Partnerzy serwisu:

MIR: Zdziebło tymczasowo odpowiedzialny za kolej

jm, Rynek Kolejowy 12.12.2013 161

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-12-12 15:25:15 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
No i kolejny fachowiec od gumowych dzwonków,
nawet nie napisali czy w dzieciństwie bawił się kolejką PIKO,

i mamy kolejną powtórkę z rozrywki - specjalistę od gmin i nawozów ds. kolejowych ...
2013-12-12 15:29:15 Autor: leemc
---.ip.netia.com.pl

leemc
Likwidator, a nie wiceminister ds. kolei. Ten, który robił wszystko, żeby przenieść środki europejskie z kolei na drogi.
2013-12-12 15:46:09 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Z loterii czy chodź jest miejsce ?????
2013-12-12 15:53:25 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
bez znaczenia co robil kiedys, istotne co bedzie teraz....

i czy nie oleje regionow twierdzac ze to nie sprawa ministerstwa.
2013-12-12 16:02:21 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ha ha ha ha ha ha ha

„Ulubieniec” Robercika Wyszyńskiego, sprzed bodaj 1,5 roku.

Ha ha ha ha ha ha

Chyba się posikam ze śmiechu.
Do końca dnia będę miał dzisiaj dobry humor.
2013-12-12 16:02:40 Autor: absurd
---.icpnet.pl
Jaka koalicja taki premier, jaki premier taki minister, jaki minister taki wiceminister. Czy w tym kraju wszystko musi być tak postawione na głowie? to juz strach się bać
2013-12-12 16:17:52 Autor: Danio
---.175.174.179
Teraz to mamy ministra dobrze że nie poganiacz krów
2013-12-12 16:18:42 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mój Boże... Czy ktoś się jeszcze dziwi, dlaczego na polskiej kolei jest jak jest?

Oczywiście zawsze może okazać się, że jednak pierwsza pochopna ocena, z marszu, jest błędna, ale mając na uwadze to, co pan Zdziebło usiłował zrobić z środkami kolejowymi, niestety, nie napawa nadzieją na przyszłość...

Nic to, żyjemy dalej.
2013-12-12 16:24:20 Autor: Zmiennik Arona
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ha, ha, ha, podejrzewałem, że wiceministrem ds. kolei będzie przyd...as Bieńskowskiej czyli A. Ździebło.

O to niektóre wypowiedzi nowego wiceministra, orędownika przesuwania śrdodków z kolei na drogi, wielkiego "znafcy" polskiej sieci kolejowej:

"- POIiŚ jest dedykowany dla całego kraju. A kolejarze chcą robić w ramach tego programu lokalne odcinki, takie jak Częstochowa - Fosowskie, Błotnica Strzelecka – Opole, czy Inowrocław – Jabłonowo Pomorskie. To pewnie są ważne projekty dla województw, ale Unii Europejskiej i nam chodzi o cały kraj. W ramach POIiŚ finansujemy duże modernizacje i projekty taborowe – powiedział „Rynkowi Kolejowemu” Adam Ździebło, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego."

"- Nie ma na dziś takiej informacji z Komisji Europejskiej, że można robić również projekty rewitalizacyjne. Również w nowym budżecie UE mówi się o modernizacji linii kolejowych – byłaby to pewna nielogiczność, gdyby Komisja mówiła o modernizacjach w poprzedniej i kolejnej perspektywie finansowej UE, a tu zgodziła się na rewitalizacje – uważa Zdziebło. "


P.S. Kallas w Brukseli pewnie za głowę złapie, jak się dowie, kto jest nowym wiceministrem ds. kolei w III RP. Oj chyba jeszcze zatęsknimy za Masselem...
2013-12-12 16:26:28 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
Smutne, ale w sumie bez znaczenia. Kolej ma być zmarginalizowana, ograniczona do garstki połączeń dla biznesu i aglo w ograniczonym zakresie. Ten rząd realizuje ten cel z żelazną stanowczością i to, czy likwidatorzy nazywają się Engelhardt i Celiński, Massel i Celejewski czy Zdziebło i ktokolwiek inny niczego i tak nie zmieni.

Słusznie powiedziane wyżej "Żyjmy dalej". Granice są otwarte, normalny transport jest do obejrzenia blisko. Albo trzeba sobie szukać innych zainteresowań...
2013-12-12 16:34:09 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
cdn i nastąpił.
MRR w natarciu. Przeszeregowania na z góry upatrzonne pozycje. Jaki minister (stra), taki i resort.
Fachowcy w PKP SA i teraz tu w MI, prawo i administracja. Regiony.

Czy na maszynistę potrzebny siedzący darmozjad wyuczony, czy wystarczy tylko kierowca, czy motorniczy? Dyżurny ruchu też wystarczy po liceum (chyba?).
Czy szkoły kolejowe i wieloletnie szkolenie wogóle potrzebne jest komu?

Do pani ministry !
Kogo więcej jest na kolei ? kolejarzy czy "kolejarzy" z legitymacji ?
2013-12-12 16:44:50 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
"Czarno to widzę" - rzekł ongiś pewien ksiądz,

ale za tę nominację pani premier złapała u mnie 1. minusa ujemnego,
z przebiegu jego tzw. kariery urzędniczej wynika, że robił wszystko czyli nic,
ze stołka na stołek, z kwiatka na kwiatek

Szrek i spółka mogą spać spokojnie, trzęsienia ziemi nie budiet,
rozpiziaj kolejowy jak był, tak będzie,
niekończące się sracje-rewitalizacje, przetargi i odwołania,
a pan minister Zdziebło będzie dobrze dbał o dobre samopoczucie pani premier ...
2013-12-12 16:51:38 Autor: Kryniczanin
---.204.49.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Jaki premier taki wiceminister.
2013-12-12 16:53:58 Autor: Kryniczanin
---.204.49.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Maurycy__:
"No i kolejny fachowiec od gumowych dzwonków,
nawet nie napisali czy w dzieciństwie bawił się kolejką PIKO,

i mamy kolejną powtórkę z rozrywki - specjalistę od gmin i nawozów ds. kolejowych ..."
Maurycy mam pytanko do Ciebie

Co myślisz o EIC Premium Donald Warszawa - Gdynia? Zamiast Kaszuba.

Czy może EIC Premium Bronisław Warszawa - Wrocław? Zamiast Fredry.

A może EIC Premium Elżbieta Warszawa - Gliwice? Zamiast Górnika.

Fikcja i moja prowokacja polityczna?

Nic bardziej mylnego w 2013 roku w Polsce w rządzie tak Tobie umiłowanego nazywa się statki lodołamacze od imion żyjących polityków - wiceministrów środowiska.


http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131212/KOSZALIN/131219893
Stanisław i Andrzej – takie nazwy dostaną nowe lodołamacze ze Szczecina. Według informacji, jakie uzyskał ,,Głos'', ktoś wpadł na pomysł, aby uhonorować w ten sposób wiceministra Stanisława Gawłowskiego i Andrzeja Krefta, który jest dyrektorem Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dał dwa lata temu 35 milionów złotych na budowę dwóch lodołamaczy właśnie dla RZGW.

Obaj panowie zaprzeczają, że inicjatywa patronów dla jednostek wyszła od nich.

– Jakiś czas temu powstał pomysł, aby imiona obu panów znalazły się na kadłubach obu jednostek. To taka forma podziękowania za ich zaangażowanie w sprawy gospodarki wodnej w Szczecinie i regionie – mówi nam osoba znająca kulisy sprawy.

Do tej pory lodołamacze otrzymywały raczej nazwy zwierzęce, np. "Dzik”. "Stanisław” to lodołamacz czołowy, który rozbija lód i płynie na czele kolumny.

Obie jednostki są prototypowe. Przez dwa lata mają się wykazywać na Odrze. Jeśli testy przejdą pozytywnie ruszy produkcja seryjna. Docelowo ma powstać flota 24 lodołamaczy na Odrze i Wiśle.
2013-12-12 16:59:31 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
@ Kryniczanin

Nie bardzo kumam co ma piernik do wiatraka,
ale skoro rzucasz coś na tapetę,

odpowiadam - mnie to zwisa i powiewa jak nazywać będą się lodołamacze,
mogą się nawet nazywać Joachim i Jarosław - jechał to pies

a nazewnictwo pociągów to już cyrkologia wyższego rzędu jakiś Smok Wawelski to wymyśla ...
2013-12-12 17:14:15 Autor: Kryniczanin
---.204.49.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Maurycy__:
"@ Kryniczanin

Nie bardzo kumam co ma piernik do wiatraka,
ale skoro rzucasz coś na tapetę,

odpowiadam - mnie to zwisa i powiewa jak nazywać będą się lodołamacze,
mogą się nawet nazywać Joachim i Jarosław - jechał to pies

a nazewnictwo pociągów to już cyrkologia wyższego rzędu jakiś Smok Wawelski to wymyśla ..."
Czyli nie miałbyś nic przeciwko żeby Tunele w Tunelu nazwać np. Lech i Jarosław czy byś rzucał gromami?
2013-12-12 17:14:35 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
W odpowiedzi na post Maurycy__:
""Czarno to widzę" - rzekł ongiś pewien ksiądz,

ale za tę nominację pani premier złapała u mnie 1. minusa ujemnego,
z przebiegu jego tzw. kariery urzędniczej wynika, że robił wszystko czyli nic,
ze stołka na stołek, z kwiatka na kwiatek

Szrek i spółka mogą spać spokojnie, trzęsienia ziemi nie budiet,
rozpiziaj kolejowy jak był, tak będzie,
niekończące się sracje-rewitalizacje, przetargi i odwołania,
a pan minister Zdziebło będzie dobrze dbał o dobre samopoczucie pani premier ..."
"-"
"-"
worek z "prezentami" otworzył się.
Nawet twój "ulubiony" temat KDP, bo się naczytała i gadała.
Ja ogladałem filmy, przegladałem książkę, tyle lat żonaty jestem - tzn że jestem ginekologiem? bo czytałem i praktykowałem? Choć Tobie przeciwny KDP, lecz to powiedziała obejmując resort czy to był plus? czy ...?
Więcej na drogach (mniej na kolei), zatłoczenie bo nie same autostrady, lecz lokalne drogi. Więcej z paliwa na inwestycje kolejowe, tylko jakie GD - WWA - KR, WWA - Berlin no może jeszcze dwie? Bo drogi by tylko dziury załatali. Najlepszym przykładem - obwodnica niż Legnica.

A to dopiero początki, i, i napraw zawieszeń w motozłomach
2013-12-12 17:25:18 Autor: .......
---.centertel.pl
vlak
Ty to jesteś chyba ślepy na jedno oko, skoro taką listę ułożyłeś.....
2013-12-12 17:32:35 Autor: Janicek
---.174.81.66
Znaczy się szukają kogoś, kto to weźmie. Zatem dymisja Massela była na 100% polityczna, jak wszyscy to wszyscy. Mam nadzieję, że pójdzie ktoś z głową. Pan Marek Pawlik byłby super kandydatem.
2013-12-12 17:46:23 Autor: jeszcze kolejarz
---.tktelekom.pl
Następny fachowiec znający się na likwidacji transportu kolejowego. To samorządy na własne życzenie likwidują transport kolejowy przez likwidację PR której są właścicielami.
2013-12-12 17:51:18 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tusk kiedyś młodym ludziom mowił że politologów nie potrzeba i żeby szli do zawodówek na spawaczy, a jak widać w jego rządzie politolog to chyba najlepsza kwalifikacja. Taki na niczym się nie zna więc do wszystkiego się nadaje
2013-12-12 17:57:20 Autor: dorożkarz
---.icpnet.pl
Co wy panikujecie? "RK" poprawił się i napisane teraz jest, że tylko tymczasowo. To taka gra na czas sprowokowana rozmowami ze związkowcami w sprawie Przewozów Regionalnych. Podsekretarzem stanu odpowiedzialnym za kolej zostanie osoba z doświadczeniem kolejowym, choć niekoniecznie specjalista od transportu kolejowego. Może jakiś charyzmatyczny piarowiec z doświadczeniem w biznesie?
2013-12-12 18:56:22 Autor: Pawlak
---.warszawa.vectranet.pl
Pozyjemy, zobaczymy. Wiedze ma. Pytanie jak to wykorzysta. Kilkukrotnie mowil dobrze o wykorzystaniu funduszy przez kolej. Wystarczy ze nie bedzie przeszkadzal.
2013-12-12 19:40:23 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Wreszcie ktoś normalny . Na Śląsku są porządni i uczciwi ludzie.
2013-12-12 19:51:19 Autor: Ślązak
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Kolejarz realista:
"Wreszcie ktoś normalny . Na Śląsku są porządni i uczciwi ludzie."
Ale nie Ci z PO...Ci to nie lubią kolei
2013-12-12 20:14:08 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Jak to?

Śląsk wg Jarosława Wolskę Zbawa to zakamuflowana opcja niemiecka,
czyż nie?
2013-12-12 20:35:30 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Zmiennik Arona - cytaty Ździebły:


"- POIiŚ jest dedykowany dla całego kraju. A kolejarze chcą robić w ramach tego programu lokalne
odcinki, takie jak Częstochowa - Fosowskie, Błotnica Strzelecka – Opole, czy Inowrocław –
Jabłonowo Pomorskie. To pewnie są ważne projekty dla województw, ale Unii Europejskiej i nam
chodzi o cały kraj. W ramach POIiŚ finansujemy duże modernizacje i projekty taborowe –
powiedział „Rynkowi Kolejowemu” Adam Ździebło, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju
Regionalnego."

"- Nie ma na dziś takiej informacji z Komisji Europejskiej, że można robić również projekty rewitalizacyjne. Również w nowym budżecie UE mówi się o modernizacji linii kolejowych – byłaby to pewna nielogiczność, gdyby Komisja mówiła o modernizacjach w poprzedniej i kolejnej perspektywie finansowej UE, a tu zgodziła się na rewitalizacje – uważa Zdziebło. "

*********

No, DEBILIZM galaktyczny, beż pardonu! Jeśli takich "ekspertów" słucha Bieńkowska, to się nie dziwie, że BZDURZY i BREDZI jak nawiedzona (nie tylko o szybkiej kolei, ale o kolei w ogóle). Czas umierać...

Jak to ma iść w te stronę, to chyba przestanę się zajmować koleją (oprócz tej swojej :-)
2013-12-12 21:30:11 Autor: tomek Janiszewski
---.adsl.inetia.pl
Hehehe, za tego newsa o lodołamaczach Kryniczanin, do tej pory niestrudzony tropiciel segmentu śmieciowego na CMK zarobił u mnie dużego plusa dodatniego :-DDD
2013-12-12 21:43:51 Autor: tomek Janiszewski
---.adsl.inetia.pl
I w związku z powyzszem - IR "Bolko" nie mógłby w przyszłości prowadzić wagonów z Lublina do Krakowa, gdyby miały jeździć przez tunel noszący imię Lech. Bo jeszcze mogłoby się to niewłaściwie skojarzyć.
2013-12-12 23:39:28 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Plus i minus to jedyne co widzę...

http://www.youtube.com/watch?v=7iiANZvz8Tg

...choć z drugiej strony, jakże kolorowy jest obraz i oblicze Śląska?
Pomyśleć, że takich dyletantów zrodziła ta ziemia. Dobrze, że ten szczyl jest tymczasowo.

P.S.
Wiecie, że w Żorach ma być, jeśli już nie jest komunikacja darmowa?!
No i co Wy na to - cwaniaczki warszawskie? Po co komu 3,2 mld zł rocznie na transport i do tego jeszcze bilety?
2013-12-13 01:13:04 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
@mathewicforum

Darmowa komunikacja jest tylko z nazwy darmowa. Mam rozumieć, że autobusy jeżdżą na darmowym paliwie, a kierowcy nie pobierają wynagrodzeń za swoją pracę?
2013-12-13 01:28:48 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post Kolejarz realista:
"Wreszcie ktoś normalny . Na Śląsku są porządni i uczciwi ludzie."
Jako rodowity Hanys wiem, że tacy są. Szkoda tylko, że ta ziemia "eksportuje" do stolycy niekoniecznie właśnie takich ludzi...

@Kryniczanin: A fe, co za sugestia? Wyjątkowo niesmacznie ten tekst o tunelach zabrzmiał. Czy chciałbyś wjechać (albo nawet tylko wejść) w Jarosława? Bo ja nie...
2013-12-13 01:40:29 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
W odpowiedzi na post tomek Janiszewski:
"Hehehe, za tego newsa o lodołamaczach Kryniczanin, do tej pory niestrudzony tropiciel segmentu śmieciowego na CMK zarobił u mnie dużego plusa dodatniego :-DDD"
Dokładnie. A tak wyśmiewali razem z K65 "mikoli pędzących kiblem po CMK".
2013-12-13 07:00:49 Autor: .Piotr
---.117.213.1
"Każda kucharka powinna nauczyć się rządzić państwem."
W.I. Lenin


No i niech teraz, przy takim mistrzu, pani Bieńkowskiej ktoś podskoczy.
2013-12-13 18:19:30 Autor: kolejarz_
---.dynamic.cdma.plus.pl
Jak smutno. Zaczynam tęsknić za Nowakiem.....
2013-12-14 07:52:38 Autor: Zawiadowca
---.dynamic.chello.pl
Przykro mi, kiedy widzę tyle minorowych komentarzy o obsadzie "kolejowych" stanowisk. Nie wolno mylić polityka z kolejarzem. Nota bene bardzo wiele dla kolei zrobił minister Tadeusz Bejm, właśnie nie-kolejarz, który sprawił, że z początkiem lat 70-tych ub. wieku podjęto wielkie inwestycje związane z rewitalizacją i elektryfikacją wielu linii kolejowych...

Ponadto znacząco wtedy podniesiono kolejowe wynagrodzenia. Nie ruszył układu zbiorowego, jedynie kosmetycznie go zmieniając, pozostały dotychczasowe grupy wynagrodzenia z trzema szczeblami (a nie 20-ma jak obecnie). Nie ruszył przedwojennego Święta Kolejarza na początku września, ani kolejowej służby zdrowia. Szanował kolejarskie tradycje. A był to czas PRL-u, czyli dla niektórych "czas komuny".

To, że ktoś przychodzi z samorządów czy skądś tam, o niczym jeszcze nie świadczy!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony