Partnerzy serwisu:

Moderus Beta dla Tramwajów Śląskich na testach

jj, Transport-publiczny.pl 04.08.2015 143

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-08-04 16:38:08 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Właśnie na ten typ powinno się przerobić wszystkie istniejące 105N
2015-08-04 16:46:54 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
Oczywiście....
I do tego też bez klimatyzacji.....
No super. Nowocześnie ;-)
2015-08-04 17:49:44 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Dzięki temu, że środkowy człon jest wiszący, a nie spoczywający na Jacobsach to może z aranżacją strefy niskiej podłogi będzie lepiej niż w N8C z Modertransu.
2015-08-04 18:12:15 Autor: strateg
---.play-internet.pl
Poznańskie Moderusy Beta mają na tyle wydajny nawiew, że podczas testów w Łodzi ludzie myśleli, że tramwaj jest wyposażony w klimatyzację
2015-08-04 19:16:11 Autor: trombino
---.play-internet.pl
Lepszy niż pesa?
2015-08-04 23:13:19 Autor: asm.
---.dynamic.chello.pl
Ładny i nowy,
I w miarę tani, lepszy od sprowadzanego szrotu z niemieckich i austriackich miast, powinien nieźle funkcjonować, na nie najlepszych torowiskach .
Sądzę, że to jest w pewnym sensie, taki następca 'konstalowskich' akwariów', wobec tego że zakład w Chorzowie już dawno nie dostarczył nowych tramwajów. Czekamy na Moderusa 'gammę'.
2015-08-05 08:20:48 Autor: Kflik
---.60.129.178
@asm.

nie zgadzam się co do szrotu z Niemiec, np. "Helmuty" to bardzo fajne tramwaje (i jedyny minus to brak niskiej podłogi).
Najgorszy tramwaj w Tramwajach Śląskich to według mnie "Karliki" (Alstom Citadis 100 )
juz lepiej się zmodernizowanymi starymi 105N jeździ :)
2015-08-05 11:28:00 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
N8C mają za dużo miejsc siedzących przez co nie nadają się do warunków polskich miast, w nich jest strasznie duszno, a zimą ogrzewanie nie daje rady. Nawet jak się przerobi środkowy człon na niski to jeśli jednocześnie też przerobiono na jednokierunka to jest jeszcze ok, lecz w dwukierunku niskiej podłogi jest za mało i nie da się sensownie tego zaaranżować, jeden lub dwa wózki i nie da się przejść.
Dlatego dobrze, że Bety dla Poznania, Szczecina i Śląska mają człon środkowy wiszący, między wirtualnymi czopami skrętu w przegubach jest taka sama odległość jak między rzeczywistymi czopami w N8C z Jacobsami, lecz przez to, że nie ma wózka pod członem środkowym to przy takiej samej długości tego członu można zrobić więcej niskiej podłogi. W Betach schody są dopiero przed przegubem gdy w N8C już przy drzwiach wejściowych. Polska myśl techniczna jest jednak tu górą.
Co do Karlików to wiem o co chodzi, w Gdańsku są prawie, że bliźniacze Ngd99 i to też jest niezły syf.
Tramwaje
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony