Partnerzy serwisu:

Mazowsze wciąż chce podziemnej stacji Lotnisko Modlin

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 26.05.2014 176

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-05-26 14:52:18 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
może inwestycja przeskalowana, ale jak robić to przynajmniej z możliwością rozwoju. tak samo przystanek na lotnisku chopina powinien być przelotowy z powrotem do linii do piaseczna lub (jeszcze lepiej) za nim powinna powstać podmiejska linia do grójca (lepiej by rozładowała korki na wjeździe do warszawy niż wszystkie okoliczne inwestycje drogowe)
2014-05-26 15:40:58 Autor: #
---.141.217.81
Podmiejska linia do Grójca jest od dawna. Wąskotorowa i czynna. Po co budować nową? Wystarczy zlecić przewozy i przesiadać się w Piasecznie.
2014-05-26 15:50:48 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Y nas nie stać ale na lokalne linie pomniki dla samorządowców już tak
2014-05-26 16:03:53 Autor: M A R
---.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Na komitet to mozna skierowac rakiete balistyczna.
Projek kieruje sie do komitetu.
2014-05-26 18:59:08 Autor: Drogowiec-
---.93.97.170.ktvam.at
Niech budują! Na Y się nie doczekamy, bo nie ma woli politycznej. Na Mazowszu jest nacisk polityczny i w miarę zdrowa polityka transportowa a KM potrafią swoją ofertą przyciągać pasażerów (podczas gdy PLK robią wszystko aby im to utrudnić).
2014-05-26 19:37:52 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Tor (była bocznica) jest, linia w okolicy jest,
więc w czym problem. Zielone Mazowsze?
Tu koszty nie będą wielkie.
Najważniejsze, że gruntów nie trzeba
wywłaszczać i odrolniać.
Jeśli tylko KMy zapewnią odpowiedni takt
( a na to jak raz można liczyć ) to inwestycja
jest sensowna. A trzeba się liczyć ze stałym
wzrostem ruchu lotniczego.
To inwestycja na długie lata a drogi wylotowe
z Warszawy się korkują. Może za kilka lat
jak zrobią dodatkowy wylot na Gdańsk
z ominięciem Łomianek będzie lepiej.
Ale to koszty wielo, wielokrotnie większe
od linii na lotnisko.
2014-05-26 21:13:33 Autor: X
---.cli.nitronet.pl
Ta, "może przeskalowana, ale za to na zapas"... w PRL tak budowano, w rezultacie ogromne środki zostały zmarnowane np. na nieużyte nigdy (i już zburzone) fragmenty A2 czy CMK-północ.

Zresztą na Zachodzie nie lepsi, tam nieużywane, nigdy nei wykończone np.stacje metra potrafią stać.
2014-05-26 21:17:41 Autor: p
---.dynamic.gprs.plus.pl
O takt nie ma sie faktycznie co martwic. Poki co to spokojnie wystarcza ten godzinny który jest w pociągach lotniskowych. Trzeba pochwalic przy okazji KM ze poranne pociagi od strony Nasielska są skomunikowane z tymi lotniskowymi, dzięki czemu mozna latwo dostać sie z no do centrum czy na sluzewiec do pracy
2014-05-26 21:52:34 Autor: NieRozumiem
---.lodz.mm.pl
No ale po co komu pociąg do Modlina?
Aż tyle osób lata tym rayag..wnem?????

Czy ktoś może mi wytłumaczyć ten fenomen latania niskokosztowego z odległego i kosztownego lotniska jakim jest Modlin???
2014-05-27 07:13:33 Autor: ciekawsze pytanie :)
---.play-internet.pl
W odpowiedzi na post NieRozumiem:
"No ale po co komu pociąg do Modlina?
Aż tyle osób lata tym rayag..wnem?????

Czy ktoś może mi wytłumaczyć ten fenomen latania niskokosztowego z odległego i kosztownego lotniska jakim jest Modlin???"
A (PO) co komu nowy dworzec na Łódź Kaliska i obietnice Łodzianom, że będzie KDP ? Ludzie korzystali i będą korzystać z tanich połączeń lotniczych niż z wielkiego Molocha jakim jest PLL LOT :)
2014-05-27 11:59:27 Autor: RafalFFF
---.ims.fm
Czy zamiast stacji podziemnej nie mozna zbudowac stacji i torów na wiadukcie tak jak w Gdańsku? czy to nie byłoby tańsze i bardziej sensowne?
2014-05-28 10:59:41 Autor: KMkowicz
---.105.35.152
Modlin jest położony na skarpie. Jest wyżej niż linia kolejowa do Gdyni. Bardziej opłaca się zrobić tunel.
2014-05-28 15:36:33 Autor: do_wlolawka
---.free.aero2.net.pl
Może zamiast prowadzić tory tylko do Płocka może dalej je poprowadzić do Włocławka. Wówczas zaczynają się nowe możliwości...
2014-06-04 01:17:48 Autor: d6re45
---.ip.netia.com.pl
Te urzędasy nie widzą że od dawien dawna istnieje połączenie do Płocka- przez Kutno. Sęk w tym, aby obecny tam tor zbudować od nowa i położyć drugi. Połączenie do Płocka w wariancie przez Modlin- ok, ale przy odbudowaniu tego pierwszego.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony