Partnerzy serwisu:

Niebezpiecznie w Toruniu. Dwa pociągi Arrivy znalazły się na jednym torze

ms, Rynek-Kolejowy.pl 27.02.2015 223

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-02-27 15:05:55 Autor: Głos z USA
---.56.13.16
Za dużo pociągów. Można sie pogubić.
2015-02-27 15:07:47 Autor: Wiesław Sedes
---
Tak to jest, jak się prywatne firmy na tory wpuszcza. Arriva to pseudo-spółeczka, która z Koleją nie ma nic wspólnego!!! Won z Polski! Niech łączy nas Honor i Więź Zawodowa!
2015-02-27 15:17:38 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
Wiesiu już teraz wiem, że jesteś trollem. Ale mimo wszystko ciekawi mnie w jaki sposób łączysz błąd dyżurnego z Arriva? przecież to mogłyby być pociągi innych przewoźników, to pod jaka jeżdżą marka nie ma w tym przypadku znaczenia
2015-02-27 15:31:53 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Wiesław Sedes
Kolego z ZZ!
Przecie rasowy związkowiec nie ma żadnego honoru tak jak rasowy polityk.
Arriva nie jest prywatna, tylko należy do Die reichBahn, ale w polskim wydaniu działa lepiej niż Twoja Kolej
2015-02-27 16:11:40 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Jeżeli ARRIVA nie jest przewoźnikiem kolejowym to równie dobrze można napisać że związkowiec to nie kolejarz.
2015-02-27 17:26:08 Autor: Tbb
---.opera-mini.net
Pracuje w Toruniu, cham chama chamstwem pogania. Nie da sie w takiej atmosferze nie popelniac bledow...
2015-02-27 17:57:36 Autor: Podrozny
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-02-27 18:28:54 Autor: arivowiec
---.adsl.inetia.pl
Wiesław, ty to nie tylko sedes jesteś, ale cały klop zasrany, czytać nie potrafisz a wypowiadać się chcesz.
Najpierw zobacz kto zawinił, a potem czepiaj się chłopaków z Arriva, ślepy by wyczytał, że nawaliła dyżurna/y, a ich przytomność tylko pozwoliła być może tragiedji uniknąć.
A jak jeszcze nikt ci tego nie powiedział to wiedz, że chłopaki z Arriva wychowali się na PKP tym samym co super maszyniści z PR, ICC, Lotos czy też Cargo itp.
A teraz przestań marudzić i za naukę się weź.
2015-02-27 18:29:20 Autor: Wiesław Sedes
---.wapgw.era.pl
Panie Podróżny, ja nie mówię, że winien był maszynista z Arrivy.. Tylko że dla prywaciarzy w ruchu pasażerskim NIE MA I NIE BĘDZIE miejsca na polskich torach. Oby Polskie Koleje Państwowe pozostały Polskimi Kolejami Państwowymi. Oby Polska pozostała Polską. Nie jestem trollem, po prostu mam swoje zdanie i mam do niego prawo. Jeździłem też 15 lat temu pociągiem i wtedy było lepiej.
2015-02-27 18:36:10 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Cóż, plujecie na Arrivę. A to właśnie Arriva jako pierwsze honorowała oferty PR a nawet ulgę wykupioną 50% czego nie honorują różne bezsensowne kolejki. Bezdyskusyjne jest, że podjęcie się przez Arrivę na jazdę pod drutem jest trochę jak zamach z motyką na słońcę, ale jest wiele rzeczy, którę od Arrivy mogą się nauczyć nie tylko kolejki marszałkowskie, ale WKD, SKM, KM, PIC a nawet PR.
2015-02-27 19:10:05 Autor: bun
---.torun.mm.pl
A PKL nadal będzie twierdzić, że jeden tor w tunelu linii 353 w zupełności wystarczy. Nie trzeba też modernizować toruńskich dworców, ani remontować mostu kolejowego przez Wisłę. W końcu to tylko Toruń, a pępek świata PLK jest w Bydgoszczu.
2015-02-27 19:13:54 Autor: lawa
---.play-internet.pl
Nowa władza zapewne myśli , ze kolejarzem może zostać każdy po kilku miesięcznym kursie i juz do obsługi trasy.Ale zapewniam , że tak nie jest.Dlatego profesjonalistów trzeba uczyć ,ale kto o tym mysli. Ja czekam , a jest w obecnej sytuacji to nieuchronne na gorsze efekty rządzenia . Teraz pasażerowie mieli szczęście .
2015-02-27 19:35:31 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post bun:
"A PKL nadal będzie twierdzić, że jeden tor w tunelu linii 353 w zupełności wystarczy. Nie trzeba też modernizować toruńskich dworców, ani remontować mostu kolejowego przez Wisłę. W końcu to tylko Toruń, a pępek świata PLK jest w Bydgoszczu."
A co mają Koleje Linowe do torów ? Przecież most przez Wisłę jest po remoncie.
2015-02-27 19:53:04 Autor: bun
---.torun.mm.pl
Tak, po remoncie.
PKL to nie PLK, tak jak nie wszystkie pociągi to PKP
2015-02-27 19:59:18 Autor: MiM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiesław ma przecież rację.
Gdyby nie ci wredni prywaciarze taka sytuacja nie mogłaby się zdarzyć. Zoptymalizowałoby się przewozy w celu maksymalizacji bezpieczeństwa. Nie ma ruchu - nie ma zagrożenia.

na Arriva. Plączą się po tych torach nie wiadomo po co. Spać już na nastawni nie można! Po co im tyle tych składów. Byłby jeden, to by nie było całego tego gadania o dwóch pociągach na jednym torze.
2015-02-27 22:32:50 Autor: ted
---.warszawa.vectranet.pl
@wiesław sedes: " Jeździłem też 15 lat temu pociągiem i wtedy było
lepiej." No to sam widzisz do czego przez 15 lat państwowe PKP doprowadziło.
2015-02-27 22:53:38 Autor: Wiesław Sedes
---.wapgw.era.pl
@ted. I myślisz że prywatna/państwowa niemiecka Arriva to naprawi?
2015-02-27 23:08:21 Autor: Podrozny
---.adsl.inetia.pl
Kolego Wieslawie, tak sie jednak sklada, ze PRy juz od kilku lat nie sa w grupie pekape, o czym posrednio przypomina ostatnia kampania reklamowa PKP S.A. Wiec Przewozy Regionalne maja nie jezdzic?
2015-02-28 00:50:35 Autor: Trololol
---.icpnet.pl
2015-02-27 22:53:38 Autor: Wiesław Sedes ---.wapgw.era.pl

Pana wynurzenia są na prawde niezle. Zapomina Pan, ze jestesmy w UE i niedlugo kazdy przewoznik czy to prywatny czy panstwowy bedzie mogl jezdzic wszedzie. Takze miejsce JEST I BEDZIE na polskich torach czy sie to komus podoba czy nie.
2015-02-28 01:13:02 Autor: MiM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Trololol
Daj spokój, bo jeszcze poznamy zdanie Wiesława na temat UE i całego tego "żydowsko-masońskiego spisku mającego na celu fizyczną eksterminację narodu polskiego i kolonizację ziem piastowskich przez niemieckich potomków Himmlera, Ribbentropa, Merkel i Tuska w dodatku".
2015-02-28 01:46:59 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@interlokutorzy Wiesława Sedes a
Proponuję uczcić wynurzenia (z) Sedesa milczeniem.
Nigdy nie jechałem pociągiem Arriva, nie lubię Niemiaszków ani ich Die reichBahn, ale cieszę się że w kuj-pom jest swoisty wyłom w monobloku betonowym PKP.
Całej grupie PKP życzę rychłego upadku, a szczególnie spółkom PLK i IC, zaś wszystkim działaczom i zaciętym członkom kolejowych ZZ życzę, aby dostali uczciwą robotę fizyczną w kopalni ołowiu w Boliwii: stawka (1 US $ per h), socjal 0, emeryturka 0, dojazd do roboty na 5.300 na n.p.m.płatnym busem.
2015-02-28 07:37:52 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
wyłom w monobloku betonowym hehe. No naprawdę śmieszny jesteś gdzie ty masz ten monoblok są Koleje Śląskie Dolnośląskie Mazowieckie Małopolskie Wielkopolskie SKM Warszawa SKM Trójmiasto Ariva WKD. Przewozy regionalne też nie są PKP od ładnych paru lat. Energetyka Telekomunikacja idą właśnie do prywatyzacji. Cargo w 70 % jest prywatne została stara nazwa ale zapewne nie na długo. Gdzie ty masz to PKP wszędzie poza PKP IC i PLK a jako zarządca nie może zbankrutować. Bo może i nasi by do tego dopuścili ale chodzą na krótkiej smyczy i Berlin nie pozwoli na likwidacje szlaków komunikacyjnych na wschód i ich w razie awarii tras alternatywnych. Bo oprócz tego wszystko już jest zlikwidowane zostały jakieś tam drobne ogryzki ale niewiele. Tak samo UE stawi sprawę jasno więc przenieś się do Boliwii albo innego afrykańskiego raju gdzie nie ma żadnych regulacji będziesz mógł robić co chcesz.
2015-02-28 10:52:49 Autor: Pepper
---.adsl.inetia.pl
Jeżdżę Arrivą od kiedy tylko zaczęła kursować w kujawsko-pomorskim i jestem bardzo zadowolony z ich usług. Czysto i wygodnie. Zdarzają się awarie i opóźnienia jak każdemu innemu przewoźnikowi ale czemu zawsze winę zwala się na ARRIVĘ mimo że opóźnienie nie z ich winy. Jakby tylko ten przewoźnik jeździł dalej to z całą pewnością wolałbym jechać z ARRIVĄ niż niejednym pociągiem PKP (dla przykładu).
2015-02-28 14:24:23 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Trako
Arriva to jedyny kolejowy przewoźnik pasażerski w Polsce, który nie należy do państwa*/samorządu, więc jest wyłomem w monobloku betonowym PKP i post-PKP i mu kibicuję!
* - III RP
Wiem, że to UE wymyśliła, że tory muszą być państwowe jak w czasach najgorszej komuny. Może w Reichu i Beneluxie to jako działa, ale nie w postSowiecji, gdzie państwowe służy do kradzenia.
2015-02-28 18:18:13 Autor: MiM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Stefan banderą

A skąd stwierdzenie, że tory muszą być państwowe (nawet licząc samorząd jako państwo)? W naszym prawie nigdzie czegoś takiego nie znalazłem. Możesz zbudować lub odkupić od PLK linię kolejową, założyć firmę zarządzającą infrastrukturą i działać. Problem w tym, że raczej szybko pójdziesz z torbami.

Zresztą są przecież i w Polsce podmioty zarządzające własną (dzierżawioną, użyczoną) infrastrukturą kolejową - tyle że zwykle jej nie udostępniają i działają jako zarządca-przewoźnik (SKPL, koleje wąskotorowe).
2015-02-28 20:10:18 Autor: spieprzać dziady
---.158.219.245.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szwaby aby wybielić swą mierną działalność wykorzystali nieszczęście polskiej dyżunej do swej wrednej propagandy. Gdyby dyżurni nie byli pobłażliwi to połowa arrivowców byłaby na bruku. Kłamstwo i złodziejstwo opanowane do perfekcji
2015-02-28 22:50:54 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
@MiM
W całej UE wszystkie główne i mniej główne linie są państwowe i po nich mają jeździć przewoźnicy konkurujący ze sobą. Pewno jakaś dyrektywa to reguluje stworzona ku chwale rozwoju nisko emisyjnego transportu zrównoważonego w warunkach innowacyjnej gospodarki i społeczeństwa informacyjnego etc etc.
2015-03-01 01:33:55 Autor: MiM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Stefan banderą

Pewno... i wszystko jasne. Podrapałem się za uchem i tak mi wyszło.

A nie przyszło ci do głowy, że wynika to po prostu z uwarunkowań ekonomicznych i historycznych?

Po pierwsze finansowa bariera wejścia. Ceny taboru liczy się w setkach tysięcy i milionach (powiedzmy Euro). Koszt budowy linii kolejowej - w dziesiątkach miliardów. Do tego wielu przewoźników to dawne działy kolejowe firm spoza branży. Mieli tabor, wyrobili licencję i teraz sobie jeżdżą.

Po drugie opłacalność. O ile na przewozach (szczególnie towarowych) można zarobić spokojnie amortyzując sprzęt, to na zarządzaniu infrastrukturą nigdy nie zarobisz - koszty są tak gigantyczne, że inwestycja nie ma szans się zwrócić. Dlatego zajmują się tym głównie państwa i samorządy - podobnie jak w przypadku dróg. Drogę też możesz sobie zresztą wybudować prywatną i pobierać opłaty za przejazd - zakazu nie ma.

Po trzecie historia. W pewnym momencie sieci upaństwowiono i do niedawna ten stan się utrzymywał. Teraz nikt nie będzie dzielił sieci i jej na siłę prywatyzował. Nie ma sensu - choćby ze względów funkcjonalnych. Jak chcesz mieć prywatną linię to se ją zbuduj i nie truj więcej.
2015-03-01 09:38:20 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
@MiM
ad 1
Niektórzy prywaciarze dla żądzy zysku złamią każdą barierę
ad 2&3
Przecie w złotym dla kolei wieku XIX linie budowali i utrzymywali prywaciarze.
W Ameryce, która w odróżnieniu od UE się rozwija a nie upada, większość linii kolejowych jest dalej prywatna.

Dogmat o wielkiej państwowej kolei jest błędny i nieprzerwanie w naszym kraju prowadzi do marginalizacji transportu szynowego w przewozach towarów. Potwierdzeniem mojego poglądu są: 1.nieustanny spadek przewożonych towarów; 2.likwidacja wielu linii i bocznic; 3.liczba ciężarówek zarejestrowanych w PL - większa niż w Rosji, Ukrainie, UK, Francji, Włoszech czy Hiszpanii


Przecie kolej wymyślono do przewozu towarów i nie zrobiło tego państwo.
Państwo polskie jest tak patologiczne, że nie powinno zajmować się niczym innym niż wydawaniem paszportów i ew.wojskiem i policją przez pare lat nim chłopy same nauczą się strzelać z broni palnej w obronie swoich kobiet, dzieci i dobytku przed hołotą


2015-03-01 20:22:38 Autor: kleofas
---.adsl.inetia.pl
a co to????
jeszcze się ten donosiciel z USA nie wypowiedział? zepsuł się komputer czy odcięli internet? dziad amerykansky
2015-03-02 00:47:00 Autor: MiM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Stefan banderą

O przekrętach przy budowie kolei w USA i wyciąganiu publicznej kasy przez baronów kolejowych można niejedna fascynującą książkę sensacyjną napisać. Ale fakt - zysk zgarniali prywaciarze. Skończyło się na częściowym wzięciu towarzystwa za pysk, choć nie doszło do upaństwowienia - nie było takiej potrzeby. Z tym obecnym rozwojem Ameryki też bym nie przesadzał - różowo wcale nie jest. Masz wiele negatywnych trendów społeczno-gospodarczych i perspektywy USA są porównywalne z UE. Pod względem infrastrukturalnym Ameryka się sypie - całkiem dosłownie ;).

Dogmat o wielkiej państwowej kolei wynikał bezpośrednio z jej znaczenia strategicznego. Kolej upaństwowiono pod koniec XIX w. z myślą o nadchodzącej wojnie (w Prusach impulsem były doświadczenia z wojny przeciw Francji 1970-71). Wojskowi potrzebowali rozbudowy infrastruktury, rezerw taboru itd. na wypadek wielokrotnie zwiększonych przewozów podczas mobilizacji i działań wojennych. Chcieli też spójnej sieci, którą będą mogli w razie czego sprawnie zarządzać.

Do tego w wielu regionach przedsięwzięcia o charakterze komercyjnym nie zapewniały odpowiedniej stopy zwrotu - tu wchodziły głównie samorządy różnego szczebla. Wiele linii "prywatnych" w Europie było de facto spółkami samorządowymi.

Zabawne jest swoją drogą narzekanie na ilość zarejestrowanych ciężarówek i stawianie za wzór USA. Akurat jest to kraj, gdzie regres kolei na rzecz transportu drogowego był znacznie większy niż u nas.

Podsumowując: Jeżeli chcesz dyskutować na poważnie, to musisz się trochę podszkolić. Taki to już problem z korwinistami, że jak się pociśnie to ignorancja wyłazi wszystkimi dziurami.
2015-03-02 16:18:30 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Tak naprawdę to przerażające jest to, że tego typu wypadki zdarzają się coraz częściej. Niedługo mechanicy będą jeździć na widoczność, bo nie będą mieli zaufania do sygnałów dawanych przez dyżurnych lub automatykę...
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony