Na torach pojawił się najbardziej nietypowy Flirt
Jakub Madrjas ⚫ 27.02.2023 ⚫
10,5k

fot. Vuz Velim
Na czeskim torze testowym Vuz Velim pojawił się bardzo nietypowy pociąg Stadlera, zbliżony wyglądem do Flirta 3. To pojazd pomiarowy, zamówiony przez hiszpańskiego zarządcę infrastruktury.
Dokładnie 20 lutego 2023, do centrum testowego VUZ Velim dotarł dwutrakcyjny pociąg Stadlera dla hiszpańskiego zarządcy infrastruktury ADIF. Zespół trakcyjny przystosowany jest do systemów zasilania 3 kV i 25 kV oraz posiada niezależny napęd spalinowy.
Jak donosi czeski portal zdopravy, jednostka która przyjechała do Velimia jest normalnotorowa, a pozostałe dwie będą przeznaczone na tor o rozstawie iberyjskim 1668 mm. Wszystkie mają rozwijać prędkość do 200 km/h. Wartość umowy, realizowanej wspólnie z MerMec, to 74,5 milionów euro.
Ten pojazd to jedna z trzech jednostek inspekcyjno-pomiarowych produkowanych dla ADIF przez polski zakład Stadlera w Siedlcach, o czym mówił kilka miesięcy temu w rozmowie z "Rynkiem Kolejowym" prezes Stadler Polska Tomasz Prejs.20 February 2023, the STADLER ADIF bimodal unit arrived at TC VUZ Velim. The vehicle has 3kV and 25kV traction systems and a full-fledged independent traction unit. pic.twitter.com/RBUJ8FFsKt
— VUZ_as (@as_vuz) February 20, 2023
Jak donosi czeski portal zdopravy, jednostka która przyjechała do Velimia jest normalnotorowa, a pozostałe dwie będą przeznaczone na tor o rozstawie iberyjskim 1668 mm. Wszystkie mają rozwijać prędkość do 200 km/h. Wartość umowy, realizowanej wspólnie z MerMec, to 74,5 milionów euro.
Komentarze:
STADLER

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |