Partnerzy serwisu:

Nowa jakość w Koltarze

wś, Rynek Kolejowy, 1 czerwca 2011 01.07.2011 199

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-07-01 15:45:47 Autor: xwz
---.tktelekom.pl
\"spalinowóz \" - suuuper, to tak jaby powiedzieć kolijórz!
2011-07-01 16:57:12 Autor: Henek
---.186.76.138
Jeśli już to \"Kulejorz\" Panie tktelekom.
2011-07-01 20:00:35 Autor: emeryt
---.abp.pl
Za bardzo się nie wychylili wymienili silnik dwu suw na czterosuwowy .Układ biegowy pozostał stary ze skrajnymi odbijakami zawieszeniem tramwajowym silnika czyli za nos na ślizgach jeśli silniki trakcyjne te same to o dobrej klasy izolacji jednak z felernym łożyskiem oporowym które często się zapiekały blokując zestaw
2011-07-01 21:57:00 Autor: ktoś
---.1.142.92
Filmik z gagarinem http://www.youtube.com/watch?v=HwtAAYkC5dY&feature=player_embedded
2011-07-03 00:36:16 Autor: Przemek G
---.dynamic.gprs.plus.pl
@emeryt, nie znam lepszego układu biegowego z wyjątkiem układu BR232, który można zastosować również w M62. Poza tym te lokomotywy w porównaniu z polską i czeską myślą techniczną są szczytem osiągnięć ludzkości. O jakich skrajnych odbijakach mówisz? Jakoś nie spotkałem się z przypadkiem zablokowaniu zestawu.
2011-07-03 20:07:43 Autor: emeryt
---.abp.pl
Przemku G ja na tym taborze pracowałem 10 lat i wiem co piszę.Zakleszczenia się zdarzały skrajny odbijak to kawał sprężyny umieszczony w maznicach skrajnych osi do tego był talerzyk chyba z brązu i knot smarujący .Ogólnie lokomotywa prosta jak budowa cepa i nie do zajechania jedyny feler olejo i paliwożerna .Posiadam jeszcze książkę st44 pierwsze i drugie wydanie.Myślałem że układ biegowy zastosują jak na ST44 -1500 bez widłowe prowadzenie zestawu
2011-09-22 18:53:58 Autor: BB
---.acn.waw.pl
800 tys ?? nie rozumiem
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony