Partnerzy serwisu:

Najkrótsze Elfy idą do naprawy

Jakub Madrjas 20.06.2016 16

Najkrótsze Elfy idą do naprawy
Fot. RK
Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg na wykonanie poziomu utrzymania P4 pojazdów kolejowych typu 34WE serii EN96. To najkrótsze, bo tylko dwuczłonowe, pojazdy z rodziny Elf.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności i prac wynikających z zakresu napraw rewizyjnych poziomu P4 utrzymania pojazdów kolejowych dla czterech pojazdów typu 34WE serii EN96 o numerach 001, 002, 003, 004, które stanowią własność Województwa Świętokrzyskiego.

Szacunkowa wartość zamówienia to 5,9 mln złotych netto (w pierwotnym ogłoszeniu pojawiła się kwota o 1/3 wyższa). Na wykonanie napraw wykonawca będzie miał cztery miesiące. Przy wyborze wykonawcy oceniana będzie gwarancja (20 proc.) i wartość oferty (80 proc.). Termin składania ofert upływa za miesiąc.

Pociągi zostały dostarczone świętokrzyskiemu urzędowi marszałkowskiemu w 2011 roku. EN96 to najkrótszy pojazd z rodziny Elf. Pociąg różni się od innych Elfów nie tylko długością, ale i rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Dzięki przeniesieniu elementów napędu na dach cichsze jest wnętrze pojazdu. Zmniejszony został przedział maszynowy kosztem przedziału pasażerskiego.

Był to jeden z pierwszych pojazdów zamówionych z oświetleniem w całości w technologii LED, co dziś jest standardem. Najnowocześniejszy był też system zliczania pasażerów. Z udogodnień dla pasażerów, oprócz standardowej klimatyzacji, wysuwanych stopni, rampy dla wózków i monitoringu, w pojeździe na życzenie zamawiającego pojawiły się gniazdka do zasilania telefonów komórkowych i laptopów. Nie zabrakło również podłokietników i poręczy dla pasażerów stojących.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Pesa
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony