Nie na wszystkie połączenia w rozkładzie jazdy 2017/2018 można kupić bilet
Michał Szymajda ⚫ 25.11.2017 ⚫
4,8k

Stacja w KrzyżuFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Mimo, że PKP Intercity chwali się możliwością zakupu biletu elektronicznego do 30 dni przed odjazdem pociągu, nie na wszystkie pociągi, które zostaną uruchomione po 10 grudnia, można kupić bilet nie ruszając się z domu.
Biletu przez internet nie kupimy na przykład na pociąg IC8110 Gałczyński w relacji ze Szczecina do Warszawy, jeśli zdecydujemy się na podróż 10 grudnia i później. Oznacza to m.in., że aby uzyskać zniżkę na przejazd z tytułu promocji „Wcześniej – taniej”, musimy udać się do kasy biletowej. Dlaczego przewoźnik nie umożliwia sprzedaży na wszystkie pociągi na 2 tygodnie przed startem nowego rozkładu?
– Wraz z wprowadzeniem sprzedaży na pociągi uruchamiane w rocznym rozkładzie jazdy na sezon 2017/2018, wprowadzany jest jednocześnie zastępczy rozkład jazdy obowiązujący do marca przyszłego roku. W związku z tym zablokowanie sprzedaży na niektóre pociągi w systemie wynika z wtórnych zmian rozkładów związanych z zamknięciami na czas prowadzonych modernizacji – wyjaśnia Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Przedstawiciel przewoźnika dodaje, że zmiany wprowadzane są z myślą o komforcie pasażera.
– Ze względu na zmiany zakresu zamknięć, w uzgodnieniu z PKP PLK dokonywane są poprawki w kursowaniu korzystne dla pasażerów niektórych składów – mówi Serbeńska. Wszystkie informacje dotyczące pociągów, na które sprzedaż została uruchomiona znajdują się w aktualizowanym na bieżąco komunikacie na stronie Intercity.pl.
O udogodnieniach wprowadzonych do sprzedaży internetowej piszemy tutaj i tutaj.
– Wraz z wprowadzeniem sprzedaży na pociągi uruchamiane w rocznym rozkładzie jazdy na sezon 2017/2018, wprowadzany jest jednocześnie zastępczy rozkład jazdy obowiązujący do marca przyszłego roku. W związku z tym zablokowanie sprzedaży na niektóre pociągi w systemie wynika z wtórnych zmian rozkładów związanych z zamknięciami na czas prowadzonych modernizacji – wyjaśnia Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Przedstawiciel przewoźnika dodaje, że zmiany wprowadzane są z myślą o komforcie pasażera.
– Ze względu na zmiany zakresu zamknięć, w uzgodnieniu z PKP PLK dokonywane są poprawki w kursowaniu korzystne dla pasażerów niektórych składów – mówi Serbeńska. Wszystkie informacje dotyczące pociągów, na które sprzedaż została uruchomiona znajdują się w aktualizowanym na bieżąco komunikacie na stronie Intercity.pl.
O udogodnieniach wprowadzonych do sprzedaży internetowej piszemy tutaj i tutaj.
Komentarze:
Rozkład jazdy

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |