Partnerzy serwisu:

Niemcy: Rusza przetarg na obsługę kolei S-Bahn

VBB?Artur Bogdanowicz 24.07.2012 186

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2012-07-24 10:56:41 Autor: mg112
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe jak to się ma do polskich warunków i np kolei śląskich. Przejmowania pracowników, długości trwania kontraktu i warunków płacowych. Z tego co wiem w śląskich chcą przyjmować przez agencję pracy i płacić pracownikom po 1500 zł... A to polska wlaśnie...
2012-07-24 11:01:26 Autor: thomas
---.superkabel.de
byly szef koncernu DB Hartmut Mehdorn jest obecnie szefem linii lotniczych AIRBERLIN
2012-07-24 11:10:01 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Po proszę w Polsce takie przetargi

- ogłoszony 5 lat wcześniej,
- czas obowiązywania 15 lat,
- przejmowanie pracowników a nie straszenie pośrednikami

a do tego zleceniodawcą jest VBB czyli i może fajnie by było mieć podobny podmiot.
Tylko jak by się nazywał?
KZKGOP? (Komunikacyjny Związek Komunalny GOP)
KŚ? (Komunikacja Śląska)
2012-07-24 11:12:57 Autor: tralala
---.dip0.t-ipconnect.de
blad- nie z hbf ale z sĂźdkreuz (s46)
2012-07-24 12:00:10 Autor: DB fan
---.dynamic.gprs.plus.pl
@kflik @mg112
Miło czytać takich ignorantów. Na DB pracownik ma średnio 3 razy większą wydajność pracy niż w PR. Średnio, bo w S-Bahn jest to jeszcze więcej. Tam przez całą zmianę maszynista jeździ w te i z powrotem, oczywiście uwzględniając wymagane prawem pracy przerwy. Przejmowani w kontraktach są tylko pracownicy pociągowi i utrzymania. Nie ma czegoś takiego jak kierownicy pociągów. Porównując DB z PR w Katowicach, to DB na Górnym Śląsku miałoby dziś zatrudnienie 1000 osób wykonując 15 mln km, gdy PR ma 1800 wykonując ok. 5,5 mln km. I dlatego w Niemczech i nie tylko standardowo przejmuje się pracowników, gdyż pracują na kolei tylko Ci, którzy są niezbędni do uruchomienia pociągu. I nowy przewoźnik na wstępie nie ma 800 osób z roszczeniami, ale bez chęci do pracy.
2012-07-24 13:39:13 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
to niech przejmą tyle ile potrzebują.

a najlepiej niech samorząd rozpisze przetarg na tyle pockm by pracy wystarczyło dla obecnie pracujących ;)
to raczej ściema, że w Polsce ludzie nie chcą pracować.
2012-07-24 19:01:00 Autor: wer
---.dip.t-dialin.net

wer
Berlin mial juz dosyc ciaglgo spozniania sie sbahn w czasie zimy, bo prawie od 2 lat kolejka zima ciagle sie spozniala, wagony byly czesciowo nieogrewane , totalny chaos w metropoli liczacej prawie 4 mln ludzi. S-bahn Berlin nalezy do DB, tu aby dobre winiki finanowe DB pokazac i przygotowac sie na wejscie na gielde, S-Bahn Berlin musiala oszczedziac, w efekcie pozamykano wiele hal przegladowych, wychodzac z zalozenia ze pociagi sie nie psuja juz tak czescto, to sa stosunkowo nowe, jednak 2 lata ostrej zimy pokazalo, ze kolejka lezy..... i dla randych Berlina miarka sie przebrala, bedzia linie Ring,, tzn, linie kursujace w kolo Berlina, 100 km w 1 h.

Przetrag jest oglszony w calej Europie, kazda firma moze sie zglocic, jak spelnia warunki przetargu.

Tak wiec na warunki niemieckie, ciagle spozniania sie PR w Polsce, czy brudne ubikacje w wagonach, .....poszlo by do przetargu i oddaniu linii innej firmie, aby panowal porzatek.
2012-07-24 20:50:16 Autor: stefan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak w całej Europie to PR-y powinny się zgłosić i zaproponować kible nie do zdarcia
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony