Partnerzy serwisu:

Można kupować bilety okresowe PKP IC przez internet. W dwie minuty

PKP Intercity 30.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-07-30 17:36:29 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nareszcie!
Dotychczas sytuacja nie wygląda ciekawie, bo nie można było otrzymać duplikatu takiego biletu.
W moim przypadku nosiłem w kieszeni bilet o wartości 1210 zł, na szczęście nie zgubiłem :)
2015-07-30 17:39:38 Autor: czytnik
---.dynamic.chello.pl
Czy ja dobrze widzę, że dla posiadaczy biletów sieciowych (pracownik) wprowadzili opłaty za miejscówkę w pendolino 10zł??
2015-07-30 19:50:43 Autor: Korrel
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Coś jakiś słaby jesteś pracownik...
Od początku kursowania Pendolino do biletów tego typu miejscówka kosztuje 10 zł.
2015-07-30 20:24:52 Autor: Gość
---.111.231.118
W poniedziałek jechałem EIP i miejscówka była darmowa. Jak od początku roku zresztą.
2015-07-30 21:41:34 Autor: Podrozny
---.adsl.inetia.pl
Miejscówki do sieciówki pobierane w kasie są istotnie darmowe, w internecie wygląda to natomiast tak:
Bilet dodatkowy:
0,00 zł PTU 8% 0,00 zł
Należność ogółem:
10,00 zł PTU 8% 0,74 zł
2015-07-30 21:44:59 Autor: czytnik
---.dynamic.chello.pl
@Korrel jak widzisz w kasie są miejscówki darmowe do biletu (takie do tej pory dostawałem), więc dziwię się czemu przez internet mam zapłacić 10 zł...
2015-07-30 23:51:51 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To czekam jeszcze na możliwość zakupu przez internet biletu podróżnika :-)
2015-07-31 08:09:19 Autor: Pn11
---.3s.pl
A na połączenia z przesiadką ile będziemy czekać? Różne ulgi? DSS?
2015-07-31 13:05:36 Autor: kolejny wkurzony
---.rev.snt.net.pl
Odradzam i ostrzegam!

Półtora miesiąca temu w wyniku błędnego działania ich systemu zakupiłem trzy bilety zamiast dwóch (zamiast jednego - dwa w jedną stronę). Nie zauważyłem tego i dokonałem płatności za niewłaściwe bilety. Dosłownie po dwóch minutach zwróciłem bilet. Zwrotu pieniędzy nie mogę się doczekać do dziś - ponad miesiąc czekałem na wydanie decyzji, pieniądze "przekazano do wypłaty" - i nie mam ich do dziś. W ich dziale reklamacji nikt nie odpowiada na maile, nie odbierają też telefonów. Totalna porażka. Ta "firma" mentalnie tkwi jeszcze w czasach komunizmu.

Całe szczęście, że nie każdy pociąg to PKP!
2015-08-01 16:24:06 Autor: uau
---.nowogard.vectranet.pl
napisz na pasazer@utk.gov i pieniądze się odnajdą:)
2015-08-10 08:16:47 Autor: topik
---.153.177.52
ja na bilet na rower. wiem "niedasie" ;)
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony