Partnerzy serwisu:

Nosorożec Rogatek bohaterem Kampanii Kolejowe ABC

inf. prasowa 01.09.2017 14

Nosorożec Rogatek bohaterem Kampanii Kolejowe ABC
Rys. UTK
Kampania Kolejowe ABC ma już swoje logo, bohatera i hasło. Edukacja najmłodszych uczestników ruchu i propagowanie zasad bezpieczeństwa na obszarach kolejowych – to główne wartości, na które zwraca uwagę przyjęty przez UTK system identyfikacji wizualnej Kampanii.
Centralnym elementem identyfikacji jest autorska postać nosorożca – Rogatka, stworzona specjalnie na potrzeby Kampanii. Główne atrybuty bohatera to niebieska koszulka z logo Kolejowego ABC i odblaskowa opaska, zapewniająca bezpieczeństwo na obszarach ruchu kolejowego i drogowego. Obok niego pojawiają się animowane postaci dzieci – głównych odbiorców Kampanii.

Logo przyciąga wzrok dzięki charakterystycznym literom ABC, w które zostały wkomponowane motywy nawiązujące do tematyki kolejowej. Zwracają one uwagę na trzy istotne elementy bezpieczeństwa: litera A na znaki drogowe, B na sygnały świetlne, a C – dźwiękowe. Dopełnieniem identyfikacji jest rytmiczne i łatwe do zapamiętania hasło: „Bezpieczeństwa uczę się z Kolejowym ABC!". Dzięki zawarciu rymu z nazwą Projektu, hasło stanowi jej swoiste rozwinięcie, jednocześnie wskazując na główny cel Kampanii - informuje UTK.

Projekt „Kampania Kolejowe ABC” to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna z zakresu bezpieczeństwa kolejowego skierowana do dzieci oraz ich nauczycieli i wychowawców. Jest współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014–2020. Całkowita wartość projektu wynosi 27,6 mln złotych, a wartość dofinansowania to prawie 23,5 mln złotych.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony