Partnerzy serwisu:

Nie ma odwrotu od Ygreka

RKTV 20.10.2013 193

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-10-20 11:05:28 Autor: e szybki
---.239.242.84
No i po co, ja się pytam, robić takie koło jadąc Warszawa-Poznań?
2013-10-20 11:17:02 Autor: kalwro
---.adsl.inetia.pl
^^
No i po co, ja się pytam, robić takie koło jadąc Warszawa - Wrocław przez Poznań? Albo Katowice?

Zbytni poznaniocentryzm...

Zresztą ci sami poznaniacy, którzy uważają, że Waw - Wro powinno być przez Poznań, mają pretensje, że jak później szybki pociąg Poz-Krk może przez Łódź jechać...
2013-10-20 11:36:01 Autor: Driver
---.centertel.pl
ale Sławek powiedział NIET i nie będzie żadnych igreków !!
2013-10-20 11:36:28 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
jeżeli bezpiecznik rurkowy z szybką do urządzeń srk produkcji BT ZWUS kosztuje 50 zł a zwykły rurkowy bez szybki 2 zł o takim samym amperażu to nie życzę sobie urządzeń SRK na linii Y firmy zdzierającej z PKP PLK bez opamiętania.
2013-10-20 11:38:06 Autor: thomas
---.superkabel.de
"Linia Ygrek została wpisana do sieci TEN-T " To już wiemy. Kiedy rozpoczęcie budowy ?
2013-10-20 11:43:52 Autor: thomas
---.superkabel.de
Może by tak Polskie Inwestycje Rozwojowe (PIR) sfinansowały igreka (Y) - ta inwestycja na pewno będzie przynosiła zyski .
2013-10-20 11:48:15 Autor: thomas
---.superkabel.de
@ szybki
jakie kolo ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:High_speed_Railway_in_Poland.jpg
2013-10-20 11:49:52 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post e szybki:
"No i po co, ja się pytam, robić takie koło jadąc Warszawa-Poznań? "
No właśnie aby przez Koło nie jechać ! [rotfl]
A tak na poważnie. To ile to "koło" nakłada kilometrów ? Zapytaj DB dlaczego w rel. Berlin - Frankfurt ( Main) też ICE robią "koło" przez Wolfsburg ? Zamiast prościutko przez Halle, Erfurt do Fuldy !
2013-10-20 11:54:17 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post kalwro:
"^^
No i po co, ja się pytam, robić takie koło jadąc Warszawa - Wrocław przez Poznań? Albo Katowice?

Zbytni poznaniocentryzm...

Zresztą ci sami poznaniacy, którzy uważają, że Waw - Wro powinno być przez Poznań, mają pretensje, że jak później szybki pociąg Poz-Krk może przez Łódź jechać..."
No to podaj , kto , gdzie i kiedy się "burzy" w sprawie jazdy przez Łódź w kier. Krakowa. Bo to raczej jest logiczne - oczywiście po modernizacji odc. Łódź - Opoczno - CMK.Na razie to "metropolia" Kaliszo-Ostrów nie maże dojść do porozumienia , gdzie ma być przyszła stacja KDP.
2013-10-20 12:07:45 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
"Kości zostały rzucone. Linia Ygrek została wpisana do sieci TEN-T. "
Papier wszystko przyjmie.
2013-10-20 12:10:00 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Słodki Jezu ...

a myślałem że robi się normalnie ...
2013-10-20 12:12:55 Autor: SzymonKomusinski
---.mobistar.be
@ z torów plk:

"Na razie to "metropolia" Kaliszo-Ostrów nie maże dojść do porozumienia , gdzie ma być przyszła stacja KDP."

A nie rozstrzygnięto już problemu wybierając Nw. Skalmierzyce?
2013-10-20 12:34:29 Autor: dżejsek
---.adsl.inetia.pl
Zawsze zazdroszczę facetom, którzy umieją mówi takie komiczne teksty z pokerową miną.
2013-10-20 14:12:13 Autor: emigrant
---.111.220.053.ntlworld.ie

emigrant
W odpowiedzi na post e szybki:
"No i po co, ja się pytam, robić takie koło jadąc Warszawa-Poznań? "
linia przez Sieradz - Ostrów do Poznania to jest właśnie stary rdzenny i pierwszy szlak kolejowy z Warszawy. Obecna E20 powstała trochę później.
2013-10-20 14:26:05 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
@Maurycy:

Tak szczerze, kiedy wg Ciebie na kolei było normalnie? 1989, 1995... 2001, a może 2007?

Te daty są znamienne dla każdego MK w Polsce, przecież :D.

Kości zostały rzucone, mleko rozlane, a dodam więc: głowa od góry, mówi kat do ofiary... Ofiarą jest kolej. Czyż krew z pod topora nie cieknie od ponad 20 lat?

No właśnie, kości, mleko... rzucono, wylano, na pewno prawie 10 000 000 000 zł na linię nr 9 W-wa - Trójmiasto. Żeby tam pojechać te 2h30min, to bym przymknął oko, że podkłady nie są ze złota, a u srk z platyny, no, ale jak żyć Panie Premierze...?
2013-10-20 14:56:54 Autor: :-o
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@fastcracker:

Możesz się wykazać i ... produkować taniej bezpieczniki.
2013-10-20 15:10:09 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
W odpowiedzi na post emigrant:
"linia przez Sieradz - Ostrów do Poznania to jest właśnie stary rdzenny i pierwszy szlak kolejowy z Warszawy. Obecna E20 powstała trochę później."
Rdzenny szlak? Tylko dlatego, że byliśmy pod zaborami. Po zakończeniu I wojny światowej szybko zlikwidowano niedogodność w postaci jazdy naokoło z Poznania do Warszawy. Mamy się cofnąć o 100 lat?
2013-10-20 15:12:40 Autor: SzymonKomusinski
---.mobistar.be
@ emigrant

Takim zupełnie pierwszym połączeniem (od 1862 do 1906) był jeszcze ciąg przez Toruń. Trasa kaliska była najkrótszą łączącą Poznań z Warszawą bardzo krótko (tylko 1906 - 1921).
2013-10-20 15:41:35 Autor: Mattijjah
---.dynamic.chello.pl

Mattijjah
Jak się już kupiło wykastrowane Pseudopendo, to teraz jedynym sensownym rozwiązaniem jest budowa linii "hajspidowej", żeby móc w ogóle wykorzystać potencjał tego pociągu...
2013-10-20 16:27:03 Autor: kk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
2013-10-20 15:41:35 Autor: Mattijjah
---.dynamic.chello.pl
Avatar
Mattijjah
Jak się już kupiło wykastrowane Pseudopendo, to teraz jedynym sensownym rozwiązaniem jest budowa
linii "hajspidowej", żeby móc w ogóle wykorzystać potencjał tego pociągu...

Ta teraz zrobić wykastrowaną KDP
2013-10-20 16:45:29 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
I oby w końcu coś ruszył w tej sprawie i CMK Północ też wpisać trzeba. C odo połączeń Krakowa Poznania przez Łódź to powinny też być, zwłaszcza, ze jest szybciej, oczywiście nie ujmując nic połączeniom przez Katowice,
Opole, Wrocław. Poza tym nawet pasażerowie jadący Cegielskim stwierdzili, że był jeszcze pociąg przez Katowice, Wrocław, ale on jedzie aż 9 godzin, a ten przez Łódź 6h40, wiec wybrali ten właśnie. Czas jazdy ma duże znaczenie, zwłaszcza jeśli cena podobna. Pozdrawiam.
2013-10-20 17:16:42 Autor: Adam Zz
---.wapgw.era.pl
To czy będzie Ygrek nie ma znaczenia. Znaczenie ma to by jakikolwiek pomysł na kolej był logiczny i spójny. Obecny nie jest ani trochę. Rzeźbi się linię nr 9 bez kompletnego rozeznania tego jak będzie 'grać' dla Olsztyna i Mazur. Zresztą mowa o 'cokolwiek' jeżdzącym w tamtym kierunku bo jak wiadomo Pendo będzie miało ceny 300zł. Biletów za 49 sztuk kilka, zresztą liczba ograniczona. Na Górny Śląsk się jeździć dla Pendo nie opłaca. Modernizacja l9 dla otoczenia to wielkie g... Jeszcze kulejarska 'optymalizacja' wytnie Działdowo-Olsztyn i zostanie trasowanie przez Iławę. Zamiast 2:10-2:15 z Wawy do Olsztyna będzie 2:30. Główna oś Olsztyn-Giżycko z integracją szynobusów na Szczytno-Pisz, Mikołajki, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Węgorzewo?
A w nosie! Ciesz się że ci wogle Olsztyn ze światem połączyli.
Postulat relacji z Ygreka w końcówkę Gorzów Wlkp, Zielona Góra, Leszno-Głogów to fanaberia. Zostaje tylko Berlin i Szczecin.
Nawet teraz PKP IC nie potrafi drążyć interioru regionów, pomysł służby końcówek dalekobieżnych jako cenowych regio ekspresów budzi strach przed zasmrodzeniem przez lokalsów zanim zabierze krawaciarzy z Kraka, Kata, Wroca itp.
Łączka z Ygreka do CMK źle zaprojektowana, pomysł obwodnicy Łodzi i 1:20 premiuje wariant północny Jeziorska i Kalisza (może i lepiej), pomysły CMK północ przez Modlin, Włocławek do Bydzi z układem skomplikowanych łącznic niczym 'eski' do bani. Jeszcze poronione pomysły na lotniska w Radomiu i Gdyni. No chyba że dotujemy OLT-bis.
2013-10-20 18:05:24 Autor: Maszynista z BNSF USA.
---.hsd1.il.comcast.net
Wszelkie budowy w Polsce się już zakończyły, wraz ze skokiem Wałęsy przez plot, i uruchomienia działalności Związków Zawodowych. Gdzie zajęto się w Polsce dynamiczna budowa obiektów sakralnych.

Hutę im Lenina wybudowano w 5 lat, dziesiątki osiedli mieszkaniowych w Nowej Hucie powstało z pastwiska i błota, gdzie po 10 latach NH liczyła 150 tys mieszkańców, gdzie mieszkań było ponad 50 tys.

Setki km szlaków kolejowych remontowano wówczas do szybkości 120km/h. W 6 lat wybudowano od podstaw CMK. Kraków-Rzeszów w latach 1974-1976 w 2 lata położono nowe szyny do szybkości 120km/h. Tysiące żłobków, przedszkoli i szkół. Nowe linie tramwajowe. W Krakowie w latach 1980 położono 16 km nowych szyn tramwajowych.


Skutki wolności gospodarczej.
Rok 2011. 5 km (5000mb) szlaku Kraków Bieżanów-Wieliczka remontowano ponad 6 miesięcy.

Niebawem stuknie 2 lata, jak kawałek toru remontuje się na Lini Katowice-Kraków.


Puknijcie się w łeb z budowa Y w Polsce przy takich warunkach inwestycyjnych. prędzej Rydzyk 100 świątyń wybuduje, jak Y się wybuduje w Polsce.
2013-10-20 18:21:32 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Maszynista z BNSF USA- nikt w Polsce nie wyłoży takich pieniędzy, tylko może zrobić to unia - a unia wyraznie powiedziała najpierw

zobaczymy jak" wypali "projekt pendolino a chyba wesoło nie będzie .

Nie ma się co wnerwiać.
2013-10-20 18:33:25 Autor: szczur
---.net.stream.pl
Nie, drogi panie. Powinno być:
Wszelkie budowy w Polsce się zakończyły po dogadaniu się "Bolka" i "patriotów" typu Michnika, Geremka, Mazowickiego, Tuska, Pawlaka itp. z komunistyczną agenturą i zapewnienia im ciągłości władzy, oraz wdrożeniu planu Balcerowicza mającego na celu neutralizację polskiej gospodarki.
Co do budowli sakralnych, to w Polsce wcale nie jest ich więcej niż gdzie indziej, bezmózgi ignorancie.
2013-10-20 18:36:41 Autor:
---.centertel.pl
@maurycy i inni hejterzy

Normalnie będzie dopiero, jak ktoś was trwale uciszy. Zastanawiam się tylko, czy mam się z was śmiać (bo wasze wypowiedzi na poziomie przedszkola są zabawne), czy płakać nad wami (bo jesteście tak żałośni)? Chyba to drugie, bo z kaleki umysłowej nabijać się nie przystoi. Ale i kulawy pies szczekać nie powinien - więc zamilknijcie wreszcie! Jesteście wrzodem na ciele tego kraju. Kropka. I nie odszczekiwać się, czworonogi - bo wasz przypadek jest nieuleczalny.
2013-10-20 18:44:55 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Cieszy mnie że temat wywołuje taki rezonans. Myślę że jeszcze większy - w temacie POTRZEBY budowy Ygreka - wywoła pobicie rekordu Pendolinem. Ku płaczowi i rozpaczy hejterów tegoż pięknego galaktycznego dziobaka.

Panie Januszu. Kocham Pana! Miłością KOSMICZNĄ! Takich głosów nam potrzeba. Wcale nie odważnych, ale NORMALNYCH! Szkoda że politycy PO, to TCHÓRZE - oprócz zacnego i cenionego przez nie posła Godsona - i boją się mówić o tym wprost. TCHÓRZE jesteście, "politycy" z bożej łaski. Zasmarkani i zastraszeni, dotarło!?

A do tematu budowy Ygreka wracamy w latach 2014/2015.

Do @Adam Zz

Ty se chłopie znajdź albo dziewczynę, albo jakieś fajne hobby, albo w ogóle CUŚ! Mówię życzliwie. Bo już zaczyna Ci się wszystko nie podobać, łącznie z planami KDP ... Coś z psychą nie tak chyba...
2013-10-20 19:20:33 Autor: Maszynista z BNSF USA.
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post stan:
"Maszynista z BNSF USA- nikt w Polsce nie wyłoży takich pieniędzy, tylko może zrobić to unia - a unia wyraznie powiedziała najpierw

zobaczymy jak" wypali "projekt pendolino a chyba wesoło nie będzie .

Nie ma się co wnerwiać."
@stan

Gierka już nie ma, jest Merkel.

Jak ma wypalić Pendolino, kiedy PKP ma 4 miliardy długu.


http://www.bankier.pl/wiadomosc/PKP-wyprzedaje-majatek-by-splacic-olbrzymi-dlug-2966541.html
2013-10-20 19:55:45 Autor: mikol nr 734635
---.u3d.net
I do tego równocześnie mówić przez 100 sek okrągłymi zdaniami tak, żeby nic nie powiedzieć i do tego z wyrazem twarzy obrazującym głęboką wiarę w to co mówi.
2013-10-20 20:00:45 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
: Maszynista z BNSF USA.

Co tam taki dług " przyjdzie głupi i kupi" - pomyłka -przyjdzie mądry i kupi.
2013-10-20 20:38:24 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale maniacy wybudują igreka w 2 lata /chyba świetlne/, wybudują i pojadą 300, 400 a może iięcej ...

I tego' raka' prześcigną co TV mówili o 19.30 ile ludzi umrze za pare lat .
2013-10-20 20:40:07 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Maurycy

To do Ciebie
2013-10-20 20:41:19 Autor:
---.228.41.121
@maurycy

to ty szczekasz i kwiczysz. Z chorej nienawiści i zazdrości. Dobra rada - odwal się i od ygreka, i od pkp, i od pendolino - nie dla ciebie te zabawki. Tacy jak ty tylko pluskiew nanoszą.
Jesteś tylko zaplutym zerem na socjalu. Próbujesz się dowartościować żałosną szczekanką w internecie, bo w cztery oczy skowyczałbyś na kolanach. I zamilcz wreszcie, bo od czytania twoich nędznych wypocin mdło się robi, żałosny nieudaczniku. Nie pytałem cię o zdanie, rodzice nie nauczyli cię, że nie gadasz nie pytany? No tak, pochodzisz z rodzinki nieudaczników, chamów i denaturowych żuli. Jesteś Z E R E M i choćbyś się zesrał pod siebie nie zmienisz tego. I kończę tę bezowocną dyskusję, bo głupcowi do rozumu nic nie przemówi - bo go nie ma...
2013-10-20 20:49:43 Autor: Cisc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ależ Kućmin nie twierdzi, że Ygrek powstanie, on ma po prostu nadzieję że tak będzie.
Tego nie można zabronić.
Reguralnie co jakiś czas ktoś pojawia się na RK i oznajmia - "I had a dream...".
No nie pięknie mieć marzenie, nawet jeżeli nie ma żadnych szans na ich spełnienie? Ja tak jak marzę o wygranej 40 baniek w Lotka, ot co....
2013-10-20 20:55:42 Autor: Murzyn
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja tam się ciesze ;)
2013-10-20 21:58:05 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No cóż odechciewa sie pisać coś o kolei po takich wpisach jak" Autor" - ciekawi mnie co by powiedział mój dyr śp -a chodziła do naszego technikum ludzie z całej Polski.

no ale cóż chamstwo kwitnie

Brawa Wyszynski - Ty też się do tego przyczyniasz.
2013-10-20 22:04:53 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
@ stan

Nie warto nawet komentować,
ale fakt - komentarzem Roberta Wyszyńskiego jestem deko zaskoczony,
chyba musiał mieć zły dzień ...
2013-10-20 22:34:42 Autor: Jochen
---.centertel.pl
Chamstwo, chamstwo... Sami je indukujecie zaczepnymi wypowiedziami. A admin śpi.
2013-10-20 23:01:20 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
zły dzień na portalu.
2013-10-20 23:08:59 Autor: Marketingowiec
---.dynamic.chello.pl
Odwrotu od KDP w Polsce nie ma i nigdy nie było. Ekipa PO doskonale wiedziała, co robi. Po ustaleniach z PLK projekt rzekomo zawieszono a tak naprawdę toczy on się dalej. Proste posunięcie POlityczne pozwoliło zamknąć jojczenie, że KDP a stare tory złe.

Chwyt marketingowy zadziałał. Od KDP odwrotu nie będzie, jest po prostu skandaliczne opóźnienie, które przykryło się "zamrożeniem" projektu do 2030, a tak naprawdę od początku był to realny termin, a nie 2020-2022.

Tak więc i w PLC i w MT prace idą pełną parą, jedynie z wyborców robi się kretynów. Niebawem mają ruszyć przetargi na dokumentacje geodezyjną. Zobaczymy, jak tym razem to nazwą...
2013-10-20 23:35:48 Autor:
---.wapgw.era.pl
Sam pomysł sieci TEN-T wyróżniający z wielu linii jakieś specjalne korytarze jest biurokratyczną głupotą. Zwłaszcza dla towarów. jakby sobie po Ostbahnie nie mogły jeździć. Ta cała klepana ostatnio propaganda. Tfu.
Na razie nie ma kim zastąpić 'fachowców' z księstwa wrocławsko-wałbrzyskiego.
2013-10-21 01:52:00 Autor: emigrant
---.111.220.053.ntlworld.ie

emigrant
Gdyby tak "wrócić" do modelu z przed '89 i utrzymywać w dobrym stanie sieć magistral na 120 to ten model kolei w ruchu dalekobierznym i tak jest skazany na przegraną. To nie lata '80 te kiedy samochodami jeździli nieliczni. Dziś transport indywidualny wygrywa nawet ze 160 czego E 20 vs A2 jest dowodem, a pewnie na E 30 jest jeszcze gorzej
2013-10-21 07:51:54 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Gdyby utrzymywane było porzadne(tzn bez nadmiaru WOSów) 120km/h-160km/h na magistralach to dziś pewnie mielibyśmy już rozpoczętą budowę KDP a może nawet gotowy jakiś pewny odcinek. Dobra i popularna kolej zapewniłaby większe poparcie społeczne dla tego projektu, a ze względu na lepsze wykorzystanie przepustowości linii budowa nowych byłaby jeszcze bardziej wskazana.

Pytaniem obecnych dni jest czy budowac KDP już teraz czy najpierw dojść do porzadku na magistralach i sytuacji jak wyżej opisana czy też budować KDP na maksa jak najszybciej. Bo że kiedyś powstanie to jest niewątpliwe.
Tylko należy pamiętać, że 120-160 ma magistralach będzie i tak i tak potrzebne i jest ważniejsze.
2013-10-21 08:02:58 Autor: gibki-wiotki
---.tktelekom.pl
do marketingowiec
Projekt KDP w PLK jest wygaszany. W zasadzie skończyło sie Studium Wykonalności dla budowy linii Y (pozostało rozliczenie) i do konca 2014r zakończą się studia na wezły: poznański, łódzki i wrocławski. Linii Y nie wpisano do rozporzadzenia w sprawie linii o znaczeniu państwowym, co warunkuje dlasze prace tj, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsiewzięcia i rezerwację terenu w planach zagospodarowania przestrzennego. Żadny przetarg na dokumentację geodezyjną nie jest przygotowywany, co najwyżej na wstepne studia połączeń linii Y do Berlina i Pragi. Opracowana dokumentacja będzie tzw. półkownikiem i za kilka lat straci aktualność. Chyba, że na "górze" coś się zmieni (wiadomości z pierwszej ręki).
2013-10-21 08:25:31 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Kflik

Cytat: "Gdyby utrzymywane było porzadne(tzn bez nadmiaru WOSów) 120km/h-160km/h na magistralach to dziś
pewnie mielibyśmy już rozpoczętą budowę KDP a może nawet gotowy jakiś pewny odcinek. Dobra i
popularna kolej zapewniłaby większe poparcie społeczne dla tego projektu, a ze względu na lepsze
wykorzystanie przepustowości linii budowa nowych byłaby jeszcze bardziej wskazana."

Otóż to! Podpisuję się pod tym obiema rękami i nogami. Brawo Kflik za uchwycenie sedna sprawy!
2013-10-21 10:10:29 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No własnie era zaborców sie skonczyła a my wine zwalamy cały czas na zaborców -. wrescie niech ktos poukłada te" klocki"- bo chyba wielki czas- nie może byc tak aby taki 40 tys Sanok nie miał bez. połaczenia z Rzeszowem Przemyslem czy Debicą lub z Wroclawia do W-wy jechało sie najkrótsza drogą prawie 7h a przklady mozna sypac ( uporządkować przejazdy, np takie małe Ystad linia jednotorowa ani jednego przejazdu kat D )

Jak tą lekcje odrobimy mozna isc dalej.
2013-10-21 14:09:07 Autor: szczur
---.net.stream.pl
Bercik W. jak zawsze w formie. Tak trzymać, stary!
2013-10-21 19:16:24 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@@Kflik, PiotrW i inni
Dlaczego równocześnie nie można reanimować klasyki i budować KDP? Środki są/były, ale poszły na drogi, wbrew zaleceniom Unii 40/60 (kolej/drogi). Przy przestrzeganiu tych proporcji mamy KDP w niewiele lat i wcale nie zmniejszoną w stosunku do możliwości przerobu PLK wielkość środków na klasykę. Bez budowy KDP szans na proporcje 40/60 nie ma żadnych! (Pamiętać przy tym należy, co słusznie stale powtarza Robert Wyszyński, że oczywiście KDP nie może budować PLK). Sądzę, że wielu z zabierających tu głos jest zwolennikami transportu kolejowego jako takiego. Nic tu nie pomoże, że DEKLARATYWNIE są za wzrostem środków dla kolei, skoro w efekcie ich stanowisko jest poparciem tych, którzy temu są przeciwni - bo nieprzerobiona na kolei forsa pójdzie na drogi.
2013-10-21 21:55:41 Autor: emigrant
---.111.220.053.ntlworld.ie

emigrant
@Kflik nie wątpię, może już by było te KDP. Swego czasu lobby s. namieszało. I pendolino dawno by było i loki na 200 też dawno by były. Co nie zmienia faktu że te 120-160 nie wystarczy. No chyba że na towary i na aglomeracje.
2013-10-22 08:15:46 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@jurasN

Cytat: "Dlaczego równocześnie nie można reanimować klasyki i budować KDP?"

Ale my cały czas właśnie o tym mówimy. Klasyka + KDP. KDP + klasyka. Zarówno poprawa parametrów istniejących linii, jak i budowa nowych, zwłaszcza tych "zatykających" oczka w sieci, które bardzo często są stosunkowo niedługimi odcinkami (vide: Busko - Dąbrowa Tarnowska czy Tumlin - Wąsosz Konecki).
2013-10-28 18:15:04 Autor: hr
---.77.124.26
Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Nie ma odwrotu od KDP.
2013-11-08 22:38:04 Autor: Kolejarz realista
---.dynamic.mm.pl
KDP nie jest przeznaczone dla społeczeństwa . To ma być źródło BARDZO DUŻEJ KASY dla zachodnich firm . Przecież UNIA EUROPEJSKA musi odebrać to co daje Polsce
Nowe linie kolejowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony