Partnerzy serwisu:

Mamiński: Przewozy Regionalne wyjdą na plus już w tym roku

Jakub Madrjas 04.07.2016 128

Mamiński: Przewozy Regionalne wyjdą na plus już w tym roku
Fot. Kacper, SM42.pl
– Po raz pierwszy w historii spółki osiągniemy w tym roku dodani wynik finansowy – zapowiedział prezes spółki Przewozy Regionalne Krzysztof Mamiński w rozmowie z „Rynkiem Kolejowym”.
Według dokumentów, do których dotarł „Rynek Kolejowy", wyniki finansowe Przewozów Regionalnych za 2015 rok nie były najlepsze. Strata spółki wyniosła 88,4 mln złotych. Pisaliśmy o tym w tym miejscu.

Jednak dzięki oddłużeniu spółki i trwającemu procesowi restrukturyzacji, wybrany w kwietniu nowy zarząd spółki o bieżącym roku mówi z dużym optymizmem. – Po raz pierwszy w historii spółki osiągniemy w tym roku dodatni wynik finansowy we wszystkich rodzajach działalności – powiedział „RK” prezes Przewozów Regionalnych Krzysztof Mamiński.

– To bardzo ambitny plan, ale taki cel zapisaliśmy w programie gospodarczym spółki. Planujemy osiągnąć na sprzedaży zysk na poziomie 1,5 mln złotych, a na całej działalności gospodarczej – 39 milionów złotych zysku. Można powiedzieć, że po raz pierwszy w historii zakończymy rok bez minusa – mówi prezes największego polskiego przewoźnika kolejowego.

Nowy zarząd przygotował już plan inwestycji w tabor. Opiewają one na 620 mln złotych na najbliższe dwa lata i obejmują największą modernizację elektrycznych zespołów trakcyjnych w historii. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj. Przeobrażenia w Przewozach Regionalnych mają znaleźć odbicie w identyfikacji spółki. Nowy zarząd przygotowuje całkowity rebranding, który obejmie nazwę spółki, jej logo oraz schemat malowania taboru. Piszemy o tym w tym miejscu.

Rozmowa z Krzysztofem Mamińskim już w kolejnym numerze miesięcznika „Rynek Kolejowy”
Zapraszamy do prenumeraty!

PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony