Partnerzy serwisu:

Mazowieckie: Likwidacja linii to szkodliwe działanie

lp, Rynek Kolejowy 27.02.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2013-02-27 10:34:30 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"Likwidacja linii to szkodliwe działanie\" - wiedzą o tym wszyscy oprócz paru osób. Niestety, to te właśnie osoby podejmują decyzje...

BTW, z ciekawości przejrzałem połączenia z Osnabrucku do Bremy w Niemczech. Oba miasta łączą 2 trasy: główna (przez Diepholz) i regionalna (przez Vechtę). Na głównej operuje DB, na regio NWB (NordWestBahn). Połączeń mnóstwo przez cały dzień, i tu i tu. I opłaca się. No skoro ktoś tam jeździ to chyba się opłaca.

Tymczasem w Polsce mamy niemal identyczną sytuację: Wrocław - Świdnica. Trasa główna (przez Jaworzynę) i regio (przez Sobótkę). I zanosi się na to, że nie będzie ani jednej ani drugiej. Na głównej nadal będzie przesiadka (jeśli będzie), a regio do piachu.

No comments, really... Z kim my się chcemy porównywać?
2013-02-27 12:03:16 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Optymalizacja sieci kolejowej zarządzanej przez PLK

http://www.plk-sa.pl/fileadmin/PDF/inne/029_2013_PLK-optymalizacja_sieci_PLK_.pdf
2013-02-27 12:28:08 Autor: Szef
---.internetdsl.tpnet.pl
To jakaś propaganda.
Podejmijmy radykalne decyzje i zostawmy 12 tys. km.
Zobaczymy jak się kolej zwinie na przestrzeni kilkunastu lat.
2013-02-27 15:49:07 Autor: Szyszymek
---.warszawa.vectranet.pl
UMWM niech sobie przypomni co zrobił z linią kolejową nr 34 na odcinku Małkinia - Sokołów Podlaski, który dostał w 2004 roku od PKP S.A..
2013-02-27 15:57:44 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post PiotrW:
"\"Likwidacja linii to szkodliwe działanie\" - wiedzą o tym wszyscy oprócz paru osób. Niestety, to te właśnie osoby podejmują decyzje...

BTW, z ciekawości przejrzałem połączenia z Osnabrucku do Bremy w Niemczech. Oba miasta łączą 2 trasy: główna (przez Diepholz) i regionalna (przez Vechtę). Na głównej operuje DB, na regio NWB (NordWestBahn). Połączeń mnóstwo przez cały dzień, i tu i tu. I opłaca się. No skoro ktoś tam jeździ to chyba się opłaca.

Tymczasem w Polsce mamy niemal identyczną sytuację: Wrocław - Świdnica. Trasa główna (przez Jaworzynę) i regio (przez Sobótkę). I zanosi się na to, że nie będzie ani jednej ani drugiej. Na głównej nadal będzie przesiadka (jeśli będzie), a regio do piachu.

No comments, really... Z kim my się chcemy porównywać?"
Tak , tak - opłaca się ?! Jak Land zapłaci to się opłaca. To samo z Sobótką ! Miała być a nie jest. Nadchodzi znowu czas obietnic wyborczych.
2013-02-27 20:05:13 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@pen_tax

Poczytaj coś o kosztach zewnętrznych różnych środków transportu. Niemcy, Szwajcarzy, Francuzi, Włosi i paru takich \"głupich\" przeczytali...
Tych parę osób, o których pisze PiotrW, nie czytali. Niestety, nie zanosi się, żeby do tych lektur dotarli.Tobie radzę spróbować. We wcześniejszych dyskusjach na fum RK, podawałem przykładowe źródła.
2013-02-27 20:21:55 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
fum=forum ;))
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony