejowej. Nie dziwi Cię że \\\"decyzję\\\" podjęto przed skończeniem Studium Wykonalności które dokładnie miało pokazać ile będzie kosztować linia Y i jak ją sfinansować? To że z Y zrezygnowano \\\"z braku funduszy\\\" to kompletna bujda. To decyzja czysto polityczne i ma związek z miejscem zamieszkania nowego ministra transportu. Być może jest to też próba wykreowania nowego tematu zastępczego w wykonaniu rządzącej partii.
2012-01-21 18:48:19 Autor: puszek40
---.cm-7-8a.dynamic.ziggo.nl
Wszyscy za i przeciw, a wiecie ile bedzie kosztował bilet z Warszawy do Łodzi na KDP?
NIe, to powiem 600 zł i kto bedzie tym jezdził, szaraki z pensją 1500 pln, marzenia!
NIe, to powiem 600 zł i kto bedzie tym jezdził, szaraki z pensją 1500 pln, marzenia!
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |