Partnerzy serwisu:

MIR: PKP LHS nie będzie podzielony (aktualizacja)

Rynek-Kolejowy.pl 29.05.2015 209

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-05-29 13:35:14 Autor: niekolejarz
---.energo.krakow.pl
Nie jestem w żaden sposób związany z koleją.
Myślę jednak, że lepiej nie ruszać czegoś co dobrze działa i generuje zyski ??!!
2015-05-29 13:51:18 Autor: AAA
---.deutschebahn.com
Czemu dzielić ? Trzeba tylko dobrych prawników. Przecież kolej DB AG dalej jest jednym koncernem i jakby nie patrzeć to trochę większym niż LHS. Trzeba tylko dokonać podziału w ramach jednego podmiotu gospodarczego, a potem ewentualnie podać UE do sądu, tak, jak zrobiły to koleje DB.
W przypadku, gdyby to się nie udało, trzeba się liczyć w wejciem na LHS innych podmiotów przewozowych, co może się negatywnie odbić na kondycji LHS przewoźnika.
2015-05-29 13:53:20 Autor: Zdenek
---.43.4.226
A ja jestem związany z koleją: LHS trzeba natychmiast koniecznie podzielić. Kolej w Polsce nie jest od generowania zysków tylko od wypełniania misji społecznej(tzn zapewniania miejsc przechowania dla pociotków, kacyków z politycznego nadania i pierdzistołków).

A tak na poważnie: Pracuję dla kolei w UK, Ministerstwo Trasportu Jej Królewskiej Mości przygotowuje projekt ponownego połączenia przewoźników z infrastrukturą w ramach pokrywających istniejące franszyzy (tzw integracja pionowa). Wcale nie obowiają się Komisji Europejskiej tylko robią take manewry żeby było taniej i wygodniej w zarządzaniu.
2015-05-29 14:13:00 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Podział będzie początkiem końca LHS.
Ale u nas już tak jest. Jak kura zniesie złote jajo to się z niej na siłę wyciska drugie. Efekt jest z góry wiadomy.
Bzdety o dostosowaniu do prawodawstwa unijnego pojawiają się zawsze, gdy planowana jest jakaś szemrana prywatyzacja, restrukturyzacja czy inna ...acja. Ciemny lud to kupi - że zacytuję klasyka.
2015-05-29 14:38:38 Autor: Piłat
---.tktelekom.pl
Nie do końca rozumiem czemu poza podpuszczaniem i judzeniem służy ten wasz żałosny tekst.

Ministerstwo, które odpowiada za wprowadzenie dyrektyw nic nie planuje. No więc o czym w ogóle jest ten tekst.

Odczepcie się od LHS-u!
2015-05-29 14:41:27 Autor: Głos z USA
---.56.13.85
Poeinni podzielic jeszcze na (KPP) kolejowe podkłady prawe i na (KPL) kolejowe podkłady lewe. Na ( KS) kolejowe śruby i na (KPS) kolejowe podkladki śrub. To wiecej Prezesów, wiceprezesów i sekretarek .
2015-05-29 14:42:10 Autor: acc
---.160.248.3
Podzielić LHS? Chyba na lewą szynę i prawą szynę......
2015-05-29 15:00:02 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
JewroSojuz przynosi zgubę dla dróg żelaznych w Polszy.
Infrastruktura kolejowa powinna należeć do towarowego przewoźnika kolejowego nie tylko na LHS, ale na całym terytorium Polszy. Wyjątkiem może być aglo
2015-05-29 15:28:23 Autor: podróżnik
---.internetdsl.tpnet.pl
I OD RAZU POD TRYBUNAŁ STANU TYCH, KTÓRZY PROPAGUJĄ TAKIE POMYSŁY.
Najwyraźniej, to że LHS ma się dobrze w porównaniu do reszty kolei w Polsce niektórym bardzo przeszkadza.
Złota zasada ekipy z SGH (SGPIS) sprywatyzować, podzielić, zniszczyć... w dowolny sposób.
2015-05-29 15:32:30 Autor: haha
---.g-net.pl
Trzeba tak dzielić, żeby nie podzielić. Dasie.
2015-05-29 20:16:52 Autor: Pupil
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podróżnik,
a co, chcesz redakcję RK dać do trybunału?
Bo oprócz niej nikt poważnie o tym nie mówi i nie chce...
2015-05-29 20:26:41 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
A nie lepiej by było jakby te linię przejęły PKP PLK? Przynajmniej cała infrastruktura podlegałaby pod jeden podmiot. Wiem że PLK nie jest idealna a tym przypadku nie widzę raczej żadnego zagrożenia dla tej linii.
Inne opinie mile widziane.
2015-05-30 07:51:07 Autor: Myślący
---.google.com
A czy PKP LHS ma jakieś problemy że piszesz o przejęciu przez plk infrastruktury? Z tego co wiem to plk jest w katastrofalnej sytuacji bo na ogromnym minusie. LHS zarabia i nie powinno się zmieniać jej organizacji.
2015-05-30 13:01:18 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
Hahaha. Pół Polski i przewóz regionalny... Ale to nie jest tragedią, tragedią jest to, że vacatio legis to trzy miesiące. Więc dzielić LHS będą w ostatnie dwa tygodnie. I jak dzieliłby Wach z Wasiak, to po podzieliliby głupio, a jak będzie dzielić Wasiak z Karnowskim to podzielą bardzo głupio.
2015-05-30 20:19:40 Autor: kk
---.dynamic.chello.pl
Cel uświeca środki.
To jak PKP LHS wytłumaczy posiadanie SMS zgodnie z obowiazujacymi przepisami UE?
Przeciez "wydzielonych linii regionalnych" taki obowiązek nie dotyczy...
Kiedys spelniali kryteria a teraz nagle nie?
2015-05-31 09:03:21 Autor: Kuba
---.play-internet.pl
A poza tym sadze, ze Unia Europejska musi byc zniszczona.
I think that the European Union must be destroyed.
2015-05-31 19:28:22 Autor: k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odpowiednie decyzje, tylko dlaczego tak długo musiał to trwać.
2015-05-31 22:18:08 Autor: kk
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-01 13:59:34 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Dzielenie LHS byłby bzdurą, dobrze funkcjonuje na takich warunkach jak jest, więc po co coś ruszać... żeby zepsuć?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony