Partnerzy serwisu:

Na Podkarpaciu powstanie Wojewódzki Fundusz Kolejowy

UMWP 04.09.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-09-04 09:01:39 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Tylko co pomoże nowa infrastruktura przystankowa przy ofercie typu w pary w [D] bez skomunikowania na stacji przesiadkowej?
2015-09-04 09:41:33 Autor: SD
---.lubelskie.pl
To może lepiej pasowałaby nazwa Wojewódzki Fundusz Około Kolejowy?
2015-09-04 09:42:24 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
zamiast budować stojaki na rowery to niech się lepiej zajmą ofertą przewozową. na trasie tarnów-dębica-rzeszów powinien być takt godzinny a np. na rzeszów-jasło minimum 8 par. tylko dobrą ofertą można zachęcić pasażerów do kupowania biletów miesięcznych i codziennych dojazdów do pracy/szkoły
2015-09-04 09:48:38 Autor: haha
---.g-net.pl
@wdr:
Co godzinę na Tarnów - Przemyśl. Z zagęszczeniem w szczycie (14-17). Do Jasła to w latach 90-tych jeździło 9-10 par osobówek.
2015-09-04 11:15:04 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
... a na zdjęciu dojazd do Kasiny Wielkiej. Podkarpacie pełną gębą.

Jak można zachęcać pasażerów do korzystania z czegoś co de facto nie istnieje???
Wyczuwam przemożną chęć do wydania unijnej kasy...
2015-09-04 13:11:09 Autor: stx
---.dynamic.chello.pl
Fakt faktem: oferta przewozowa na Podkarpaciu jest tragiczna i nie ma się co dziwić, że ludzie nie chcą jeździć skoro jest np. dwie pary pociągów dziennie (ani to kupić miesięczny ani nic...). Miejmy nadzieję że inwestycje w ramach Funduszu popchną Marszałka do wydania większej ilości pieniążków na polepszenie oferty przewozowej.
2015-09-04 18:39:01 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Oferta była latami wygaszana, były 8 godzinne "skomunikowania" w Zagórzu a ludzie jeździli. Gdyby zrobić ze 3-4 dobre pociągi w Bieszczady jak kiedyś np. z Łodzi (w sezonie z Gdyni), z Gliwic, a jeszcze lepiej z Poznania i oczywiście ze 2 z Warszawy (p. Kraków - Gorlice Zagórzany a drugi p. Lublin - Rzeszów), w sezonie dzielone w Zagórzu do Ustrzyk i Łupkowa, poza sezonem mogą być tylko do Sanoka. Oczywiście na odcinku Rzeszów - Jasło - Ustrzyki/Krościenko powinna być honorowana taryfa podkarpacka.


Do tego niech sobie marszałek uruchamia tam kilka par szynobusowych i buduje łącznicę omijającą Jasło. To będzie najlepsze rozwiązanie.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony