Partnerzy serwisu:

NDI zmodernizuje linię kolejową Inowrocław - Jabłonowo Pomorskie

NDI 25.02.2013 155

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-02-25 13:36:33 Autor: Tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
No i będzie świetny pretext żeby wyciąć ostatnie kształty, w szczególności karzełka w Toruniu Wschodnim.
2013-02-25 14:05:25 Autor: witek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zmodernizujemy a potem zamkniemy (zlikwidujemy)
2013-02-25 14:42:15 Autor: Draj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Tomku, karzełek jest trochę za mały i ... nienowoczesny, pasuje raczej na wąskotorówkę do Ĺťnina niżna zmoderniZowany odcinek, ale możemy go kupić?
może zrobimy zrzutk albo licytację?

p.s. jak mi się finansowo poprawi to sobie go kupię do ogródka

DRaj
2013-02-25 18:30:25 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Tomek Janiszewski:
"No i będzie świetny pretext żeby wyciąć ostatnie kształty, w szczególności karzełka w Toruniu Wschodnim."
Tego typu semafory karzełki miały nazwy he he od najniższych maszynistów jacy jeździli w danych lokomotywowniach.I taki numer:niegdyś drużyny powtarzały wskazania semafora i młody pomocnik powiedział nazwę i że wolny he he awantura co niemiara młody zapomniał że akurat jedzie z tym najmniejszym he he
2013-02-25 18:32:57 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Draj:
"Panie Tomku, karzełek jest trochę za mały i ... nienowoczesny, pasuje raczej na wąskotorówkę do Ĺťnina niżna zmoderniZowany odcinek, ale możemy go kupić?
może zrobimy zrzutk albo licytację?

p.s. jak mi się finansowo poprawi to sobie go kupię do ogródka

DRaj"
Tu nie chodzi o nowoczesność a o widoczność semafora nadal są karzełki świetlne
2013-02-25 18:32:58 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Draj:
"Panie Tomku, karzełek jest trochę za mały i ... nienowoczesny, pasuje raczej na wąskotorówkę do Ĺťnina niżna zmoderniZowany odcinek, ale możemy go kupić?
może zrobimy zrzutk albo licytację?

p.s. jak mi się finansowo poprawi to sobie go kupię do ogródka

DRaj"
Tu nie chodzi o nowoczesność a o widoczność semafora nadal są karzełki świetlne
2013-02-25 18:37:58 Autor: szar
---.dynamic.chello.pl
Informacja o firmie z ich strony internetowej:
NDI SA jest spółką dewelopersko-realizacyjną z polskim kapitałem. Siedziba Spółki mieści się w Sopocie, posiadamy również stałe biuro w Warszawie.

Od ponad 20 lat NDI organizuje i realizuje projekty inwestycyjne na rynku nieruchomości i infrastruktury, wcielając się w rolę dewelopera, generalnego wykonawcy, inwestora lub współinwestora inwestycji i niejednokrotnie łącząc te role. W swoim dorobku mamy realizację obiektów takich jak hotele, biurowce, w tym siedziby prestiżowych instytucji ubezpieczeniowych i bankowych w Polsce, obiekty mieszkaniowe i handlowe. W zakresie infrastruktury do najważniejszych naszych projektów należy realizacja 2 etapów Autostrady A1. Łączna wartość naszych realizacji przekracza 2,5 mld EUR.
Czyli następna firma, która nie ma sprzętu, maszyn, nadzoru budownictwa kolejowego i bedzie korzystać z podwykonawców. czy nie lepiej aby PLK bezpośrednio zatrudniała wykonujacych prace a nie pośredników, chyba, że chodzi o to, że siedzibą firmy jest Sopot. Ale może to przypadek.
2013-02-25 18:40:01 Autor: szar
---.dynamic.chello.pl
Informacja ze strony internetowej NDI:
NDI SA jest spółką dewelopersko-realizacyjną z polskim kapitałem. Siedziba Spółki mieści się w Sopocie, posiadamy również stałe biuro w Warszawie.

Od ponad 20 lat NDI organizuje i realizuje projekty inwestycyjne na rynku nieruchomości i infrastruktury, wcielając się w rolę dewelopera, generalnego wykonawcy, inwestora lub współinwestora inwestycji i niejednokrotnie łącząc te role. W swoim dorobku mamy realizację obiektów takich jak hotele, biurowce, w tym siedziby prestiżowych instytucji ubezpieczeniowych i bankowych w Polsce, obiekty mieszkaniowe i handlowe. W zakresie infrastruktury do najważniejszych naszych projektów należy realizacja 2 etapów Autostrady A1. Łączna wartość naszych realizacji przekracza 2,5 mld EUR.
Następna firma, która będzie szukać podwykonawcy.
2013-02-25 22:38:24 Autor: mariusz K.
---.free.aero2.net.pl
A wiecie np że nie będzie kompleksowej wymiany toru nr 1 Toruń-Kowalewo-Jabłonowo, tylko podbicie torów i wymiana kilkunastu rozjazdów.

Tak wynika z opisu zamknięcia PKP PLK na lata 2013-2014.

I to ma być porządna robota???

Ile wytrzyma na takim torze prędkość 100 czy 120km/h? 8lat, no może 10.

I znowu trzeba będzie dłubać.

Czy nie lepiej było zrobić naprawę główną tak aby był spokój na 20-30lat?
2013-02-26 07:08:54 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post mariusz K.:
"A wiecie np że nie będzie kompleksowej wymiany toru nr 1 Toruń-Kowalewo-Jabłonowo, tylko podbicie torów i wymiana kilkunastu rozjazdów.

Tak wynika z opisu zamknięcia PKP PLK na lata 2013-2014.

I to ma być porządna robota???

Ile wytrzyma na takim torze prędkość 100 czy 120km/h? 8lat, no może 10.

I znowu trzeba będzie dłubać.

Czy nie lepiej było zrobić naprawę główną tak aby był spokój na 20-30lat?"
Jedynka była wymieniana ww latach osiemdziesiątych gdzie ruch towarowy zmalał bardzo mocno nawet więcej niż o 50% ruch pasażerski również .Podkłady strunobetonowe wytrzymają ze 60 lat szyny zaliczą szlifowanie i ze 100 zrobią 120 km/godz.Tor nr.2 pewnie się całkowicie rozlazł bo pamięta królowanie Ty 246 i 51
2013-02-26 10:04:14 Autor: mariusz K.
---.free.aero2.net.pl
tor ma ponad 20lat. szyny są z 91r. Nie wiem czy od tak będzie nagle 120km/h.
Może w T1 zostanie 100km/h.
2013-02-26 10:23:40 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post mariusz K.:
"tor ma ponad 20lat. szyny są z 91r. Nie wiem czy od tak będzie nagle 120km/h.
Może w T1 zostanie 100km/h."
Były takie cuda na odcinku Tczew Pszczółki kiedy przez jeden rozkład zmniejszono szlakową ze 120 na 100 a po roku nic nie robiąc ponownie zrobiono 120 czyli da się he he .Pozdrawiam
2013-02-26 18:11:05 Autor: mariusz K.
---.free.aero2.net.pl
Trzymam za słowo!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony