Partnerzy serwisu:

Newag Gliwice zarobi ponad 22 mln na naprawach EP09

jm, Rynek Kolejowy 18.04.2014 247

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-04-18 16:38:57 Autor: Hrc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To do malowania farbą trzeba mieć dokumentacje? Taką rewizję jak oni robią każdy zrobi byle pieczątka była. Modernizacje które powodują że każda sztuka jest inna i komplikują życie....szkoda gadać.
2014-04-18 19:15:30 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Też mam wyłączne prawa autorskie do dokumentacji, którą wygenerowałem. Kilka lat temu Pesa miała już kontrakt na przebudowę SA106 na SA13x... Newag oprotestował. Pora na rewanż.
2014-04-18 19:54:04 Autor: Cowiek Maupa
---.galnet.com.pl
Idealny sposób by ominąć procedurę przetargową. A inni przewoźnicy bawią się w to, i co rusz zamawiają inne serie pojazdów do floty/wykonawców napraw lub serwisu.

Jedne zwierzęta są równe, inne równiejsze.
2014-04-18 21:33:36 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
W tekście są istotne błędy - raz mówi się o naprawie głównej a raz o naprawie rewizyjnej. Są to tylko rewizyjne - i podpis pod zdjęciem też jest niewłaściwy.

A tak już na marginesie to "monopolem" na dokumentację powinny się zająć właściwe urzędy.
2014-04-18 21:50:26 Autor: emesosw
---.zapnet-isp.net
To co one idą na rewizje, czy na naprawę główną?
2014-04-18 23:03:15 Autor: Tomex
---.dynamic.mm.pl
Coś mi się zdaje, że autor artykułu ma duże problemy z ekonomią , a przynajmniej z nazewnictwem. Jeśli Newag "skasuje" IC-ka 22mln. zł. to zarobkiem będzie ułamek tej kwoty, czyli odejmujemy materiały i komponenty do wykonania usługi, wypłaty dla pracowników,podatki, czynsze, prąd itp. itd. Tak to działa w mojej firmie, o zysku mogę mówić dopiero po doliczeniu wszystkich kosztów.
2014-04-19 07:31:52 Autor: largo
---.31.18.86.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zamówić Gryffina , a ten złom to chyba czas najwyższy do muzeum odesłać
2014-04-19 07:39:23 Autor: gp
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Tomex:
"Coś mi się zdaje, że autor artykułu ma duże problemy z ekonomią , a przynajmniej z nazewnictwem. Jeśli Newag "skasuje" IC-ka 22mln. zł. to zarobkiem będzie ułamek tej kwoty, czyli odejmujemy materiały i komponenty do wykonania usługi, wypłaty dla pracowników,podatki, czynsze, prąd itp. itd. Tak to działa w mojej firmie, o zysku mogę mówić dopiero po doliczeniu wszystkich kosztów."
Dokładnie, jak zarobią milion na czysto, to będzie sukces. Naprawy rewizyjne to nie jest wcale taki super interes. Żeby choć modernizacja konkretna, ale to tylko rewizja. Dzięki PKP IC z resztą, te lokomotywy i tak co rewizję (dawniej) wyjeżdżały inne, a przez lata nawet nie poprawiono problemu z wzdłużnymi uderzeniami w pierwszych wagonach za lokomotywą, bo za droga przeróbka.
2014-04-19 10:56:00 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystko to rewizyjne, tylko EP09-046 pójdzie na NG bo wychodzi jej 8 rewizja.
2014-04-19 11:25:25 Autor: ciekawe
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego lokomotywy pasażerskie były na stanie przewoźnika towarowego?
2014-04-19 12:45:05 Autor: Rekin
---.dynamic.chello.pl
Co do terminologii autora artykułu, to jest jak najbardziej poprawna, Newag ZAROBI 22 mln. Każdy z nas ma jakieś zarobki (przychody) i wydatki (koszty), różnicę pomiędzy nimi nazywamy zyskiem lub stratą.
2014-04-20 11:25:16 Autor: masz
---.eaw.com.pl
Modernizacja EP09 to wypociny które może sprawdziły sie w warunkach laboratoryjnych. Nie rozwiązano w niej problemu z nadmiernie grzejącymi się sprężarkami (w okresie letnim). Dobowy cykl pracy sprężarki to porażka. Druga w tym czasie "odpoczywa". Przy nieco dłuższym pociągu i nieszczelnym na sterowaniu drzwiami, olej osiąga temp. 80 -90 st. bardzo szybko. To się wiąże z przymusowym postojem i dzierżawieniem szlaku.
2014-04-22 12:06:58 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
oby ZNLE nie skończyły jak inna firma Jakubasa, która właśnie ogłasza upadłość czyli Feroco
2014-04-24 01:06:44 Autor: Spawacz
---.402.gwa.telkab.pl
A ktoś wie co z przeróbką 2 EU/P07 na Asynchroniczne? Bo OIDP to PKP IC wzięło od ubezpieczyciela kasą za zniszczoną pod Szczekocinami EP09 i zamiast zakupu nowej lokomotywy uznali że lepiej przerobić 2 Siódemki do prędkości 160 km/h
2014-04-24 11:04:41 Autor: Danoel
---.static.3s.pl
Chyba nie da sie przewidzieć spreżarek o takiej wydajnosci by zdołała "załatać" wszytkie nieszczelności wagonów.
2014-04-24 13:56:59 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Danoel:
"Chyba nie da sie przewidzieć spreżarek o takiej wydajnosci by zdołała "załatać" wszytkie nieszczelności wagonów."
Przewidzieć się da. Życie pokazuje że normy są zbyt ostre jak na nasze warunki. Często mam okazję porównać tzn. wykonać próbę szczelności na składach złożonych np. w 100% z wagonów obcych zarządów z takimi samymi, ale naszymi. Przy zagranicznych to wskazówka nie drgnie przez kilka godzin, a próbę hamulca 600-metrowego pociągu można wykonać na zgaszonym silniku/wyłączonej sprężarce. Przy naszych składach to głowice starych, klasycznych i tłokowych sprężarek często osiągają powyżej 100 stopni Celsjusza (ostatnio zmierzyłem to sobie pirometrem). Stare jakoś to wytrzymują.
Przynajmniej od PO do PO, bo z pięciu lat pracy na warsztacie pamiętam, że koledzy od pneumatyki często na przeglądzie okresowym odkręcali zawory (prostej budowy - blaszkowe) i dłubali przy nich.
2014-04-25 10:11:14 Autor: hhh
---.tktelekom.pl
Takie były czasy, że wszystkie lokomotywy miały jednego właściciela - PKP. Lokomotywy były przydzielone do poszczególnych lokomotywowni. Po przekształceniach po roku 2001 lokomotywownie i lokomotywy wpadły do Cargo. Później przewoźnicy zostali, bardziej zmuszeni, niż sami chcieli, do przejmowania lokomotyw na własne potrzeby przewozowe. IC dostało (podkreślam - dostało) lokomotywy pasażerskie typu EU06, 07 i EP07, EP09. Przewozy Regionalne dostało EN57. Później IC sprzedawało zbędne, wyeksploatowane EU06,07 m.in do PR.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony