Partnerzy serwisu:

MIR: Decyzja UOKiK nie zatrzyma restrukturyzacji Przewozów Regionalnych

ms, Rynek-Kolejowy.pl 24.08.2015 125

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-08-24 11:53:33 Autor: marketinf
---.google.com
Wszyscy jeżdżą pięknym nowym taboret w społeczkach marszałkowskich a tylko ja zdezelowanym taboret do Trójmiasta. I gdzie tu sprawiedliwość. Koleje wielkopolskie - ahhh ten widok na dworcu Poznań Główny gdy 4-5 elfów majestatycznie stoi na stacji.
2015-08-24 13:03:55 Autor: szubertownik
---.internetdsl.tpnet.pl
macie w Trójmieście Pendolino a w Poznaniu mają Elfy, albo jedno albo drugie
2015-08-24 18:20:49 Autor: elfik
---.play-internet.pl
Miejmy nadzieję, że to ostatnie zawirowania przy restrukturyzacji Przewozów Regionalnych i od tego czasu będzie można wprowadzać plan naprawczy.
2015-08-24 20:13:58 Autor: aaa
---.adsl.inetia.pl
Najlepszym planem naprawczym dla szeroko rozumianej polskiej kolei jest PRYWATYZACJA.
W pierwszej kolejności wyleciałyby wszystkie darmozjady ze związków zawodowych, które niszczą polskie Państwo. ... i kolej.
2015-08-24 20:50:40 Autor: Szyba
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz pora na redukcję etatów w administracji
2015-08-24 20:52:21 Autor: masakra
---.adsl.inetia.pl
@aaa
Liberalny bełkot. Gdzie lepiej funkcjonuje kolej we Francji czy w Wielkiej Brytanii? Polskiej kolei najlepiej przysłużyłoby się połączenie tych wszystkich spółek i spółeczek w jeden wielki koncern. Taki jak Deutsche Bahn AG.
2015-08-24 21:08:02 Autor: ściema
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jeden wielki przekręt z tą pseudorestrukturyzacją. Zobaczycie jak szybko narobią nowych długów bankomaty od siedmiu boleści.
2015-08-24 21:09:22 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
@aaa

>likwidacja związków
>nie ma już lewackich przepisów ograniczających pracodawców
>nie możesz ubiegać się o podwyżkę, bo to lewactwo
>zapierdzielasz do upadłego, umierasz mocno na zawał
>a chcącemu nie dzieje się krzywda

kolejne zwycięstwo wolnego rynku xD
2015-08-24 23:46:40 Autor: Hieronim
---.dynamic.chello.pl
Restrukturyzacja jest potrzebna i jak widac przynosi efekty. IR musialo zostac zlikwidowane.
2015-08-25 11:55:33 Autor: Reforma PKP
---.adsl.inetia.pl
Z tym, że koleje wojewódzkie mają lepszy tabor to tak nie do końca. Z miasta, w którym mieszkam można odjechać zarówno PRami i KŚem. PRy eksploatują tu EN57 na przemian z EN81. KŚe jeżdżą zaś Elfami, zmodernizowanymi EN57 i... starymi EN57 wypożyczonymi od małopolski. Mają lepszą ofertę taborową, ale nie jest ona nadal rewelacyjna. Mam nadzieję, że zapowiedziane zakupy rozwiążą problem.
Moim zdaniem prywatyzacja nic tu nie da. Byłe i obecne spółki PKP są dominującymi graczami w swoich niszach. A przecież miało tu chodzić o wolny rynek.
Stąd najlepszym rozwiązaniem chyba nadal pozostaje:
1. Likwidacja PKP SA i wcielenie jego nieruchomości do PLK.
2. Usunięcie z nazwy PLK członu PKP i przekazanie udziałów w nim skarbowi państwa.
3. Przekazanie 100% udziałów w PKPE dla PLK i zmiana nazwy PKPE na PLK Energetyka.
4. Połączenie PR i PKP IC w jedną spółkę Polskie Koleje Państwowe.
5. Przekazanie nowemu PKP 33% udziałów PKPC i zakup przez PKP kolejnych 18%.
6. Częściowa prywatyzacja PKP Informatyki (49%) i podział 51% udziałów między PKP i PLK.
Wtedy PKP by mogło brać udział w wolnych przetargach województw, a te nie musiałyby go wybierać, gdyż nie byłyby jego współwłaścicielem. Ponadto PLK nie byłoby w Grupie PKP, więc dostęp do linii byłby równy i pomogłoby to uwolnić naprawdę przewozy pasażerskie.
2015-08-25 18:21:10 Autor: kaczofan
---.adsl.inetia.pl
Wielkimi krokami zbliżają się wybory. A po wyborach panowie prezesi zostaną zrestrukturyzowani.
2015-08-27 16:40:33 Autor: despota
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
zatrzyma, zatrzyma!
Najpierw rada nadzorcza powinna wywalić zarząd pr za działanie na szkodę spółki. Produkt ir zostaje przejęty za free. Poprzednie zarządy chciały sprzedać produkt i byli kupcy - niestety nie pozwolono na to.
A co z 500 mln zł za zawyżone stawki dostepu do infrastruktury? czy plk miały prawo czerpać zyski z pieniędzy przeznaczonych na pomoc publiczną. A wy tylko ....
2015-08-28 12:21:46 Autor: czaplin
---.static.chello.pl
Redukcja zatrudnienia i likwidacja InterRegio to słuszne decyzje. Widac że spółka jest w koncu mądrze zarządzana i wychodzi na ekonomiczną prostą.
2015-08-31 18:49:02 Autor: zwolniony beton
---.dynamic.chello.pl
Niech opublikują uchwalę dla umowy dla Olsztyna to zatrzymają wszyskich i wszystko.
2015-09-08 22:04:03 Autor: Maciekzzz
---.dynamic.chello.pl
Póki co PR zmierza w dobrym kierunku, oby UOKiK tego nie zastopował. Nowe pociągi i punktualność to dobre rokowania na przyszlosc
2015-09-11 10:59:08 Autor: robcio
---.static.chello.pl
To ciekawe, oby nie, bo obecny prezes Przewozow Regionalnych podejmuje jak najbardziej sluszne decyzje w sprawie restrukturyzacji.
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony